  • 1. Data: 2005-02-06 14:55:37
    Temat: Gdzie najlepiej reklamować
    Od: "gusi" <g...@s...com>

    Witam!

    Zwracam się do grupowiczów z trochę nietypowym pytaniem, aczkolwiek
    związanym z tematyką grupy.

    Jakiś czas temu popełniłem program przeznaczony dla kancelarii prawniczych.
    W tej chwili wypuściłem dużą aktualizację tego produktu. Program służy do
    rozliczania klientów z wykonanych dla nich czynności (sprawozdania, faktury)
    oraz rozliczania pracowników. Celowo nie umieszczm linków, żeby nie było, że
    to spam.

    No i pytanie. Gdzie (jaka gazeta, portal internetowy itp.) najlepiej
    umieścić reklamę takiego produktu tak, aby informacja dotarła do jak
    najszerszego grona kancelarii potencjalnie zaintersowanych. Liczę, że
    fachowcy podpowiedzą mi coś sensownego w tej materii.

    Błażej Filimonow

  • 2. Data: 2005-02-06 15:51:26
    Temat: Re: Gdzie najlepiej reklamować
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > najszerszego grona kancelarii potencjalnie zaintersowanych. Liczę, że
    > fachowcy podpowiedzą mi coś sensownego w tej materii.

    pcword komputer
    chip
    enter itd.

    P.

  • 3. Data: 2005-02-06 16:09:45
    Od: "gusi" <g...@s...com>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > pcword komputer
    > chip
    > enter itd.

    Szczerze mówiąc chodziło mi raczej o informacje dotyczące prasy prawniczej.

    Błażej Filimonow

  • 4. Data: 2005-02-06 16:13:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > pcword komputer
    > chip
    > enter itd.

    Jest grupa "pl.comp.nowe-programy". A z czasopism, to chyba najprędzej
    Rzeczpospolita.

  • 5. Data: 2005-02-06 16:35:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jest grupa "pl.comp.nowe-programy". A z czasopism, to chyba najprędzej
    > Rzeczpospolita.

    nie ma nic lepszego
    niz dobry artykul (jezeli program jest dobry) przy nakladzie wielu tysiecy
    egzemplarzy.
    Zainteresowana osoba zapyta sie np jakiegos informatyka czy zna taki
    program do tego i tego a taki maniak
    na pewno sie w tego typu gazety zaopatruje. A i za zadne reklamy sie nie
    bedzie placic.

    P.