  • 21. Data: 2004-01-03 17:31:23
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: "Pierre" <U...@f...onet.pl>

    Przede wszystkim z tego co przeczytalem, to monitor ma gwarancje producenta.
    W tym przypadku sprzedawca podbija tylko date sprzedazy, a naprawe swiadczy
    serwis wskazany na karcie gwarancyjnej.

    Pierre

  • 22. Data: 2004-01-03 17:53:27
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Pierre" <U...@f...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bt6u94$5b9$1@news.onet.pl

    > Przede wszystkim z tego co przeczytalem, to monitor ma gwarancje
    > producenta. W tym przypadku sprzedawca podbija tylko date sprzedazy, a
    > naprawe swiadczy serwis wskazany na karcie gwarancyjnej.

    1. Przede wszystkim pozostawiaj wrotki aby było wiadomo
    komu odpowiadasz.
    2. Przede wszystkim pozostawiaj cytaty do których się odnosi
    Twoja odpowiedź.
    3. Przede wszystkim czytaj cały wątek zanim zabierzesz się
    do pisania odpowiedzi.
    Polecam do przeczytania poniższy post:

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) ...dochodzenie było utrudnione bo

  • 23. Data: 2004-01-03 18:44:29
    Od: "Michał Rzok" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie. Czy na monitor dostałeś osobno kartę gwarancyjną producenta ??.
    Jeśli tak to nic nie stoi na przeszkodzie abyś dostarczył monitor do
    autoryzowanego serwisu. W kartach gwarancyjnych producenta jest podane iż
    użytkownik sprzętu powinien dostarczyć uszkodzony sprzęt do serwisu. W tym
    przypadku gwarantem jest producent, a nie dostawca.
    Tak jest ze sprzętem np. LG, Epson, HP, Samsung, Sony, Philips, Panasonic.
    itp.
    Podstawą reklamacji w autoryzowanym serwisie jest dowód zakupu. Może to być
    faktura lub paragon fiskalny.

    Pozdrawiam
    Michał Rzok

    Użytkownik "MM" <weikrim_nospam@wytnijTO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3FF6A6D4.4050801@wytnijTO_poczta.onet.pl...

  • 24. Data: 2004-01-03 18:58:00
    Od: "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl>

    a może zdradzisz markę tego monitora.i sprawa się rozwiąże...

    Zbyszek