  • 1. Data: 2004-05-28 17:25:15
    Temat: Do Arka,
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    http://www.promise.com.pl/sklep/asp/is.pin.asp?pid=1
    7718

    jak bys to skomentowal?

    Kupuje plytke za 40 zeta, mam oryginalny nosnik , ale nie mam licencji.

    ?

    P.

  • 2. Data: 2004-05-28 17:49:30
    Temat: Re: Do Arka,
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:c97sls$sa1$1@inews.gazeta.pl

    > http://www.promise.com.pl/sklep/asp/is.pin.asp?pid=1
    7718
    > jak bys to skomentowal?
    > Kupuje plytke za 40 zeta, mam oryginalny nosnik , ale nie mam licencji.

    Jeśli tylko do Arka to pisz do niego na priv.

    PS. Tam "jak wół" pisze, cytuję:
    "Jest to płytka z programem, bez licencji na użytkowanie.
    Może ją kupić firma posiadająca już licencje MOLP na ten
    program, jako nośnik instalacyjny" - koniec cytatu.

    "MOLP'y" często są sprzedawane bez nośników i właśnie
    tam można kupić nośnik. (oczywiście w Microsofcie też)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 3. Data: 2004-05-28 17:57:31
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : "MOLP'y" często są sprzedawane bez nośników i właśnie
    : tam można kupić nośnik. (oczywiście w Microsofcie też)

    wiem co tam jest NAPISANE. Nie oni prawo ustanawiaja.
    P.

  • 4. Data: 2004-05-28 18:04:50
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:c97uic$5hh$1@inews.gazeta.pl

    > wiem co tam jest NAPISANE. Nie oni prawo ustanawiaja.

    Nie "Oni", ale i nie Arek. (na szczęście ;-) )

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Niezliczony jest ród głupców.

  • 5. Data: 2004-05-28 18:11:54
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Andrzej_K wrote:

    > Nie "Oni", ale i nie Arek. (na szczęście ;-) )

    Dlatego pytanie było do Arka.
    Jak ta sprzedaż przystaje do jego filozofii.

  • 6. Data: 2004-05-28 18:15:25
    Temat: no to zły adres (was: Do Arka,)
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    .

  • 7. Data: 2004-05-28 19:00:02
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
> [...]
    7718

    > jak bys to skomentowal?
    >
    > Kupuje plytke za 40 zeta, mam oryginalny nosnik , ale nie mam licencji.

    Ten Arek to jakaś wyrocznia?

    --
    JOHNSON :)

  • 8. Data: 2004-05-28 19:38:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Ten Arek to jakaś wyrocznia?

    Raczej wręcz przeciwnie - Arek a.k.a. Arni a.k.a. Arnold Buzdygan to
    (nie)sławny troll.

    Patrz: http://www.raf256.com/arnold/ - przeczytaj i wygraj szansę
    dostania się do elitarnego klubu ludzi, którym ten ćwok obiecał 'solówę' ;)

  • 9. Data: 2004-05-29 12:12:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:
    > http://www.promise.com.pl/sklep/asp/is.pin.asp?pid=1
    7718
    > jak bys to skomentowal?
    > Kupuje plytke za 40 zeta, mam oryginalny nosnik , ale nie mam licencji.

    Oczywiście, że masz i oryginalny nośnik i oryginalny egzemplarz programu - w tym
    przypadku Visual Studio .NET - który możesz ABSOLUTNIE LEGALNIE użytkować.

    Natomiast zgodzę się, że kupując taki egzemplarz nie masz licencji MOLP, natomiast
    bez wątpienia masz legalny jeden egzemplarz programu i możliwość używania go.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 10. Data: 2004-05-29 12:23:45
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Arek wrote:

> [...]
    > natomiast
    > bez wątpienia masz legalny jeden egzemplarz programu i możliwość

    ciebie to już całkiem popieprzyło.