  • 1. Data: 2014-12-12 21:25:02
    Temat: Niepodobny do zdjęcia
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    Dziś spotkała mnie zabawna historia. Poszedłem z wnioskiem o dowód
    osobisty i... dostałem odmowę. Ponoć na zdjęciu które zapodałem to nie
    ja. No, prawda, na zdjęciu przykładnie ogolony do skóry, a przyszedłem z
    brodą "na taliba". Wg pań to nawet na PJ i obecnym DO to nie ja (brak
    jakiejkolwiek brody). Szkoda, ze paszportu nie miałem ze sobą. po tam
    zabrodzony jestem, wiec bardzo podobny, mimo ze sprzed 10 lat.
    Zaproponowałem im, ze w takim razie powinny chyba wezwać policję - bo
    jakaś afera z oszustwem się kroi. Nie skorzystały z rady. Więc raczej
    kłamały, na wszystkich zdjęciach mnie poznały, ale w zaparte szły ze na
    tych zdjeciach co daje to nie ja. Poprosiłem o odmowę na piśmie, czekam
    z niecierpliwością :)
    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2014-12-12 21:51:00
    Temat: Re: Niepodobny do zdjęcia
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 21:25:02 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:
> [...]
    > kłamały, na wszystkich zdjęciach mnie poznały, ale w zaparte szły ze na
    > tych zdjeciach co daje to nie ja. Poprosiłem o odmowę na piśmie, czekam

    Domaganie sie odmowy na pismie jest czesto najlepszym argumentem na niskim poziomie.
    Na zwyklym posterunku maja niewielu pismiennych, wiec odpuszczaja.
    Natomiast w wiekszych organizacjach to nie dziala, bo panienka z okienka wie, ze
    gdzies tam siedza "madrzy ludzie", tam, na gorze, wiec niech oni sie wysila i te
    odpowiedz na pismie stworza.

  • 3. Data: 2014-12-12 21:56:49
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 21:51:01 UTC+1 użytkownik Marek Wisniewski napisał:

> [...]
    gdzies tam siedza "madrzy ludzie", tam, na gorze, wiec niech oni sie wysila i te

    Sam mialem taka sytuacje, ze nie wiedzialem, jak z niej wyjsc. Po wiekszym namysle,
    powiedzialem posterunkowemu, ze domagam sie odpowiedzi na pismie, wraz z podaniem
    podstawy prawnej tej decyzji ( akcja: godz 22, miasteczko powiatowe). Nagle: wszyscy
    zamarli... spojrzeli po sobie...i zaproponowali inne rozwiazanie sprawy, ktore mnie
    satysfakcjonowalo.

  • 4. Data: 2014-12-16 22:23:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-12-12 o 21:56, Marek Wisniewski pisze:
> [...]
    > 22, miasteczko powiatowe). Nagle: wszyscy zamarli... spojrzeli po
    > sobie...i zaproponowali inne rozwiazanie sprawy, ktore mnie
    W US nie chcieli mi wydać zaświadczenia o zarobkach, gdyż
    wylegitymowałem się prawem jazdy, na podstawie którego nijak przecież
    nie da się stwierdzić tożsamości. 15 minut zajęło poszukiwanie podstawy
    prawnej. Skończyło się na: "tym razem wyjątkowo panu wydam, ale tylko
    ten jeden raz" :->

    Maciek

  • 5. Data: 2014-12-16 22:28:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-16 22:23, Maciek pisze:
> [...]
    > nie da się stwierdzić tożsamości. 15 minut zajęło poszukiwanie podstawy
    > prawnej. Skończyło się na: "tym razem wyjątkowo panu wydam, ale tylko

    PJ nie jest dokumentem tożsamości.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2014-12-16 23:36:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-12-16 o 22:28, Liwiusz pisze:
    > PJ nie jest dokumentem tożsamości.
    Następny. A da się na podstawie tego dokumentu stwierdzić tożsamość?
    Dodam, że drogówka jakoś sobie radzi.

    Maciek

  • 7. Data: 2014-12-17 00:19:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-16 23:36, Maciek pisze:
    > Następny. A da się na podstawie tego dokumentu stwierdzić tożsamość?

    Następny, który nie rozumie jak działają urzędy. Prawo jazdy nie
    stwierdza tożsamości.

    > Dodam, że drogówka jakoś sobie radzi.

    Bo nie sprawdzają tożsamości, tylko uprawnienia.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2014-12-17 00:31:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Dodam, że drogówka jakoś sobie radzi.

    Bo nie sprawdzają tożsamości, tylko uprawnienia.
    ---
    Samochodu ?

  • 9. Data: 2014-12-17 04:59:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > Następny. A da się na podstawie tego dokumentu stwierdzić tożsamość?
    > Dodam, że drogówka jakoś sobie radzi.

    da sie.

    potwierdzenie tozsamosci to nie to samo co dokument stwierdzajacy tozsamosc.

  • 10. Data: 2014-12-17 09:14:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-12-17 o 04:59, witek pisze:
    > da sie.
    > potwierdzenie tozsamosci to nie to samo co dokument stwierdzajacy tozsamosc.
    A do odbioru dokumentu należy stwierdzić tożsamość, czy może wystarczy
    potwierdzić? :->

    Maciek