  • 31. Data: 2014-12-15 23:04:01
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-15 23:00, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > To nie było pytanie pomimo znaku zapytania.

    Nie uważasz, że powinieneś wpierw pójść na jakiś kurs zrozumiałego
    pisania, zanim zaczniesz elaborować na niusach? ;)

    Chodzi o to, że "nie ma" szczelnych okien?

    dalsze cytaty pomijam, co jeszcze większe bzdurki.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2014-12-15 23:06:57
    Od: <3...@...230657.invalid> (Tom N)

    Moonsky w

    > Ale na przykład, ci ludzie, wchodzę i czuję smród i wilgoć, widzę pranie, krople na
    szybach, zwracam uwagę,

    Pokażesz obowiązująca umowę?

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2014-12-15 23:17:34
    Od: <8...@4...231734.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Nie uważasz, że powinienem wpierw pójść na jakiś kurs[...]?

    Tak uważam.

    --
    'Tom N'

  • 34. Data: 2014-12-15 23:21:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-15 23:17, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Tak uważam.

    Łał. Jesteś bardzo spostrzegawczy i inteligentny. Chylę czoła. Na pewno
    potrafisz tak "wygrać" każdą dyskusję. Zawsze to wygodniejsze niż
    przyznanie że się dało ciała z "oknami" ;)

    eot.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2014-12-15 23:28:24
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2014-12-15 22:16, (Tom N) pisze:

    > "W przypadku zastosowania w pomieszczeniach innego rodzaju wentylacji niż
    > wentylacja mechaniczna nawiewna lub nawiewno-wywiewna, dopływ powietrza
    > zewnętrznego, w ilości niezbędnej dla potrzeb wentylacyjnych, należy
    > zapewnić przez urządzenia nawiewne umieszczane w oknach, drzwiach
    > balkonowych lub w innych częściach przegród zewnętrznych."

    Jaka jest definicja "urządzenia nawiewnego" i gdzie jest napisane, że ma
    ono działać również przy zamkniętych oknach? :) :)

    MJ

  • 36. Data: 2014-12-15 23:32:33
    Od: <7...@4...233233.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Zawsze to wygodniejsze niż
    > przyznanie że się dało ciała z "oknami" ;)

    Tak, dałem ciała z "oknami", bo nie pisałem o "oknach".

    Jeżeli chodzi o okna to służę uprzejmie (powtórką):

    Cha ha.

    --
    'Tom N'

  • 37. Data: 2014-12-15 23:35:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-15 23:32, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Tak, dałem ciała z "oknami", bo nie pisałem o "oknach".

    To o czym?

    > Cha ha.

    Sprawdzałeś które słowo się podkreśli? :)

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2014-12-15 23:40:04
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 15 Dec 2014 15:29:37 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Brak zaległości w opłatach nie powoduje niemożności zwrotu kaucji.

    Piękny język polski i trzy negacje :)

    A art. 6 ust. 4 ustawy o ochronie lokatorów?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 39. Data: 2014-12-15 23:40:48
    Od: <1...@8...234048.invalid> (Tom N)

    Michał Jankowski w

    > Jaka jest definicja "urządzenia nawiewnego" i gdzie jest napisane, że ma
    > ono działać również przy zamkniętych oknach? :) :)

    Znajdziesz Michale, zapewne. ;P ;P

    --
    'Tom N'

  • 40. Data: 2014-12-15 23:45:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-15 23:40, Borys Pogoreło pisze:

    > Piękny język polski i trzy negacje :)
    >
    > A art. 6 ust. 4 ustawy o ochronie lokatorów?

    Pisałeś, że ma zwrócić kaucję jeśli nie ma zaległości w opłatach.
    Zrozumiałem, że chodzi Ci o brak zaległości w czynszu. Brak takiej
    zaległości nie jest przeszkodą w zatrzymaniu kaucji jeśli wynajmujący ma
    roszczenie o szkody wyrządzone w lokalu, a taka sytuacja (jak mniemam)
    wg wynajmującego występuje.

    --
    Liwiusz