  • 1. Data: 2014-12-08 15:38:18
    Temat: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    od jakiegoś czasu poczta polska urządza, tak zwane numery... choć i inni
    też...

    zostawia listy polecone i paczki polecone albo w skrzynce pocztowej albo
    u jakichś sąsiadów z którymi jestem "na ścieżce wojennej" od zawsze...

    czy to jest zgodne z prawem, jak zmusić te eu-kurwy do niezostawiania
    poleconych w skrzynce?

  • 2. Data: 2014-12-08 15:49:24
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-08 15:38, platformowe głupki pisze:
> [...]
    > u jakichś sąsiadów z którymi jestem "na ścieżce wojennej" od zawsze...
    >
    > czy to jest zgodne z prawem, jak zmusić te eu-kurwy do niezostawiania

    Wysyłać do siebie polecone i żądać odszkodowania (chyba coś koło 110zł)
    za każdy niedoręczony list.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-12-08 16:29:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:m64d4v$r90$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > u jakichś sąsiadów z którymi jestem "na ścieżce wojennej" od zawsze...
    >
    > czy to jest zgodne z prawem, jak zmusić te eu-kurwy do niezostawiania

    A próbowałeś już napisać skargę? Listonosz, też człowiek. Czasem trzeba go
    ponownie na właściwy tor ustawić.

  • 4. Data: 2014-12-08 16:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > u jakichś sąsiadów z którymi jestem "na ścieżce wojennej" od zawsze...
    >
    > czy to jest zgodne z prawem, jak zmusić te eu-kurwy do niezostawiania

    Pisz reklamacje, pogadaj z listonoszem lub jego przełożonym.

  • 5. Data: 2014-12-08 17:17:06
    Od: RD <r...@g...com1>

> [...]
    > u jakichś sąsiadów z którymi jestem "na ścieżce wojennej" od zawsze...
    >
    > czy to jest zgodne z prawem, jak zmusić te eu-kurwy do niezostawiania

    Zapewne Twoi rodzice wypisali taki druczek na poczcie, na którym
    wskazują, że polecone mogą lądować w skrzynce lub u sąsiadów. ]:>

    Pozdr,

  • 6. Data: 2014-12-08 18:29:20
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "RD" <r...@g...com1> schrieb im Newsbeitrag

    > Zapewne Twoi rodzice wypisali taki druczek na poczcie, na którym wskazują,
    > że polecone mogą lądować w skrzynce lub u sąsiadów. ]:>

    A gdzie tam, tego debila mają na czarnej liście i specjalnie tak robią.

  • 7. Data: 2014-12-08 21:57:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-08 o 16:59, Budzik pisze:

    > Pisz reklamacje, pogadaj z listonoszem lub jego przełożonym.

    Ee tam, nie sprawdza się.

  • 8. Data: 2014-12-08 23:47:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ee tam, nie sprawdza się.

    Ale co?
    Zadna z powyzszych metod?

  • 9. Data: 2014-12-09 18:35:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "RD" napisał w wiadomości grup
    > Zapewne Twoi rodzice wypisali taki druczek na poczcie, na którym wskazują, że
    > polecone mogą lądować w skrzynce lub u sąsiadów. ]:>

    No i?
    Jak osoba pełnoletnia to mogą wkładać rodziców, a syna awizować.

  • 10. Data: 2014-12-09 19:25:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

[...]

    ---
    Inpost nadal nie dostarcza u mnie powtórnego awiza przesyłek sądowych a
    punkt ich odbioru zamykany jest np kwadrans przed końcem otwarcia.