eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z rozpatrzeniem reklamacji › problem z rozpatrzeniem reklamacji
  • Data: 2009-05-13 22:49:11
    Temat: problem z rozpatrzeniem reklamacji
    Od: "Przemek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Ponad 14 dni temu zglosilem sprzedawcy niezgodonosc towaru z umowa (sprawa
    dot. sprzetu komputerowego).
    Do chwili obecnej nie otrzymalem zadnej odpowiedzi. Szukalem w googlach, ale
    nie znalazlem informacji, co moge zrobic po 14 dniach, aby odzyskac
    pieniadze za wadliwy towar? Z tego co sie orientuje, brak rozpatrzenia
    zgloszenia w terminie 14 dni skutkuje uznaniem reklamacji. Sprzedawca jednak
    ma to gdzies. Moze ktos moze polecic sprawdzony sposob na dochodzenie swoich
    praw na drodze prostszej niz sadowa?

    Dziekuje i pozdrawiam.
    Przemek

    P.S.
    okres 14 dni dotyczy 14 dni kalendarzowych - dobrze mysle? W ustawie nie
    znalazlem mowy o dniach roboczych


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1