eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonowe przepisy dotyczace przeksztalcenia mieszkania z lokatorskiego na wlasnowsciowe › nowe przepisy dotyczace przeksztalcenia mieszkania z lokatorskiego na wlasnowsciowe
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 6 Feb 2005 20:13:57 +0100
    Sender: news user <n...@j...net>
    From: "Joanna" <l...@p...onet.pl>
    Subject: nowe przepisy dotyczace przeksztalcenia mieszkania z lokatorskiego na
    wlasnowsciowe

    Witam.Bardzo prosze o pomoc poszukuje aktow prawnych a wlasciwie zmian jakie
    zaszly przy wykupie mieszkan spoldzielczych od 20 01 05 .Chodzi mnie
    dokladnie o bonifikaty przy wykupie mieszkan .Moze ktos z tych aktow
    prawnych korzystal przy wykupie mieszkania.Za kazda podpowiedz sugestie
    gdzie to moge znalezc bardzo dziekuje .Jest to dla mnie bardzo wazna sprawa
    .Joanna