  • 41. Data: 2009-02-24 14:22:18
    Temat: Re: niebieski olej napędowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Feb 2009, Budzik wrote:

    > Bardziej zwracałem uwage ze juz pare razy rzad ze zdziwieniem skonstatował
    > ze obnizenie podatku podniosło przychody...

    ...ale potem przychodził nowy rząd.
    I "miał pomysła".
    Z reguły takiego: "jak podniesiemy podatek x o y% to wpływy z tego
    tytułu wzrosną o z zł które wydany na cel C"
    I z reguły przy głosowaniu nikt z posłów nie pyta, skąd rząd weźmie
    u złotych o które SPADNĄ wpływy...

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2009-02-24 21:44:15
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 08:43:34 +0100, Paweł napisał(a):

    > Stwórz własną partię, wygraj wybory i je zmień.
    > Albo wyemigruj.

    Albo omijaj glupie prawo.

    > Ale już nie pisz więcej takich głupot.

    Glupoty to Ty wypisujesz. A moze podasz sposob jak przy rownej wadze
    glosow, w grupie w ktorej 25% sponsoruje pozostale 75% spowodowac, zeby te
    75% zrezygnowalo ze sponsoringu?

  • 43. Data: 2009-03-05 12:27:07
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 16:45:01 +0100, SDD napisał(a):

    > Użytkownik "cranky" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A nie mozna w zgodzie z prawem opalowym generatora zasilac?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Opałowy nie nadaje się do napędzania silnika. Ma bardzo wysoką zawartość
    zanieczyszczeń mechanicznych i zatrze pompę. Dlaczego mam 2 razy szybciej
    zużywać drogi (a diesele są drogie) generator?

  • 44. Data: 2009-03-05 14:04:01
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Opałowy nie nadaje się do napędzania silnika. Ma bardzo wysoką zawartość
    > zanieczyszczeń mechanicznych i zatrze pompę. Dlaczego mam 2 razy szybciej
    > zużywać drogi (a diesele są drogie) generator?

    Zorientuj się trochę w temacie a potem się wypowiadaj. Opał ma więcej
    znieczyszczeń? Totalna bzdura.
    Niektóre normy są znacznie bardziej wyśrubowane dla opału niz zwykłego oleju
    napędowego.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 45. Data: 2009-03-05 14:14:42
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    cranky pisze:
    > Opałowy nie nadaje się do napędzania silnika.
    A do czego sie nadaje?
    > Ma bardzo wysoką zawartość
    > zanieczyszczeń mechanicznych i zatrze pompę.
    Bardzo ciekawe to co piszesz, a po czym to mniemasz?
    --
    Krzysiek

  • 46. Data: 2009-03-06 02:01:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cranky pisze:

    > Opałowy nie nadaje się do napędzania silnika. Ma bardzo wysoką zawartość
    > zanieczyszczeń mechanicznych i zatrze pompę.

    Brednie.

  • 47. Data: 2009-03-06 11:02:41
    Od: Rentier <f...@g...com>

    cranky pisze:

    > Opałowy nie nadaje się do napędzania silnika. Ma bardzo wysoką zawartość
    > zanieczyszczeń mechanicznych i zatrze pompę. Dlaczego mam 2 razy szybciej
    > zużywać drogi (a diesele są drogie) generator?
    Zapłaciłeś za opał a przywieźli ci mazut???

  • 48. Data: 2009-03-15 18:45:12
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Mar 2009 15:04:01 +0100, Czabu napisał(a):

> [...]
    > znieczyszczeń? Totalna bzdura.
    > Niektóre normy są znacznie bardziej wyśrubowane dla opału niz zwykłego oleju

    Mam wyniki badań opałówki i napędówki z petrochemii. Wiem jakie ma
    parametry - porównywałem. Wiem też co pozostaje po przefiltrowaniu opału
    przez bardzo brobny filtr (nie żadne sitka). Temperatura zapłonu, wartość
    energetyczna itp są identyczne. Zanieczyszczeń mechanicznych o określonej,
    bardzo niskiej gradacji badanie nie obejmuje. Po 2 miesiacach osiadają na
    dnie zbiornika (nie, plastikowy zbiornik nie rdzewieje). Dla pompy ursusa
    to może nie problem, dla piezoelektrycznych zaworków common rail'a to
    morderstwo.

  • 49. Data: 2009-03-19 20:13:40
    Od: Rentier <f...@g...com>

    cranky pisze:

> [...]
    > dnie zbiornika (nie, plastikowy zbiornik nie rdzewieje). Dla pompy ursusa
    > to może nie problem, dla piezoelektrycznych zaworków common rail'a to
    Gówniane próbki porównywałeś.
    Przejechałem 80 tys km na czerwonym.
    Szukałem ew. wody w baku kilka dni temu, więc zajrzałem do środka.
    Zero osadów.