  • 1. Data: 2005-02-06 18:54:17
    Temat: zwolnienie z pracy a zwolnienie lekarskie
    Od: <b...@i...pl>

    Witam grupowiczow,

    Moj pracodawca zamierza mnei zwolnic z pracy.
    Ja przebywam obecnie na zwolnieniu lekarskim.

    Zmuszony przez despote-szefa przychodze do biura.

    Czy pracodawca moze mnei zwolnic w takiej sytuacji z pracy? Czy zwolnienie
    bedzie wiazace w swietle kodeksu pracy?

    Powiem szczerze, ze mojego zwolnienia nie przedstawilem nawet w kadrach -
    taka mam sytuacje... wiec jeszze raz: czy wypowiedzenie umowy bedzie wiazace
    a jeskli nie to czy bedzie dzialac w pierwszym dniu po moim zwolnieniu
    lekarskim? (pewnie podpisac odbior bede musial...).

    A moze powinienem podpisac a potem powiedziec, ze jest niewazne takie
    wypowiedzenie? tylko kiedy to powiedziec?
    dodam tez ze pracowac w tej faszystowskiej firmei nie mam zamiaru, chcialbym
    tylko dostac to co mi sie nalezy a yc moze jakies dodatkowe odszkodowanie -
    jelsi kodeks pracy to przewiduje.

    pozdrawiam i licze na dokladna odpowiedz grupowiczow
    bo moja sytuacja jest bardzo niewesola....

    pomozcie

    Wieslaw
    werdom(at)interia.pl

  • 2. Data: 2005-02-07 09:03:37
    Temat: Re: zwolnienie z pracy a zwolnienie lekarskie
    Od: "karola" <k...@w...pl>

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jelsi kodeks pracy to przewiduje.
    >
    > pozdrawiam i licze na dokladna odpowiedz grupowiczow
    > bo moja sytuacja jest bardzo niewesola....

    Jezeli jestes na zwolnieniu pracodawca nie moze CIE zwolnic
    niczego nie podpisuj bedac na zwolnieniu lekarskim
    do pracy tez nie masz obowiazku przychodzic w tym okrecsie
    jezeli pracodawca zneca sie nad Toba psychicznie mozesz go podac o mobbing
    art 18 paragraf 5 kodeksu pracy

  • 3. Data: 2005-02-07 09:48:41
    Od: "karola" <k...@w...pl>

> [...]
    > jelsi kodeks pracy to przewiduje.
    >
    > pozdrawiam i licze na dokladna odpowiedz grupowiczow
    > bo moja sytuacja jest bardzo niewesola....

    do pracy nie przychodz albo jestes chory i chorujesz albo zdrowy i
    przychodzisz do pracy