  • 141. Data: 2004-05-17 19:33:01
    Temat: Re: pederasci
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 17. maja 2004 21:06 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane idiom:

    > W męskiej części społeczeństwa - chyba powinieneś powiedzieć. Bo jak
    > wiadomo, każdy meżczyzna marzy o trójkąciku z dwoma kobietami ;)
    > Dla mnie bardziej do zaakceptowania są dwaj panowie razem niż dwie
    > panie....

    Hm... Może żyję w dziwnym świecie, ale już w czasach młodości, koleżanki z
    klasy czy studiów całowały się na powitanie i nie przeszkadzało to nikomu.
    A teraz sobie wyobrażam, że ja całuję kolegę... brrr....

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 142. Data: 2004-05-17 19:34:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W męskiej części społeczeństwa - chyba powinieneś powiedzieć. Bo jak
    > wiadomo, każdy meżczyzna marzy o trójkąciku z dwoma kobietami ;)

    Niewiele wiesz dziecko o męzczyznach. Widac, ze znasz glównie chloptasiów.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 143. Data: 2004-05-17 19:37:11
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Serio? Zatem pary hetero, które pakują się w pupę są nienormalne? A jak z
    > seksem oralnym? A jak z wzajemną masturbacją? A stosunki w pozycjach
    innych
    > niż misjonarska ? A co z antykoncepcją - też beee ??

    A moze z ta offtopiczna dyskusja idcie na pl.soc.seks ? Nie zauwazyliscie,
    ze ta grupa traktuje o PRAWIE ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 144. Data: 2004-05-17 19:37:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 17. maja 2004 21:11 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane idiom:

    > Serio? Zatem pary hetero, które pakują się w pupę są nienormalne?

    Ano. W moim rozumieniu tak. Trzeba mieć nieco pod kopułką poprzestawiane,
    żeby takie cóś wyczyniać.

    > A jak z seksem oralnym?

    Korzystniej. Zdecydowanie mniej obrzydliwe.

    > A jak z wzajemną masturbacją? A stosunki w pozycjach
    > innych niż misjonarska ?

    Nie mam nic przeciwko, z dokładnością choćby do analnego.

    > A co z antykoncepcją - też beee ??

    Antykoncepcja nie. Czemu? Niestety nie da się żyć wg współczesnych norm
    mając młode co 9 miesięcy. Należy więc stosować jakąś regulację poczęć.

  • 145. Data: 2004-05-17 19:58:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > filmy rzadko są promujące faszyzm i chwalące go lub chociażby pokazujące
    > jako coś normalnego

    Marketingowiec jesteś, czy co? Wszystko się z promocjami kojarzy...

    Pokazanie portretu Hitlera jest w taki samym stopniu propagowaniem tego,
    co on reprezentował, jak pokazanie pocałungu homoseksualistów jest
    propagowaniem homoseksualizmu.

    Nikt też nic nie wspominał o chwaleniu.

    Zaś co do normalności, to swego czasu w pewnym miejscu to BYŁA norma, i
    nic na to nie poradzisz.

    > Sęk w tym, że prawo wyznacza większość. Ja np. jestem zwolennikiem pełnego
    > poparcia dla erotyki i damskich ciał, a jednak spróbuj wypuścić gołą babę
    > na ulicę.

    Zależy, na jaką ulicę ;)

    Jeśli będzie to ulica w czasie karnawału w Rio będzie to całlkiem
    normalne...

    > Po prostu większość ludzi nie akceptuje nagości (i tu się nie zgadzam) oraz
    > większość nie uznaje homoseksualizmu za coś dobrego (i tu się zgadzam).

    Kto Cię na wyrocznię namaścił?

    Albo zgadzaj się z większością zawsze, albo pozwól mniejszości na ich
    własne życie.

    > Albo nim zostanie, bo to kul, modne i fajne i wszędzie o nim głośno, albo
    > nim nie zostanie, bo nie słyszał, bo wie że to coś nieaprobowanego i
    > nienaturalnego oraz niesmacznego.

    ROTFL

    Równie dobrze może zostać, bo to ukryty owoc zakazany.

  • 146. Data: 2004-05-17 20:00:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Samotnik wrote:

    > Chce Ci się rzygać na myśl o tabletkach antykoncepcyjnych? Nie. A

    Nie wykręcaj kota ogonem.

    Pytanie brzmi: czy antykoncepcja jest naturalna?
    Odpowiedź jest prosta: nie. Chyba, że ktoś do antykoncepcji zalicza
    Watykańską Ruletkę... Która też nie jest właściwe naturalna, bo bazuje
    na nietaruralnym hamowaniu.

    > wielu ludziom chce się rzygać na myśl o dotykaniu osoby tej samej płci.

    Mi też. Niedobrze też mi się robi na samą myśl zakładania gumki - są
    niewygodne i śmierdzą gumą.

