  • 1. Data: 2004-05-16 21:56:26
    Temat: powołanie biegłego i postępowanie nakazowe
    Od: "cosmo" <m...@U...gazeta.pl>

    Jestem członkiem wspólnoty mieszkaniowej w której regularnie opłacam fundusz
    remontowy. Od 6 miesięcy zgłaszam (telefonicznie, osobiście, 2 x list
    polecony) zarządowi i administratorowi wspólnoty że "po deszczu leci mi na
    głowę z dachu" jak dotąd nie dokonano żadnej naprawy bieżącej w tym temacie.
    Chciałbym dokonać naprawy dachu na własny koszt, a potem sadzić się z moją
    wspólnotą o zwrot kosztów naprawy części wspólnej nieruchomości. Czy mam
    najpierw powołać biegłego/rzeczoznawcę który określi przyczyny przeciekania
    dachu i zakres robót dla firmy budowlanej, czy od razu naprawiać dach na
    "fakturę", a potem w postępowaniu nakazowym zadać zwrotu poniesionych
    kosztów z funduszu remontowego od mojej wspólnoty ?.

    dzięki za rozjaśnienie w/w problemu