  • 11. Data: 2009-12-01 10:27:04
    Temat: Re: oczernianie firmy w internecie
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "ola" <o...@g...com> wrote in message
    news:hf0ugb$g19$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > zainwestuj w stronę internetową i zamieść o niej te informacje, zdjęcia
    > sprzętu, na którym pracujecie, gabinetów, personelu, informacje o
    > kosmetykach, których używacie, firmy z którymi współpracujecie.
    > szkoda czasu i energii na szukanie kto to, to może być jakaś sfrustrowana
    > klientka lub konkurencja zza rogu. takie życie ;)

    Dokladnie!
    Zamiast sie obrazac i wzywac "kawalerie" na muche wykorzystaj to co pisze
    konkurencja czy sfrustrowany klient!
    Masz swoja krytyke (sluszna czy nie to nie ma znaczenia). Pokazuja ci gdzie
    masz dziury- kurde czy ludzie w Polsce juz nie mysla?
    Pisza, ze nie masz na stronie informacji o jakims sprzecie - zamiesc, jak
    najszybciej, zrob zdjecia opisz...
    Pisza o kosmetykach, wyjasnij, pokaz zdjecia itp... Widac tego klient
    pragnie by bylo na stronie internetowej to napisane a ty (autorka) jak
    sierota dzwonisz po kawalerie... przysluge ci zrobili!!!
    Normalnie wymiekam, masz kawe na lawe co masz zmienic a ty zamiast sie
    cieszyc, ze konkurencja ci POMAGA to jeszcze chcesz kawaleri! -pisze o
    autorce watku-
    Zawsze negatywy nalezy obracac w pozytywy, inaczej daj sobie (autorka) luz i
    nie prowadz firmy.
    Znac sie na "robocie" a znac sie na prowadzeniu biznesu to dwie rozne
    sprawy.
    Tak czy owak wykorzystaj wszelkie naegatywy by pracowaly na twoja korzysc.
    Najgorsze co moze byc w biznesie to siadanie na laurach... bo konurencja na
    pewno nie spi...

  • 12. Data: 2009-12-01 10:50:39
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Masz swoja krytyke (sluszna czy nie to nie ma znaczenia). Pokazuja ci
    > gdzie masz dziury- kurde czy ludzie w Polsce juz nie mysla?

    myślą... ale w przypadku gdybyś prowadził szpital i ktoś napisałby że tu
    ludzie masowo umierają - dodałbyś informację na swojej stronie www że tak
    nie jest i siedział cicho? dzisiaj piszą jedno jutro przeczytam że ludzie
    umierają w moim salonie i co też sprostuję na mojej stronie www dodając
    dział "nikt nie umarł" ?

    > Pisza, ze nie masz na stronie informacji o jakims sprzecie - zamiesc, jak
    > najszybciej, zrob zdjecia opisz...

    na stronie są informacje o markach sprzętu jakich używam a że sterylizuję
    narzędzia to chyba logiczne - samo pisanie o tym jest dla mnie podejrzane -
    nie widziałem stomatologa informującego że sterylizuje narzędzia w
    autoklawie. A uderzenie w punkt że nie sterylizuję narzędzi jest czymś
    najgorszym co można przyczepić firmie w tej branży

    > Tak czy owak wykorzystaj wszelkie naegatywy by pracowaly na twoja korzysc.
    > Najgorsze co moze byc w biznesie to siadanie na laurach... bo konurencja
    > na pewno nie spi...

    tutaj się mogę zgodzić ponieważ plan działania już jest
    pzdr

  • 13. Data: 2009-12-01 12:11:32
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-01 10:30, Użytkownik @dams napisał:

    > typowa prośba o polecenie spa bądź salonu kosmetycznego w danym okręgu

    To potraktuj jako wypowiedzenie wojny przez konkurencję.
    Uzupełnij informację na stronie www o brakujące (wedle
    niektórych) dane.
    Zatrudnij fachowca który będzie wypowiadał się imieniu
    twojej firmy. To powinien być ktoś obcy komu nie puszczą
    nerwy w wymianie zdań.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-12-01 12:15:34
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-01 11:50, Użytkownik @dams napisał:

> [...]
    > tak nie jest i siedział cicho? dzisiaj piszą jedno jutro przeczytam że
    > ludzie umierają w moim salonie i co też sprostuję na mojej stronie www

    Zatrudnij kogoś i niech on napisze że u Ciebie w porównaniu z
    konkurencją jeszcze nikt nie umarł.
    Twoje zdanie zawsze będzie mniej wiarygodne niż "uprzejmego
    przygodnego przechodnia/dyskutanta/klienta".

