  • 1. Data: 2009-09-24 19:41:28
    Temat: Czy to dyskryminujące ogłoszenie?
    Od: niuniek <n...@g...com>

    Jest sobie ogłoszenie o pracę w treści jednymi z wymagań jest m/in to:
    - bardzo dobra obsługa komputera (w tym pakietu Microsoft Office),
    - prawo jazdy kategorii B,
    - zaangażowanie w wykonywaną pracę,
    - wyznanie chrześcijańskie

    czy ostatni punkt może zostać uznany za dyskryminujący przez osoby o
    innym wyznaniu?

  • 2. Data: 2009-09-24 19:53:54
    Temat: Re: Czy to dyskryminujące ogłoszenie?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "niuniek" <n...@g...com> napisał

> [...]
    > - zaangażowanie w wykonywaną pracę,
    > - wyznanie chrześcijańskie
    >
    > czy ostatni punkt może zostać uznany za dyskryminujący przez osoby o

    Pozostałe punkty też dyskryminują, tyle że ze względu na inne
    kryteria.

  • 3. Data: 2009-09-24 20:03:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    niuniek wrote:
> [...]
    > - zaangażowanie w wykonywaną pracę,
    > - wyznanie chrześcijańskie
    >
    > czy ostatni punkt może zostać uznany za dyskryminujący przez osoby o

    no chyba, ze szukaja kogoś na ksiedza.

  • 4. Data: 2009-09-24 20:32:25
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 15:03:11 -0500, witek napisał(a):

    > no chyba, ze szukaja kogoś na ksiedza.

    W świetle prawa może być. W świetle normalności może być.
    Nie napisane, co to za stołek

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 5. Data: 2009-09-24 20:44:35
    Od: niuniek <n...@g...com>

    > W świetle prawa może być. W świetle normalności może być.
    > Nie napisane, co to za stołek

    Praca dla Joanitów ,ale czy to coś zmienia?

    Oto treść ogłoszenia.

    Stowarzyszenie Joannici Dzieło Pomocy  polski oddział międzynarodowej
    organizacji pozarządowej, działającej na polu szeroko pojętego
    ratownictwa medycznego, pomocy społecznej oraz na rzecz osób
    niepełnosprawnych i chorych, poszukuje kandydatów na stanowisko
    Koordynatora Regionalnego Oddziału Lubuskiego JDP z siedzibą w Gorzowie
    Wlkp.
    Wymagania:
    - wykształcenie minimum średnie (mile widziane wykształcenie medyczne),
    - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu
    umożliwiającym komunikację,
    - doświadczenie w pracy w biurze oraz z wolontariatem,
    - umiejętność pracy w zespole (łatwe nawiązywanie kontaktów z młodzieżą),
    - kreatywność, samodzielność, komunikatywność, mobilność oraz wysokie
    umiejętności interpersonalne,
    - bardzo dobra obsługa komputera (w tym pakietu Microsoft Office),
    - prawo jazdy kategorii B,
    - zaangażowanie w wykonywaną pracę,
    - wyznanie chrześcijańskie

    Zakres obowiązków:
    -Realizowanie zadań związanych z koordynowaniem projektami naszego
    Stowarzyszenia, współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego oraz
    organizacjami partnerskimi, współpraca z młodzieżą, reprezentowanie

  • 6. Data: 2009-09-24 20:47:06
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 22:44:35 +0200, niuniek napisał(a):

    > Praca dla Joanitów ,ale czy to coś zmienia?

    No a taki Joanita to kto? Coś jak xiądz albo gorzej.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 7. Data: 2009-09-24 20:49:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    niuniek wrote:

    > Praca dla Joanitów ,ale czy to coś zmienia?
    (...)
> [...]
    > Stowarzyszenia, współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego oraz
    > organizacjami partnerskimi, współpraca z młodzieżą, reprezentowanie

    Jak sobie wyobrażasz reprezentowanie katolickiego stowarzyszenia przez,
    dajmy na to, satanistę? Chcesz bezmyślnie dokopać KK czy po prostu się
    nudzisz?

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2009-09-24 20:50:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    to pisze:

    > Jak sobie wyobrażasz reprezentowanie katolickiego stowarzyszenia przez,

    A protestant może być?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-09-24 20:52:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    Liwiusz wrote:

    > A protestant może być?

    Też niezbyt. Co w tym dziwnego? Przecież szukają kogoś na eksponowane
    stanowisko, wiec takie oczekiwanie nie jest dyskryminacją ani czymś
    dziwnym. Co innego, gdyby oczekiwali wyznania katolickiego od sprzątaczki.

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2009-09-24 20:54:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    to pisze:

    > Też niezbyt. Co w tym dziwnego? Przecież szukają kogoś na eksponowane

    To, że wymaganiem jest wyznanie chrześcijańskie, a nie katolickie.

    > stanowisko, wiec takie oczekiwanie nie jest dyskryminacją ani czymś
    > dziwnym. Co innego, gdyby oczekiwali wyznania katolickiego od sprzątaczki.

    Według mnie też powinni móc mieć takie wymagania, a że nie mogą, to
    już inna sprawa.

    --
    Liwiusz