eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki › Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Data: 2013-09-29 20:17:42
    Temat: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:52485b14$1$2222$65785112@news.neostrada.pl...

    >>
    >> Co innego jeśli USTOSUNKOWAĆ SIĘ DO ŻĄDANIA to po prostu
    >> PODJĄĆ JAKĄŚ DECYZJĘ. Nawet przeczytałem kilka definicji tego zwrotu
    >> i wychodzi mi jednak ta opcja. A w tej sytuacji wystarczyłoby, że
    >> sprzedawca
    >> sobie pomyśli (lub napisze sobie gdzieś) "zgadzam się/ nie zgadzam się"
    >> i problem załatwiony.
    >>
    >> Jednak z tego co się orientuje to takie nie do końca jasne przepisy są
    >> często
    >> interpretowane na korzyść konsumenta. I dlatego nie odrzucam opcji, że
    >> jednak
    >> sprzedawca musi zrobić wszystko co w jego mocy i nie może na mnie zrzucić
    >> obowiązku chodzenia gdzieś, dzwonienia, dowiadywania się...
    >>
    >>
    >
    > Pismo nadane w urzędzie pocztowym uznaje się za doręczone w terminie,
    > jeśli zostało nadane przed upływem terminu i nie ma co tu kombinować.

    Ale to nie o to chodzi. Żadne pismo nie było nadane ani w terminie ani po
    terminie.
    Podobno leżało w sklepie. Ktoś miał dzwonić (ustna informacja) ale nie
    zadzwonił.
    Po 3 tygodniach przypomniałem sobie o tym i poszedłem do sklepu. Pismo
    (odmowne) leżało tam podobno przez 2 i pół tygodnia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1