  • 1. Data: 2009-09-24 19:58:25
    Temat: przekształcenie spółdzielczego własnościowego w odrębną własność a WPS
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Miałem ostatnio okazję napisać pozew o stwierdzenie obowiązku złożenia
    oświadczenia woli jak w temacie.
    Robiło to też kilka osób - członków spółdzielni, przy czym wszyscy
    przyjęli, że wartość przedmiotu sporu stanowi wartość mieszkania.
    Ja przyjąłem inną koncepcję - moim zdaniem WPS to różnica między
    wartością rynkową mieszkania a wartością spółdzielczego własnościowego
    prawa do niego.
    Co o tym sądzicie?
    --
    kuba