  • 201. Data: 2014-12-30 19:51:25
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: "Moonsky" <g...@w...pl>

    "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message news:m7fa6o$fq3$1@mx1.internetia.pl...

    > litr dziennie? da radę nawet przez dziurkę od klucza, jak jest dobry
    > ciąg w kominach wentylacyjnych.

    tylko litr?
    No to chlupnij litr na ściany i rób tak codziennie, zobaczymy po miesiącu co ci
    wyrośnie:)

  • 202. Data: 2015-01-01 22:08:18
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    > Okna mają zarówno możliwość rozszczelnienia, jak i otwarcia. Trudno, żebym
    zatrudnił na etacie
    > otwieracza i kontrolera okien dla studentów dodatkową osobę.
    > Zdrowy rozsądek też trzeba mieć.

    Nie wymagaj tego od studentow.

  • 203. Data: 2015-01-04 00:39:16
    Od: "Moonsky" <b...@v...net>

    > Ale wymóg "szczególnie uważnej obsługi" w związku z niezgodnym
    > z prawem wykonaniem przedmiotu już niekoniecznie.

    dbanie o czystosć i porządek w wynajmowanym pomieszczeniu nie jest niczym
    szczegółowo uważnym. Zwłaszcza, że niedbanie powoduje uszczerbek w
    substancji i szkodę.
    M.

  • 204. Data: 2015-01-04 00:40:05
    Od: "Moonsky" <b...@v...net>

    Użytkownik "Moonsky" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m7hunq$bhi$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Okna można NIE OTWIERAĆ.
    >
    > I problem który masz z lokatorem sprowadza się do tego, że tego
    > prostego faktu nie rozumiesz.
    > On ma PRAWO nie otwierać okna.

    A ma prawo nie wyrzucać śmieci i nie spuszczać wody w sraczu?
    Chyba ma?
    A może, czas włączyć mózgi?

    =
    widzę, że na to nie ma mocnych.
    a czekałem, czy ktoś napisze, że ma prawo.