  • 31. Data: 2014-12-12 17:20:27
    Temat: Re: pomówienie policji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marek" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:548ae7c1$0$2155$65785112@news.neostrada.pl...

    > mandatu oczywiście nie zapłaciłem gdyz w dniu otrzymania wyrzuciłem go do
    > najblizszego kosza na smieci co widział oczywiście ów policjant...
    > ale w notatce jego znalazłem jakis numer tego mandatu
    > ale jak dobrze sobie przypominam na mandacie było napisane że mandat jest
    > za brak wymaganych dokumentów przy kontroli drogowej (lub wymaganego
    > dokumentu)
    > więc jak sadze jest tu szeroke pole do interpretacji....

    A jakie to dokumenty podczas jazdy rowerem przez osobę pełnoletnią są
    wymagane i czemu nie jest to mandat za jazdę rowerem po chodniku?

  • 32. Data: 2014-12-13 02:36:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-12 17:18, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Z notatki policjanta. Bez względu na stan faktyczny - bo nie wiem, jaki
    > był - policjant napisał notatkę, że nie wykonał czynności w kierunku
    > ujawnienia przestępstwa, bo system nie działał i gwarantuję, że właściwy
    > przełożony zwryfikował tę infomację. Albo faktycznie system nie działał,
    > albo nie dało sie tego wykluczyć.

    :-)
    Nie wykonał czynności polegającej na sprawdzeniu posiadania uprawnień.
    No chyba że was uczą że każdy nawet przypadkowo kontrolowany
    jest winny i podejrzany do czasu kiedy stwierdzicie że jednak
    nie jest. Bat tak wygląda to po przeczytaniu tego co własnie
    napisałeś. To faktycznie tak was szkolą ?

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2014-12-13 02:54:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Dec 2014, RadoslawF wrote:

    > :-)
    > Nie wykonał czynności polegającej na sprawdzeniu posiadania uprawnień.
    > No chyba że was uczą że każdy nawet przypadkowo kontrolowany
    > jest winny

    Ale taka wersja zarzutu nie pojawia się nigdzie - przekręcasz.
    NA DRODZE policjant zarzutów nie postawił "bo system nie działał"
    i nie podjął żadnych czynności (dotyczących prawa jazdy i kierowania).

    > i podejrzany do czasu kiedy stwierdzicie że jednak
    > nie jest.

    Na odwrót.
    Z notatki wyszło *później*, że kierował.
    Punktem zapalnym jest owa notatka - czy zawiera prawdę.
    A punktem wątpliwym mandat dotyczący roweru - bo jeśli
    był, to przeczyłby notatce, pytanie gdzie on JEST.

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2014-12-13 14:49:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > :-)
    > Nie wykonał czynności polegającej na sprawdzeniu posiadania uprawnień.

    Bo nie dział system.

> [...]
    > nie jest. Bat tak wygląda to po przeczytaniu tego co własnie
    > napisałeś. To faktycznie tak was szkolą ?

    Masz po prostu to sparwdzić i tyle.

  • 35. Data: 2014-12-13 14:52:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > A punktem wątpliwym mandat dotyczący roweru - bo jeśli
    > był, to przeczyłby notatce, pytanie gdzie on JEST.

    Sam zaintersowany wyjaśnił gdzieś tutaj, że na mandacie jest, że nie
    posiadał przy sobie wymaganych dokumentów do kierowania pojazdem. Podobno
    przyjął ten mandat w zamian za mandat za jazdę rowerem po chodniku, bo był
    zdenerwowany. Wolałbym tego nie komentować :-)

  • 36. Data: 2014-12-13 15:15:39
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Użytkownik "marek" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A jakie to dokumenty podczas jazdy rowerem przez osobę pełnoletnią są
    > wymagane i czemu nie jest to mandat za jazdę rowerem po chodniku?

    moze nie mial dowodu osobistego ktorym by udowodnil ze ma ponizej 10 lat i
    moze jechac chodnikiem;)
    mocno naciagana ta historia...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 37. Data: 2014-12-13 16:22:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-13 14:49, Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Bo nie dział system.

    Wiem. Ale dlaczego w takim razie piszesz że: "policjant nie
    wykonał czynności pomimo ujawnienia przestępstwa" skoro
    przestępstwo podobno ujawniono jakiś czas po kontroli
    już na posterunku.

    A jak system nie działa ?

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2014-12-13 17:02:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wiem. Ale dlaczego w takim razie piszesz że: "policjant nie
    > wykonał czynności pomimo ujawnienia przestępstwa" skoro
    > przestępstwo podobno ujawniono jakiś czas po kontroli
    > już na posterunku.

    Do przestępstwa - ewentualnie - doszło na drodze, a policjant niejako
    złapał sprawcę na gorącym uczynku. Podejrzrewam, że do ujawnienia tego
    faktu doszło podczas rejestracji wykroczenia i pierwsze,co była chryja, że
    nie wykonano czynności. Potem wyjaśnianie przyczyn, a notatka, to już na
    końcu. :-)

    > A jak system nie działa ?

    Jest kilka kanałów łączności i bardzo rzadko jest tak, że naprawdę się nie
    da.

  • 39. Data: 2014-12-13 21:31:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-13 17:02, Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Do przestępstwa - ewentualnie - doszło na drodze, a policjant niejako
    > złapał sprawcę na gorącym uczynku. Podejrzrewam, że do ujawnienia tego

    Nie złapała. Nie zauważyła przestępstwa.

    > faktu doszło podczas rejestracji wykroczenia i pierwsze,co była chryja,
    > że nie wykonano czynności. Potem wyjaśnianie przyczyn, a notatka, to już
    > na końcu. :-)

    Czyli jednak zdanie "policjant nie wykonał czynności pomimo
    ujawnienia przestępstwa" mogę uznać za nieprawdziwe czy będziesz
    się dalej wił ?

    > Jest kilka kanałów łączności i bardzo rzadko jest tak, że naprawdę się
    > nie da.

    Jeszcze niedawno pisałeś że pewnie nie działało.
    Teraz piszesz że jednak powinno.
    Policyjne niezdecydowanie ?
    :-)

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2014-12-14 00:04:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czyli jednak zdanie "policjant nie wykonał czynności pomimo
    > ujawnienia przestępstwa" mogę uznać za nieprawdziwe czy będziesz
    > się dalej wił ?

    Nie bedę się wił. Policjant miał je obowiązek ujawnić i skoro później
    wyszło, że nie ujawnił, to na pewno to wyjaśniono.

    > Jeszcze niedawno pisałeś że pewnie nie działało.
    > Teraz piszesz że jednak powinno.
    > Policyjne niezdecydowanie ?
    > :-)

    Policjant ma conajmniej 3 kanały do sprawdzenia w systemach, a systemy są
    dwa - zasadniczy i zapasowy. Prawdopodobieństwo padnięcia wszystkich jest
    znikome. Nie twierdzę, ze niemożliwe, ale w ciągu ostatnich kilku lat
    przypominam sobie tylko jeden taki moment - fakt,ze trwający chyba ponad 24
    godziny.