  • 1. Data: 2014-12-03 15:04:29
    Temat: Rozwiązanie umowy na internet.
    Od: s...@g...com

    Witam !

    Proszę o informacje czy mogę rozwiązać umowę na świadczenie dostępu do internetu bez
    ponoszenia kosztów w przypadku jeśli operator (Netia Dropss) nie rozpoczął jeszcze
    świadczenia usługi a powinien 28 listopada.

    Dziś dodatkowo konsultanci poinformowali mnie, iż muszę jeszcze czekać około 21 dni
    na aktywację linii.

    Umowa była podpisywana w połowie listopada. Poprzedni operator (Orange) miał
    świadczyć usługę do 27 listopada natomiast Netia Dropss miał być dostępny od 28.

    Dziękuję za informacje.

    Darek.

  • 2. Data: 2014-12-03 16:48:46
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy na internet.
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2014-12-03 15:04, s...@g...com pisze:
> [...]
    świadczyć usługę do 27 listopada natomiast Netia Dropss miał być dostępny od 28.

    Czyli Netiowa klasyka. Operator A ma wyłączyć neta w dniu, w którym
    Netia ma włączyć. Nadchodzi dzień, A wyłącza neta, Netia nie włącza i
    tłumaczy się, że nie zrobi tego przez x dni.

    Skoro obiecali, a nie włączyli, to wg mnie możesz rozwiązać umowę ze
    skutkiem natychmiastowym, albo poczekać 14 dni od obiecanej daty i
    zgłosić do UKE, żeby dowalili im karę.

    Możesz też wysłać list do Orange, w którym cofasz pełnomocnictwo dane
    Netii i wtedy umowa może sobie być, ale będzie bezskuteczna, bo bez
    pełnomocnictwa nie będą mogli świadczyć usługi.