    > Jeśli ma tak większa grupa populacji, to jest to doskonały wskaźnik, co
    > jest normalne i naturalne, a co nie. Myślisz, że dlaczego zgniłe jajo

    Nie, to jest tylko wskaźnik, jaka jest statystyczna norma. I tyle.
    Rozumując twoją metodą, faszyzm był swego czasu naturalny na pewnym
    obszarze Europy, bo był uznawany za normalny,naturalny i właściwy przez
    większość. Podobnie chore terorie o wyższości ras i inne takie. A jakie
    obrzydzenie budziłaby wizja Prawdziwej Niemieckiej Kobiety dotykanej
    przez Brudnego Żyda!

    > człowiek odbiera jako nieprzyjemnie śmierdzące i chce mu się rzygać?
    > ŻEBY GO NIE JADŁ, bo się zatruje.

    No popatrz. W Polsce większość będzie odczuwała mdłości na widok dania z
    surowej ryby czy z surowego mięsa. Czyli jedzący tatara czy sashimi to
    zboczeńcy i nie wolno ich w TV pokazywać?

    > Ten jeden był chorym człowiekiem,

    Ciesz się, że użyłeś dokładnie tego samego słowa, którego używałeś (tu i
    inni homofobi) wcześniej w stosunku do homoseksualizmu.

    > realizował wizje podbudowane nienawiścią.

    Ponownie się zgadza! Ile ziania nienawiścią ze strony homofobów tu było?!

    > Moja niechęć do manifestacji homoseksualizmu wynika z tego, że akurat

    Kto tu mówi o manifestacjach? I dlaczego manifesta hetero miałyby być
    lepsze?

    > jestem człowiekiem, którego natura stworzyła poprawnie pod względem
    > reprodukcji i nie ma to nic wspólnego z agresją, czy nienawiścią. I wiesz,

    Gadaj zdrów.

    > ja osobiście bym to wszystko jakoś zniósł, cokolwiek by się nie działo,
    > powiedzmy, że mam istotniejsze tematy w życiu i łatwiej mi będzie kwestię
    > 'agresywnego' homoseksualizmu olać. Tyle że kiedy sobie pomyślę o moich

    Mnie denerwujei agresywny homoseksualizm, i agresywna homofobia, i
    agresywny klerykalizm, i agresynwy antyklerykalizm... i jeszcze parę
    innych objawów FANATYZMU wszelkiej maści.

    > dzieciach, to chyba zaczynają we mnie się budzić jakieś atawistyczne
    > instynkty podtrzymania gatunku, które każą mi zabezpieczyć moich potomków.
    > ;)

    > Tak, wiem, napiszesz mi zaraz, że mi się tylko wydaje, że homoseksualizm
    > jest nienaturalny. Na takie dictum spasuję i zrobię EOT.

    To nie jest kwestia, czy naturalny, czy nie. Społeczeństwo samo w sobie
    jest mało naturalne. A takie rzeczy, jak komputery, miasta, samochody
    czy ubrania to jest już coś zupełnie sprzecznego z naturą. To wszystko
    jest SZTUCZNE.

  • 147. Data: 2004-05-17 20:02:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    idiom wrote:

    > W męskiej części społeczeństwa - chyba powinieneś powiedzieć. Bo jak
    > wiadomo, każdy meżczyzna marzy o trójkąciku z dwoma kobietami ;)
    > Dla mnie bardziej do zaakceptowania są dwaj panowie razem niż dwie panie....

    Ale wiesz - normalne i naturalne jest, że liczy się tylko zdanie
    mężczyzn, a kobieta powinna się słuchać i przytakiwać ;->

  • 148. Data: 2004-05-17 20:02:48
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c8b5jh$i94$2@news2.ipartners.pl>, Andrzej Lawa wrote:

    > Ciesz się, że użyłeś dokładnie tego samego słowa, którego używałeś (tu i
    > inni homofobi) wcześniej w stosunku do homoseksualizmu.

    Chyba rozumiem, dlaczego Leszka trafił szlag kiedy z Tobą dyskutował. Nigdy
    nie użyłem tego słowa w kontekście homoseksualistów.
    --
    Samotnik

  • 149. Data: 2004-05-17 20:06:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > Antykoncepcja nie. Czemu? Niestety nie da się żyć wg współczesnych norm
    > mając młode co 9 miesięcy. Należy więc stosować jakąś regulację poczęć.

    Ale to jest nienaturalne!

    A przecież wszystko, co nienaturalne, jest 'be' ;-P

    Każdy Twój argument może być wykorzystany przeciwko Tobie ;-P

  • 150. Data: 2004-05-17 21:29:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Samotnik wrote:

    > Chyba rozumiem, dlaczego Leszka trafił szlag kiedy z Tobą dyskutował. Nigdy
    > nie użyłem tego słowa w kontekście homoseksualistów.

    OK, mój błąd - dosłownie o chorobie pisali inni.
    Wygodny pretekst, żeby zignorować całą resztą wypowiedzi.

    A tak a'propos choroby, widzę, że homofoby zmądrzały choć na tyle, że
    żaden nie ośmieszył się rozwianiem wizji AIDS jako 'pedalskiej choroby'
    (chyba że któryś z tych bęcwałów z plonkownicy ;) ), zwłaszcza że teraz
    przodownikami stają się niedokształceni i zacofani hetero.