  • 1. Data: 2004-05-28 16:27:08
    Temat: pytanie dt zwrotu oplat za wydanie paszportów
    Od: "Gosia" <g...@o...pl>

    Czy jest gdzieś uregulowane prawnie zwrot oplat za wydanie paszportu?
    Byla taka sytuacja
    Paszport zginal, zlozono wniosek o wydanie (oczywiscie z podwyzszona oplata)
    i pech chcial na drugi dzien paszport zostal odnaleziony.
    Czy w takim wypadku przysluguje zwrot wniesionej oplaty za wydanie
    paszportu? Przy czym oczywiscie anulowano by wydanie nowego

    Z gory dziekuje za informacje
    Gosik

  • 2. Data: 2004-05-28 17:14:51
    Temat: Re: pytanie dt zwrotu oplat za wydanie paszportów
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    nie ma takiej możliwości ponieważ wystepując o nowy spowodowałaś anulowanie
    serii i numeru w bazach danych

  • 3. Data: 2004-05-28 17:51:22
    Od: "Gosia" <g...@o...pl>

    A nie mozna cofnac tego? Przeciez w ciagu jednego dnia od zlozenia wniosku o
    nowy paszport nie wierze zeby cos ruszylo. A np mozna skasowac anulowanie
    serii i numeru w bazie danych?

    Pozdr Gosik

  • 4. Data: 2004-05-28 19:53:08
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    wiem tylko tyle ponieważ mam swoje źródło ale jezeli pani się uprze to
    proszę pisać podanie do wojewody z prosbą o zwrot wpłaty ponieważ urząd
    posiadał wycofany dokument przed wydaniem nowego