  • 1. Data: 2014-12-10 12:44:03
    Temat: pomówienie policji
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    z racji tego iż wdałem się w grubszą dyskusje z policjantem poruszając się
    rowerem kwestii legalności mojego poruszania się chodnikiem a nie ulicą ...
    zostałem pomówiony przez policjanta że prowadziłem samochód wbrew
    orzeczonemu przez sąd zakazowi art.244kk

    wypisał mi tylko mandat wtedy 50pln za jazdę chodnikiem a nie ulicą

    zdziwienie moje przyszło po miesiacu kiedy zaproszony zostałem na komendę i
    przedstawiono mi zarzut prowadzenia samochodu wbrew zakazowi ...

    gliniarz sporządził sobie notatkę że zatrzymał mnie do kontroli z racji
    akcji trzeżwość, że poruszałem się pojazdem marki fiat uno, wypisał mi
    mandat 50pln za brak dokumetu tj. prawa jazdy i wypuścił /// tłumacząc w
    swojej notatce że w feralnym dniu zepsuty był system i ponoc dyżurny nie
    mógł sprawdzić czy faktycznie posiadam PJ czy też nie

    prawo jazdy miałem zabrane to jest fakt i aktualnie posiadam lub tez nie bo
    się skończył zakaz prowadzenia pojazdów

    ale czy "pies" w ramach swojej "zemsty" na mojej osobie może zrobić coś
    takiego ??
    przecież to jest jakaś paranoja ..... i działanie w myśl zasady - dajcie mi
    człowieka a paragraf się zawsze znajdzie

    i teraz ja będę musiał przed sądem udowadniać swoją niewinność ... przecież
    to jakiś absurd na zielonej wyspie w państwie prawa...

  • 2. Data: 2014-12-10 17:44:26
    Temat: Re: pomówienie policji
    Od: nadir <n...@h...org>

    No ale zaraz. Jak masz zabrane prawo jazdy a złapią cię na prowadzeniu
    samochodu. To wypisują tylko mandat i jest OK, czy może trzeba jakoś
    uniemożliwić dalsze prowadzenie tego pojazdu, na przykład przez
    odholowanie? Może zabierają też dowód rejestracyjny, nie wiem?
    Poza tym jeżeli nie ma więcej wpisów typu: nr rejestracyjny, nr dowodu
    rejestracyjnego czy VIN tego fiata uno?
    Może masz rower marki "fiat uno"? Jak nie to zorganizuj sobie takie
    naklejki i naklej na ten rower.;)

  • 3. Data: 2014-12-10 19:48:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-10 17:44, Użytkownik nadir napisał:
> [...]

    też nie"

    > Poza tym jeżeli nie ma więcej wpisów typu: nr rejestracyjny, nr dowodu

    Obawiam się że mają numery rejestracyjny wymienionego fiata uno
    bo za jazdę nim prawo jazdy mu zabrali.
    Numery vin czy inne nie będą chyba potrzebne.

    > Może masz rower marki "fiat uno"? Jak nie to zorganizuj sobie takie
    > naklejki i naklej na ten rower.;)

    Zakładając że rozmówca pisze prawdę policjant złożył fałszywe
    zeznania. Jeśli ma szczęście i znajdzie czyjeś nagranie
    video z tej kontroli z rowerem w roli fiata to teoretycznie
    może doprowadzić do wywalenie oszusta ze służby.
    Jeśli nie znajdzie to w sądzie uwierzą policjantowi
    a nie jemu. No chyba że stać go na bardzo dobrego adwokata.
    Ale jakby było go stać to nie jeździł by rowerem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-12-10 19:51:03
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "marek" <v...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > przez sąd zakazowi art.244kk
    > wypisał mi tylko mandat wtedy 50pln za jazdę chodnikiem a nie ulicą

    wiec masz papier jasno opisujacy co sie dzialo

> [...]
    > w feralnym dniu zepsuty był system i ponoc dyżurny nie mógł sprawdzić czy

    przeciez jest mandat za cos innego?

> [...]
    > i teraz ja będę musiał przed sądem udowadniać swoją niewinność ... przecież to
    > jakiś absurd na zielonej wyspie w państwie prawa...

    cos sie to kupy nie trzyma

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2014-12-10 19:57:08
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    > Zakładając że rozmówca pisze prawdę policjant złożył fałszywe
    > zeznania.

    mysle ze to bledne zalozenie

    > Jeśli ma szczęście i znajdzie czyjeś nagranie
    > video z tej kontroli z rowerem w roli fiata to teoretycznie
    > może doprowadzić do wywalenie oszusta ze służby.

    wystarczy dotrzec do wystawionego mandatu

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2014-12-11 00:53:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-12-10 o 19:48, RadoslawF pisze:
    > "tłumacząc w swojej notatce że w feralnym dniu zepsuty był system
    > i ponoc dyżurny nie mógł sprawdzić czy faktycznie posiadam PJ czy
    > też nie"
    No ale chyba da się jakoś sprawdzić/udowodnić czy w danym momencie
    system był zepsuty?

    > Obawiam się że mają numery rejestracyjny wymienionego fiata uno
    > bo za jazdę nim prawo jazdy mu zabrali.
    Jeżeli nie poruszał się tym fiatem, to może on gdzieś stał w zasięgu
    jakiś kamer lub ktoś inny go w tym czasie używał i można tego jakoś dowieść?

> [...]
    > a nie jemu. No chyba że stać go na bardzo dobrego adwokata.
    > Ale jakby było go stać to nie jeździł by rowerem.
    Z grubsza zakładam, że rozmówca pisze prawdę.;)
    A reszta to takie moje teoretyzowanie.

  • 7. Data: 2014-12-11 03:04:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-11 00:53, Użytkownik nadir napisał:

    > No ale chyba da się jakoś sprawdzić/udowodnić czy w danym momencie
    > system był zepsuty?

    jakby to miało pomóc policjantowi to by się dało.

    Jest to jakaś opcja.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-12-11 09:32:29
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    czytałem wczoraj zebrane przez policje materiały ... i poza notatką
    policjanta i wyciągiem z rejestru karnego nic tam nie ma ....

  • 9. Data: 2014-12-11 09:58:48
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "marek" <v...@p...fm> wrote in message
    > czytałem wczoraj zebrane przez policje materiały ... i poza notatką policjanta
    > i wyciągiem z rejestru karnego nic tam nie ma ....

    poszukaj mandatu albo dowiedz sie w jaki sposob mozna dostac sie
    do kopii ktora mial wystawiajacy policjant, nie mam pojecia co
    sie z nimi dzieje ale jak piszesz mialo to miejsce niedawno
    wiec zazyczenie sobie tego przez sad nie powinno byc niemozliwe
    skoro da sie w pewnych przypadkach mandaty karne uchylic (7 dni)
    to jakos przechowywane byc musza, chociaz nie mam pojecia jak
    dlugo

    masz tam wpisane wykroczenie wiec jest to jasny i wyrazny dowod
    ze przemieszczales sie rowerem a nie samochodem

    druga opcja - jak radzi nadir - postaraj sie udowodnic ze samochod
    nie mogl byc prowadzony przez ciebie bo...

    --
    http://db.org.pl/

  • 10. Data: 2014-12-11 10:30:51
    Od: Maciek <m...@e...info.costam.pl>

    begin o nicku m4rkiz napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > cos sie to kupy nie trzyma
    Przecież to pisowski troll.