  • 1. Data: 2009-11-29 20:48:59
    Temat: rozliczanie się z urzędem skarbowym dla osób pracujących w UE
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    Poszukuję informacji w jaki sposób i co konkretnie należy zrobić aby
    rozliczyć się z Urzędem Skarbowym w Polsce, pracując za granicą w UK.
    Czy do rozliczenia się z US trzeba składać powiadomienie o pracy w UE,
    czy w ogólne ma konieczności składania zeznania?

  • 2. Data: 2009-11-29 20:53:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    b...@g...com wrote:
> [...]
    > Czy do rozliczenia się z US trzeba składać powiadomienie o pracy w UE,
    > czy w ogólne ma konieczności składania zeznania?

    PIT-36 i jazda.
    szczegóły u doradców podatkowych.

  • 3. Data: 2009-11-29 21:01:20
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 29 Lis, 21:53, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > PIT-36 i jazda.
    > szczegóły u doradców podatkowych.

    Jak rozumiem jesteś doradcą finansowym i chcesz na mnie zarobić :)

    Na poważnie - co należy zrobić, żeby nie płacić podwójnie podatku?

  • 4. Data: 2009-11-29 21:10:12
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    b...@g...com pisze:

    > Jak rozumiem jesteś doradcą finansowym i chcesz na mnie zarobić :)
    >
    > Na poważnie - co należy zrobić, żeby nie płacić podwójnie podatku?

    Spytać się doradcy. Na poważnie.

    Acha - ja niem nie jestem.

  • 5. Data: 2009-11-29 21:38:10
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    b...@g...com wrote:
> [...]
    > Czy do rozliczenia się z US trzeba składać powiadomienie o pracy w UE,
    > czy w ogólne ma konieczności składania zeznania?

    Gdzie jestes zameldowany?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 6. Data: 2009-11-29 22:08:21
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 29 Lis, 22:38, Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> wrote:

    > Gdzie jestes zameldowany?
    >
    > --
    > Tomasz Chmielewskihttp://wpkg.org

    GB.

  • 7. Data: 2009-11-30 05:04:31
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <m...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości

    > Gdzie jestes zameldowany?

    A komu ta informacja, poza urzędem meldunkowym, jest potrzebna?

    --
    andreas

  • 8. Data: 2009-11-30 05:28:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    b...@g...com pisze:

    > Na poważnie - co należy zrobić, żeby nie płacić podwójnie podatku?

    Chodzi o emeryta?

    --
    spp

  • 9. Data: 2009-11-30 07:13:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    b...@g...com pisze:

    > Na poważnie - co należy zrobić, żeby nie płacić podwójnie podatku?

    A kiedykolwiek był on podwójny?

    --
    spp

  • 10. Data: 2009-11-30 09:11:34
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Nov 30, 7:13 am, spp <s...@o...pl> wrote:

    > A kiedykolwiek był on podwójny?
    >
    > --
    > spp

    Dokladnie. Wszyscy podchwycili, ze to jest 'podwojne opodatkowanie'
    sugerujac, ze w UK zaplacimy podatek dochodowy powiedzmy 18% a potem w
    PL wg stawki PL powiedzmy 22%. Barany zaczely beczec, zamiast
    dowiedziec sie o co chodzi.