  • 11. Data: 2014-12-09 19:26:35
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    Wysyłać do siebie polecone i żądać odszkodowania (chyba coś koło 110zł)
    za każdy niedoręczony list.
    ---
    Jaki nadawca ?

  • 12. Data: 2014-12-09 19:28:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    A próbowałeś już napisać skargę? Listonosz, też człowiek. Czasem trzeba go
    ponownie na właściwy tor ustawić.
    ---
    Brak odpowiedzi na reklamację złożoną kilka miesięcy temu dotyczącą
    przesyłki sądowej.

  • 13. Data: 2014-12-09 19:29:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Pisz reklamacje, pogadaj z listonoszem lub jego przełożonym.
    ---
    Zadzwoń do mamy

  • 14. Data: 2014-12-09 19:33:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Hans Kloß"

    A gdzie tam, tego debila mają na czarnej liście i specjalnie tak robią.
    ---
    Od razu czarnej liście ... listonosze Inpostu mają płacone za doręczenie
    właśnie, więc jak nie udaje się doręczyć to nie zostawiają już drugiego
    awiza.

  • 15. Data: 2014-12-09 19:50:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-09 19:26, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"
    >
    > Wysyłać do siebie polecone i żądać odszkodowania (chyba coś koło 110zł)
    > za każdy niedoręczony list.
    > ---
    > Jaki nadawca ?

    Ten kto będzie reklamacje składał.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2014-12-09 20:02:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Wysyłać do siebie polecone i żądać odszkodowania (chyba coś koło 110zł)
> [...]

    Czemu między różnymi nadawcem i odbiorcą nie wystarczy ?

  • 17. Data: 2014-12-09 20:05:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-09 20:02, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Ten kto będzie reklamacje składał.
    > ---
    > Czemu między różnymi nadawcem i odbiorcą nie wystarczy ?

    Nie rozumiem co piszesz.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2014-12-09 20:52:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > Ten kto będzie reklamacje składał.
    > ---
    > Czemu między różnymi nadawcem i odbiorcą nie wystarczy ?

    Ja też nie. Mam napisać do sądu by zażądał odszkodowania za list, który do
    mnie wysłał a którego mi Inpost nie doręczył i oni wtedy zaczną doręczać mi
    powtórne awiza oraz nie zamykać punktów odbioru kwadrans przed czasem ?

  • 19. Data: 2014-12-09 20:54:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-09 20:52, re pisze:

> [...]
    > do mnie wysłał a którego mi Inpost nie doręczył i oni wtedy zaczną
    > doręczać mi powtórne awiza oraz nie zamykać punktów odbioru kwadrans

    Nie wiem po co chcesz pisać do sądu, ale średnio mnie to interesuje.
    Jak nie rozumiesz co piszę, to nie czytaj.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2014-12-09 21:20:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    Nie wiem po co chcesz pisać do sądu, ale średnio mnie to interesuje.
    Jak nie rozumiesz co piszę, to nie czytaj.
    Skup się. Twierdziłeś, że jakieś odszkodowanie rozwiąże problem
    niedoręczania przesyłek to Ci piszę kto mógłby o takie odszkodowanie
    wystąpić. Nie wiem z czym tam masz problem, ale najwyraźniej nie ogarniasz
    podstawowych kwestii.