  • 1. Data: 2004-12-21 10:48:45
    Temat: ciaglosc i zorganizowanie dzialalnosci gosp
    Od: John <...@c...fm>

    Witam

    Czy wykonanie dziela raz na miesiac w roznych okresach (czasem na poczatku
    miesiaca czasem w srodku czasem na koniec) i terminach (czasem 3dni na
    wykonanie czasem tydzien) traktowane jako dzialalnosc dorywcza (na codzien
    robi sie zupelnie co innego lub nic sie nie robi:) moze byc potraktowana
    jako dzialalnosc gospodarcza? Wydaje mi sie ze nie ma tu ani zorganizowania
    ani ciaglosci ( tym bardziej ze w ogole nie wiem czy w nastepnym miesiacu
    takie dzielo tez bedzie mi dane wykonac czy tez nie)
    Jak myslicie?