  • 1. Data: 2004-05-16 21:53:21
    Temat: chce sprzedac...kontrakt
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    wittam,

    jest pewien podmiot gospodarczy X, ktorego prezes jest moim serdecznym
    kumplem. I teraz powiedzmy ze ow podmiot chce nabyc okreslona ilosc pewnego
    produktu, ale poniewaz prezes podmiotu X jest moim serdecznym kumplem, chce
    kontrakt na dostawe tego produktu podpisac ze mna. Tyle ze ja nie jestem
    owego produktu producentem, wiec chce "scedowac" ten kontrakt, wziac
    podwykonawce - krotko mowiac - mam byc jedynie posrednikiem. W jaki sposob,
    formalno-prawnie, moge sobie zagwarantowac udzial w tym kontrakcie
    (przypuscmy ze za posrednictwo zycze sobie jeden procent od wartosci
    kontraktu). Czy jedyna mozliwosc to zalozyc dzg, firma X podpisuje kontrakt
    z moja firma a nastepnie moja firma z podwykonawca? czy sa jeszcze jakies
    inne mozliwosci, ktore oferuje prawo?

    serdecznie dziekuje za odpowiedzi

    Kwik

    --