  • 1. Data: 2004-05-28 16:41:10
    Temat: PYTANIE
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    Witam.Dzisiaj byłem na poczcie i wysyłałem paczke.Pani na poczcie
    powiedziała,że mam napisać na odwrocie tego "kwitu" z poczty co
    wysyłam.Zdziwiłem się lekko i zapytałem od kiedy to się pisze co wysyłam-to
    pani odpowiedziała ze od tygodnia.Wie ktoś o co tu chodzi i jak się ma do
    tego "nasze" polskie prawo?
    PS jak ja napisze co wysyłam to czyż nie jest to większe pole do popisu dla
    złodziei którzy przecież pracują także na poczcie i czyż nie będą też
    częściej paki ginąć?
    Pozdrawiam i dziękuję za info.

  • 2. Data: 2004-05-28 17:13:28
    Temat: Re: PYTANIE
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    i słusznie ponieważ pozostawiasz kolejny ślad a to sprzyja
    inwigilacji -żyjemy w kraju zagrozonym terroryzmem i powinna zarządać od
    ciebie dowodu .oczywiscie zz tym dowodem do żart ale wygląda na to że to
    bedzie nieuchronna konieczność .państwo chroni wszystkich ,a co byłoby gdyby
    złodziej otworzył paczkę a tam bomba ?

  • 3. Data: 2004-05-28 17:16:30
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]

    jak dla mnie......
    latwiej przeczytac nic potrzasac :))

    P.

  • 4. Data: 2004-05-28 17:18:03
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    dla
    > złodziei którzy przecież pracują także na poczcie i czyż nie będą też

    Takie przepisy wewnętrzne produkuje Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej. Są
    coraz głupsze i coraz bardziej uciążliwe dla klientów. Miesięcznie na
    poczcie zostawiam ok. 1000 zł, ale kluczowe dla mojej działalności
    zarządzenie zostało mi udostepnione dopiero, gdy zagroziłem, że sprawę oddam
    do sądu (z ustawy o dostępie do informacji publicznej). Chodziło o
    zarządzenie w sprawie płatności za pobraniem. Do tego czasu było one "tajne"
    (mam to na piśmie) ;-).
    Do tego o którym piszesz nie dotarłem, ale "poczta pantoflowa" donosi, że
    dotyczy to (na szczęscie) klientów indywidualnych.

    Pzdr,
    BaLab

  • 5. Data: 2004-05-28 17:40:27
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Fri, 28 May 2004 18:41:10 +0200, na pl.soc.prawo, ARAS napisał(a):

> [...]
    > PS jak ja napisze co wysyłam to czyż nie jest to większe pole do popisu dla
    > złodziei którzy przecież pracują także na poczcie i czyż nie będą też

    Wysylam wiele paczek. Dzisiaj nawet dwie. Nikt nie wymagal pisania co jest
    w paczce - chyba to jakis wymysl. Natomiast na blankiecie jest rubryka z
    oswiadczeniem. ze paczka nie zawiera materialow niebezpiecznych ( nie
    pamietam dokladnie tekstu ) i tam trzeba sie podpisac.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2004-05-28 20:36:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ARAS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli taką bzdurę wyprodukowała Poczta Polska, to wpisz cokolwiek.
    Przecież Twoje oświadczenie w tym zakresie nie ma żadnego znaczenia.
    Napisz, że to szkło ozdobne. Może będą bardziej uważać. Sankcji karnej za
    napisanie bzdury nie ma. Im bardziej dowcipne będą wpisy, tym szybciej
    poczta da sobie spokój. Ja proponuję wpisać im, że jest to "rzecz bliska
    memu sercu". :-))

  • 7. Data: 2004-05-28 21:37:30
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    > Jeśli taką bzdurę wyprodukowała Poczta Polska, to wpisz cokolwiek.
    > Przecież Twoje oświadczenie w tym zakresie nie ma żadnego znaczenia.

    Masz rację.Teraz podsunąleś mi pomysł żeby sobie poprostu z nich jaja
    robić.Kto ma jeszcze jakieś zabawne pomysły co można wpisać jako wysyłany
    towar.Pozdrawiam ;-))

  • 8. Data: 2004-05-28 22:13:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ARAS wrote:

    > Masz rację.Teraz podsunąleś mi pomysł żeby sobie poprostu z nich jaja
    > robić.Kto ma jeszcze jakieś zabawne pomysły co można wpisać jako wysyłany
    > towar.Pozdrawiam ;-))

    Moje typy:
    perpetuum mobile
    sepulki

  • 9. Data: 2004-05-28 22:20:46
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    wiadomości news:c98dhm$12ar$2@news2.ipartners.pl...

    > Moje typy:
    > perpetuum mobile
    > sepulki

    stulpyszczki
    marynowane pszczoly luzem
    kabestan jodu

    pozdro
    ape
    p.s. czy ktos wie skad na czapce doreczyciela trabka z blyskawica?

  • 10. Data: 2004-05-29 03:39:00
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    > p.s. czy ktos wie skad na czapce doreczyciela trabka z blyskawica?

    Bo pewnie tak słabo gra na trąbce,że wszyscy marzą żeby go piorun trafił
    ;-))