  • 11. Data: 2004-01-03 15:02:48
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Na monitor, była gwarancja producenta 3 lata, to samo było napisane na

    Skoro masz gwarancje producenta to ja bym sie nie uzeral
    z felernym sprzedawca tylko znalazl najblizszy punkt gwarancyjny
    i go tam zawiozl / wyslal do naprawy. Do wiekszosci porzadnych
    punktow bedziesz mogl wyslac go na koszt serwisu. Wiec IMO
    nie warto zaczynac bo mozesz zostac z guzem bez monitora ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 12. Data: 2004-01-03 15:06:40
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Skoro masz gwarancje producenta to ja bym sie nie uzeral

    Ah, nie doczytalem w pozniejszym watku, ze jej nie masz..
    Sprobuj dogadac sie z tym gosciem zeby dal Ci przynajmniej
    gwarancje producenta, o ile ja jeszcze ma.. Bo albo nie chce
    mu sie ruszyc tylka i wiezc monitora do serwisu (oby), albo
    zgubil gwarancje producenta i sie wykreca, bo w tym wypadku
    na swoj koszt musialby go naprawiac :) A z praktyki
    wynika, ze naprawa w duzej wiekszosci przypadkow jest
    nieoplacalna.. No, chyba ze masz jakiegos wypasnego LCD :-)
    pozdr.

  • 13. Data: 2004-01-03 16:04:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MM" <weikrim_nospam@wytnijTO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3FF6A6D4.4050801@wytnijTO_poczta.onet.pl...
    > Na monitor, była gwarancja producenta 3 lata, to samo było napisane na
    > gwarancji, która wystawił mi ten podmiot gospodarczy.

    Jeśli na monitor była gwarancja producenta, a sprzedający pewnie nim nie
    był, to po prostu poszukaj serwisu tej firmy. Przeszukaj Internet i znajdź
    krajowego przedstawiciela. Zresztą na gwarancji powinien być adres
    udzielającego gwarancji. I na ten adres wyślij powiadomienie o usterce.
    Wyślij listem poleconym, bo ważne jest, żeby był dowód na zgłoszenie.
    Sądzę, że wskażą Ci najbliższy serwis. Niezależnie od pisma możesz wysłać
    do nich równolegle maila. Może szybciej odpowiedzą.

  • 14. Data: 2004-01-03 16:07:45
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Andrzej_K. wrote:
    > Gwarant zakończył działalność więc pozostała Ci
    > gwarancja producenta.
    > Oczywiste. Był zbyt "mały" aby jakaś inna firma przejęła
    > jego zobowiązania gwarancyjne.

    Podoba mi się to, kończę działalność, więc wygasają moje zobowiązania? :)

    KG

  • 15. Data: 2004-01-03 16:27:01
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w
    wiadomości news:bt6p2i$bp8$1@inews.gazeta.pl

    > Podoba mi się to, kończę działalność, więc wygasają moje zobowiązania?
    > :)

    Ech!, nie tak to odbieraj. Będziesz się z facetem
    sądził o naprawę gwarancyjną trzyletniego monitora
    wartego ok. 200 PLN ?. Owszem, wygrasz, ale jakim
    kosztem?. (Koszt = czas + nerwy)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Celibat nie jest dziedziczny."

  • 16. Data: 2004-01-03 16:34:39
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Skoro monitor posiada gwarację producenta, to w czym problem wysłać go
    spedycją na koszt gwaranta do miejsca serwisu...
    Większość firm (LG, Samsung) respektują takie warunki...

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]--

  • 17. Data: 2004-01-03 16:42:08
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Andrzej_K. wrote:
    > Ech!, nie tak to odbieraj. Będziesz się z facetem
    > sądził o naprawę gwarancyjną trzyletniego monitora
    > wartego ok. 200 PLN ?. Owszem, wygrasz, ale jakim
    > kosztem?. (Koszt = czas + nerwy)

    O gwarancyjną nie... Gdyby odpowiadał jeszcze z rękojmi/niezgodności z
    umową i mógłbym od umowy odstąpić - pewnie tak :)

    KG

  • 18. Data: 2004-01-03 16:44:26
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Skoro monitor posiada gwarację producenta, to w czym problem wysłać go
    > spedycją na koszt gwaranta do miejsca serwisu...
    > Większość firm (LG, Samsung) respektują takie warunki...

    Dopiero w następnych postach okozało się, ze Ty nie masz "oryginalnej"
    gwarancji...
    To zmienia postać rzeczy. Sądzę, że powinieneś postąpić tak, jak ktoś Ci już
    doradził...
    Szkoda zdrowia na proces...
    Skontaktuj się z autoryzowanym serwisem, przedstaw sprawę, okaż oryginalny
    dowód sprzedaży. Może Ci uznają gwarancję bez jej okazywania. Jeśli odmówią
    (jak grają fair play to nie odmówią), pozostaje Ci naprawa odpłatna w
    autoryzowanym punkcie producenta lub naprawa w dowolnym punkcie napraw RTV
    nie posiadającym autoryzacji...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 19. Data: 2004-01-03 16:50:32
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > O gwarancyjną nie... Gdyby odpowiadał jeszcze z rękojmi/niezgodności z
    > umową i mógłbym od umowy odstąpić - pewnie tak :)

    Albo ja o czymś nie wiem, albo na "niezgodność z umową" jest już za późno -
    chyba do roku czasu to przejdzie, powyżej roku jak udowodnić, że towar był
    niezgodny z umową?
    Przez prawie 3 lata był, a teraz nie jest?
    Czytałem ostatnio gdzieś o tym (chyba branżowe pismo CRN czy inne branży
    IT), ale w tej chwili nie jestem w stanie zacytować za źródłem...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 20. Data: 2004-01-03 16:59:22
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Chmielu wrote:
> [...]
    > niezgodny z umową?
    > Przez prawie 3 lata był, a teraz nie jest?

    Przede wszystkim to byłaby jeszcze rękojmia, a ta w zasadzie tylko rok,
    więc już za późno.

    KG