  • 11. Data: 2004-12-25 19:45:36
    Temat: Re: oszust na Allegro - jak zgłosić na policję
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak. Z doswiadczenia wiem, ze wszyscy (nie pamietam wyjatku) osobnicy
    > rzucajacy haslami "konfidencji i t.p. maja cos za uszami.
    > Poza tym owe " w 100% legalne aukcje" takie sie tylko wydaja Tobie.

    tak sie sklada ze nie mam nic za uszami.
    Czy konfidenci tylko wtaki sposob potrtafia
    tlumaczyc swoje zboczenia? Na grupie alt.pl.allegro dokladnie
    to samo mi zarzucono, oczywiscie jak sie pozniej okazalo nieslusznie.

    Wiesz jaka jest reakcja uczniow po wykladzie lekarza na temat danej
    choroby?
    Kazdy po kolei podchodzi, mowi ze to i tamto mu dolega, probuje wpoic sam
    sobie
    ze jest wlasnie na to cos chory, podobnie jest z wami na tej posranej
    grupie.
    Kazda aukcja to aukcja lewa, kazdy kontrajent z mala iloscia komentarzy to
    zlodziej.

    A coraz czesciej ludzie z ogromna iloscia komentarzy robia waly (zreszta
    jest to logiozne
    zagranie) niestety takie waly jak Ty (jezeli jestes jednym z tych
    konfidentow)
    tego nie umiejja dostrzec i bardzo czesto szmacicie uczciwych sprzedawcow.

    P.