eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › przesyłka polecona poczty polskiej
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 81

  • 81. Data: 2014-12-15 09:31:57
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-13 13:38, cef pisze:
    > W dniu 2014-12-12 o 19:59, Budzik pisze:
    >
    >>>> Natomiast awizo bez próby doręczenia to równiez nie wykonana usługa -
    >>>> piszesz reklamację, ze tego i tego byles w domu, zostawiono awizo ale
    >>>> nie doreczono wiec usługa jest niewykonana i nalezy sie zwrot
    >>>> kosztow.
    >>>
    >>> Nic nie zrobisz,
    >>> bo listonosz Ci powie, że nie słyszałeś pukania.
    >>>
    >> To niech puka głosniej.
    >
    > Ale konkretnie to nic nie zmienia w kwestii zachowań listonosza.
    > Jak trafisz na jakiegoś matoła, to nie pomoże ani rozmowa z nim, ani skargi
    > czy reklamacje. Przetestowałem to. Co innego kwestia reklamacji gdzie
    > jest jakaś finansowa rekompensata - bo od kogoś coś ekzekwują- a co
    > innego, gdzie chodzi tylko o naginanie regulaminów czy kulturę i wygodę
    > pracownika
    > (vide awizo w skrzynce zamiast paczki bez próby doręczenia czy poczta w
    > skrzynce raz na dwa tygodnie) Dziwię się, że tego nie rozumiesz, albo
    > miałeś szczęście i jeszcze się
    > nigdy nie "odbiłeś" od tego. Skargi (bo w sumie nie reklamacje) na
    > nagminne wrzucanie
    > awizo zamiast podjęcia próby doręczenia pisałem ze dwa razy, kilka razy
    > (3-4)
    > sygnalizowałem problem u naczelnika UP i oprócz miłych słówek nic się
    > nie zmieniało.
    > W sumie to nie wiem co się stało - czy zmienili system rozwożenia - bo z
    > paczkami przyjeżdża
    > ktoś późnym popołudniem lub nawet wieczorem -czy zmienili roznosiciela
    > czy naczelnika, który sobie nie radził (wiem, że skargi były też od
    > innych mieszkańców) czy pomogły moje skargi -choć nie od razu - ale w
    > ostatnich dwóch latach wszystko działa prawidłowo.

    A ja się nie zgodzę,
    1) jak jest więcej skarg - znaczy się problem trzeba "ugryźć", tym
    bardziej, jeśli skargi są pisemne, - wszelkie instytucje około państwowe
    nie lubią skarg na piśmie... Jeśli jest jedna - będzie odpowiedź,
    standardowa, jeśli przychodzi ich więcej, robi się problem, bo
    statystyki cierpią.
    2) jak jest dobry manager, wystarcza jeden telefon i usługa się poprawia
    (testowałem to kilkukrotnie). W zasadzie najczęściej zaczynam od
    telefonu/maila, bo kosztuje mnie najmniej czasu, a często przynosi skutek.
    3) jeśli nie spróbujesz nie będziesz wiedział, że coś jest skuteczne, ja
    się nauczyłem, że skarga/reklamacja czasami przynosi właściwy skutek, a
    są sytuacje, gdy jeszcze coś "na przeprosiny" dostanę (ale to raczej od
    firm prywatnych,choć i w tepsie mi się zdarzyło).






    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

strony : 1 ... 8 . [ 9 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1