eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z rozpatrzeniem reklamacji › problem z rozpatrzeniem reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Przemek" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z rozpatrzeniem reklamacji
    Date: Thu, 14 May 2009 00:49:11 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <gufip9$icj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-195-242-253-105.catv.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1242254953 18835 195.242.253.105 (13 May 2009 22:49:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 May 2009 22:49:13 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: Przemek86
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:588480
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Ponad 14 dni temu zglosilem sprzedawcy niezgodonosc towaru z umowa (sprawa
    dot. sprzetu komputerowego).
    Do chwili obecnej nie otrzymalem zadnej odpowiedzi. Szukalem w googlach, ale
    nie znalazlem informacji, co moge zrobic po 14 dniach, aby odzyskac
    pieniadze za wadliwy towar? Z tego co sie orientuje, brak rozpatrzenia
    zgloszenia w terminie 14 dni skutkuje uznaniem reklamacji. Sprzedawca jednak
    ma to gdzies. Moze ktos moze polecic sprawdzony sposob na dochodzenie swoich
    praw na drodze prostszej niz sadowa?

    Dziekuje i pozdrawiam.
    Przemek

    P.S.
    okres 14 dni dotyczy 14 dni kalendarzowych - dobrze mysle? W ustawie nie
    znalazlem mowy o dniach roboczych


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1