  • 1. Data: 2004-05-16 20:52:56
    Temat: produkcja win itp.
    Od: "zeol" <z...@S...shapieron.tkb.pl>

    Witam

    Mam taka sprawe.Otoz moze ktos moglby mnie nakierowac na stosowne ustawy
    (czy cokolwiek) dotyczace produkcji napojow alkoholizowanych (do 5 % alk.)
    oraz produkcji win? Tzn. - co trzeba zdobyc (jakie pozwolenia) i do kogo sie
    zglosic, zeby moc taka produkcje uruchomic? Jakby jeszcze ktos mial cos na
    temat jak potem np. opatentowac wlasna recepture to wogole bylbym dozgonnie
    dzwieczny :) Googlalem co nieco, ale jakos nie bardzo moge znalezc nic
    sensownego.
    Pozdrawiam

    zeol

  • 2. Data: 2004-05-17 08:39:46
    Temat: Re: produkcja win itp.
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl>

    Witam

    "zeol" <z...@S...shapieron.tkb.pl> napisał:

    > Mam taka sprawe.Otoz moze ktos moglby mnie nakierowac na
    > stosowne ustawy (czy cokolwiek) dotyczace produkcji napojow
    > alkoholizowanych (do 5 % alk.) oraz produkcji win?

    Ustawa o wyrobie i rozlewie wyrobów winiarskich, obrocie tymi
    wyrobami i organizacji rynku wina.
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/opust?OpenAgent&4&20
    93

    (mrk)