  • 1. Data: 2004-12-21 10:38:06
    Temat: paser na allegro i konsekwencje zakupow w dobrej wierze....
    Od: "-=Conik=-" <c...@i...pl>

    Witam,
    Sprawa wyglada nastepujaco....

    Kupilem jakis czas temu na allegro u goscia dwa notebooki....jak sie okazalo
    sprzet pochodzil potencjalnie z przestepstwa
    Dzisiaj zostalem zaproszony na komisariat gdzie zadano mi pytanie czy znam
    allegrowiczow (tu zostaly podane nicki z allegro)
    nie zaprzeczylem bo mam wystawione na takie nicki pozytywne komentarze po
    zakupie wymienionych przeze mnie notebookow
    co wiecej potwierdzilem marke sprzetu bo zaprzeczanie kiedy na allegro mozna
    to sprawdzic tez by bylo absurdem.
    Nastepnie zostal mi przedstawiony nakaz rewizji ktora nie wykazala
    posiadania przeze mnie tego sprzetu bo go najzwyczajniej w swiecie
    sprezedalem
    tak to wyglada i teraz kilka pytan

    - policja sugeruje zebym sobie przypomnial komu sprzedalem notebooki....ja
    tego nie pamietam bo byly to transakcje poza allegro i na chwile obecna nie
    wiem komu je sprzedawalem a ze bylo to jakis czas temu nie jestem w stanie
    dotrzec do tych ludzi...czy ma to dla mnie jakies znaczenie jesli oswiadcze
    ze po prostu nie znam tych osob i nie potrzafie ich wskazac?
    - kupowalem sprzet w dobrej wierze tzn przy zakupie padlo pytanie czy sprzet
    jest legalny itp....wiem ze to troche naiwne ale tak bylo....w sumie nie
    mialem podstaw zeby przypuszczac ze notebooki byly kradzione bo nic na to
    nie wskazywalo (cena byla owszem dobra ale nie na tyle niska zeby
    przypuszczac ze sprzet jerst kradziony) co mi grozi jesli nie wskaze osob
    ktorym je sprzedalem....generalnie w tej sytuacji "jestem" paserem bo
    sprzedalem kradziony sprzet tyle ze nic o tym nie wiedzialem

    moze mi ktos wyjasnic w krotkich slowach jakie moga byc konsekwencje i z
    czym powinienem sie liczyc oraz jaka ew strategie przyjac przy rozmowie z
    policja
    bo na razie wystepuje w charakterze swiadka

    pozdrawiam
    Conik