  • 1. Data: 2005-02-06 19:13:57
    Temat: nowe przepisy dotyczace przeksztalcenia mieszkania z lokatorskiego na wlasnowsciowe
    Od: "Joanna" <l...@p...onet.pl>

    Witam.Bardzo prosze o pomoc poszukuje aktow prawnych a wlasciwie zmian jakie
    zaszly przy wykupie mieszkan spoldzielczych od 20 01 05 .Chodzi mnie
    dokladnie o bonifikaty przy wykupie mieszkan .Moze ktos z tych aktow
    prawnych korzystal przy wykupie mieszkania.Za kazda podpowiedz sugestie
    gdzie to moge znalezc bardzo dziekuje .Jest to dla mnie bardzo wazna sprawa
    .Joanna