  • 1. Data: 2009-11-29 21:19:19
    Temat: Szukam osoby dobrze znającej łacinę
    Od: "Wycior" <w...@o...pl>

    Witam.
    Zdecydowałem się pisać na tą grupę, ze względu na słuch, iż na prawie
    wykładana jest łacina. Poszukuję osoby znającej ten język, która byłaby w
    stanie przełożyć z polskiego pewne zdanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Wycior

  • 2. Data: 2009-11-29 21:44:48
    Temat: Re: Szukam osoby dobrze znającej łacinę
    Od: smok <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 29 Nov 2009 22:19:19 +0100, Wycior napisał(a):

> [...]
    > wykładana jest łacina. Poszukuję osoby znającej ten język, która byłaby
    > w stanie przełożyć z polskiego pewne zdanie.

    Spytaj się xiędza.

  • 3. Data: 2009-11-29 22:22:51
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wycior pisze:
> [...]
    > wykładana jest łacina. Poszukuję osoby znającej ten język, która byłaby
    > w stanie przełożyć z polskiego pewne zdanie.

    po prostu podaj to zdanie. ktoś może przełoży.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 4. Data: 2009-11-29 22:30:36
    Od: "Wycior" <w...@o...pl>

    "Dziękuję za to kim jesteś dla mnie i za to kim ja stałam się dzięki
    tobie" - na łacinę.

    Z góry dziękuję

    --
    Pozdrawiam,
    Wycior

  • 5. Data: 2009-11-29 22:40:06
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-11-29 22:44, Użytkownik smok napisał:

    > Spytaj się xiędza.

    Musi szukać starego.
    Nie uczą ich łaciny już od wielu lat.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-11-29 22:55:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    RadoslawF pisze:

    > Musi szukać starego.
    > Nie uczą ich łaciny już od wielu lat.
    > :-)

    A pielęgniarki? Pamiętam jak moja koleżanka wkuwała tą łacinę.
    Lekarze to już przepisowo.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-11-29 23:06:25
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-11-29 23:55, Użytkownik Animka napisał:

    > A pielęgniarki? Pamiętam jak moja koleżanka wkuwała tą łacinę.
    > Lekarze to już przepisowo.

    Pielęgniarki to bardzo wątpię.
    Lekarze i farmaceuci szybciej ale też już nie na pewno.
    Historyków też już tego obowiązkowo nie uczą.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-11-29 23:08:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Wycior napisał:
    > "Dziękuję za to kim jesteś dla mnie i za to kim ja stałam się dzięki
    > tobie" - na łacinę.

    "Gratias ago vos pro quisnam vos es mihi quod pro quisnam EGO scamnum
    sursum gratiae vobis."

    Nie znam łaciny, ale tak to "widzi" translator.

  • 9. Data: 2009-11-29 23:10:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:heuogp$uk7$1@news.onet.pl Wycior <w...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > wykładana jest łacina. Poszukuję osoby znającej ten język, która byłaby w
    > stanie przełożyć z polskiego pewne zdanie.
    Konkretnie nie pomogę bo choć znam łacinę bardzo dobrze, ale w zasadzie
    wyłącznie tę kuchenną... ;))
    Oprócz lekarzy, romanistów, filologów śródziemnomorskich itp.
    zapytaj może tu:
    http://lacina.info.pl/

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2009-11-30 07:02:28
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pielęgniarki to bardzo wątpię.
    > Lekarze i farmaceuci szybciej ale też już nie na pewno.
    > Historyków też już tego obowiązkowo nie uczą.

    Dodajmy ze dodatkowo to jest nauka bierna czyli np uczysz sie okreslonych
    formułek i od biedy tłumaczenia z łaciny na polski, ale nie w drugą stronę.
    Mam za soba 4lata łaciny i o ile jestem w stanie czytac zywoty cezarów
    swetoniusza w oryginale to nie przetłumaczyłabym zdania "Ten pies jest
    czarny" na łacine

    LH