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-12-01 20:14:46
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

> [...]
    > nie jest i siedział cicho? dzisiaj piszą jedno jutro przeczytam że ludzie
    > umierają w moim salonie i co też sprostuję na mojej stronie www dodając

    Nie popadajmy w skarjnosci. Jak ktos napisze, ze USA to kraj terrorystyczny
    oznacza to, ze na Polske USA zrzuci rakiety?
    Nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie wierzyc w plotki o trupach
    rozpuszczane przez anonimowych uczestnikow grup dyskusyjnych...
    Predzej ludzie wezma taka osobe za debila. Alew jak ci pisza, ze na stronie
    nie masz informacji o np. sterylizacji, to wybacz... masz darmowe badania
    socjologiczne:)
    Zamiesc, informacje, ze w stylu: do styrylizacji uzywamy najnowszego
    urzadzenia ble ble... kurde, czy to takie trudne?

> [...]
    > narzędzia w autoklawie. A uderzenie w punkt że nie sterylizuję narzędzi
    > jest czymś najgorszym co można przyczepić firmie w tej branży

    Wiec o tym napisz! Nie w formie takiej: oczywiscie serylizujemy sprzet itp.
    Ale np. tak jak napisalem ci wyzej.
    Uloz to w logiczna calosc, tak by ta cholerna styrylizacja stala sie wrecz
    twoja wizytowka:) O kosmetyckach to samo. Pokaz ze wiesz co robisz i czym
    robisz. Widac do tego sie przyczepili to zamien to w mocne strony.

    > tutaj się mogę zgodzić ponieważ plan działania już jest
    > pzdr

    No wlasnie o to biega. By nie biegac po @kawalerie@ ale osobe ktora tak
    pisze zniszczyc na odleglosc ja wlasna bronia. Wowczas nikt juz jej wiary
    nie da i uzna ja za trola.

  • 16. Data: 2009-12-02 09:04:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 02 Dec 2009 10:05:08 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > nie wiem jak duzy rozmach ma ale ja bym sie nie bawil w PRowca tylko
    > probowalbym na drodze sadowej ustalic kto za tym stoi

    A jaką procedurę proponujesz dla ustalenia "kto za tym stoi" "na drodze
    sądowej"?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 17. Data: 2009-12-02 09:05:08
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    koszty koszty koszty

    nie wiem jak duzy rozmach ma ale ja bym sie nie bawil w PRowca tylko
    probowalbym na drodze sadowej ustalic kto za tym stoi - jednoczesnie w watku
    zlozylbym dementi

  • 18. Data: 2009-12-02 10:25:08
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > A jaką procedurę proponujesz dla ustalenia "kto za tym stoi" "na drodze
    > sądowej"?
    uprawnienia do ustalenia tego ma prokuratura zdaje sie.
    nikt mu nie wyda logów tego forum, nie poda ostatniego numeru ip. a nawet
    jak dostanie ip to tepsa czy inny operator telekomunikacyjny nie wskaze
    miejsca skad. od tego jest prokuratura - juz od ladnych paru lat nie ma u
    nas anonimowosci:) wszystkie polaczenia sa logowane

  • 19. Data: 2009-12-02 10:30:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 02 Dec 2009 11:25:08 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > uprawnienia do ustalenia tego ma prokuratura zdaje sie.

    Owszem, w ściśle określonych przypadkach -- art. 488 kpk. Ale wyniki
    ustalenia też kierowane są do sądu, nie do rzekomo pokrzywdzonego.

    > juz od ladnych paru lat nie ma u nas
    > anonimowosci wszystkie polaczenia sa logowane

    Mogą być, ale nie są: art. 15 Dyrektywy 2000/31/WE Parlamentu
    Europejskiego i Rady z dnia 8 czerwca 2000 r. w sprawie niektórych
    aspektów prawnych usług społeczeństwa informacyjnego.

    Ale wiesz co jest najlepsze? Że są w Polsce radcowie i adwokaci, którzy
    myślą, że można wszystko ;-) Niedługo takimi wezwaniami będę mógł sobie
    deliję podbić! :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd