1. Data: 2009-02-21 17:10:27
Temat:Re: Celnik znalazł olej opałowy w baku
Od:"B.Z." <bolivar@bleble.....autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Czy gość coś podpisał? Jakieś potwierdzenie kontroli?
2. Czy została zabezpieczona próbka do analizy? Czy potwierdził pisemnie (ma
potwierdzenie), że została takowa pobrana?
3. Gość prowadzi DG czy jest osobą fizyczną?
4. Był ostatnio za granicą (przed kontrola)?

Pozdrawiam

B.Z.

--
http://bolivar.cal.pl

2. Data: 2009-02-21 17:51:50
Temat:Celnik znalazł olej opałowy w baku
Od:Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Proszę o info o procedurze karnej w takie sprawie.
Zatrzymali gościa, wsadzili rurkę do baku i zassali.
Uznali,że opał.
Miał tam ze 4 litry na dnie baku.
Nie wystawili żadnego mandatu.
Minęło 3 miesiące i gość dostał wezwanie do Urzędu kontroli skarbowej.Nie znam
paragrafów, na które
sie powołali, gdzieś zgubił wezwanie.
Policja może w takim wypadku ukarać mandatem do 500zł.Ale wygląda na to,że poszło
dalej.
Jakie są teraz linie obrony?Czy są?
Pozdr.
R.

3. Data: 2009-02-21 18:46:43
Od:Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

B.Z. pisze:

> 1. Czy gość coś podpisał? Jakieś potwierdzenie kontroli?
Tak.Protokół.Przyznał,że wlał jakieś popłuczyny po pędzlach ;-)i jechał zatankować.
> 2. Czy została zabezpieczona próbka do analizy? Czy potwierdził pisemnie
> (ma potwierdzenie), że została takowa pobrana?
Tak.
> 3. Gość prowadzi DG czy jest osobą fizyczną?
Fizyczny
> 4. Był ostatnio za granicą (przed kontrola)?
>Nie był.
> Pozdrawiam
Wzajemnie:-)
R.

4. Data: 2009-02-21 19:42:20
Od:"Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rentier wrote:
> [...]
> wygląda na
> to,że poszło dalej. Jakie są teraz linie obrony?Czy są?

jestem ciekaw jak chcą mu udowodnić że świadomie wlał olej opałowy do baku.

a po kilku miesiącach to nawet nie bedzie pamietał gdzie tankował paliwo.

5. Data: 2009-02-21 20:37:32
Od:"B.Z." <bolivar@bleble.....autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak.Protokół.Przyznał,że wlał jakieś popłuczyny po pędzlach ;-)i jechał
> zatankować.
Nie wiem czy to nie będzie najlepsze rozwiązanie - brakło paliwa, wlał to co
miał w jakiejś bańce by dojechać do stacji - bańka już jakiś czas stała. Jednak
mimo wszystko skonsultował by to z jakimś doradcom prawnym.

Pozdrawiam

B.Z.

--
http://bolivar.cal.pl

6. Data: 2009-02-21 21:05:44
Od:witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Rentier wrote:

> Przecież mógł kupić 3 litry do kanistra, bo np. płukał starą głowicę od
> silnika..A nie może przecież resztek wylać do kanału;-)

ale do baku też wlać nie wolno.

7. Data: 2009-02-21 21:17:31
Od:mt <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rentier pisze:
> [...]
> wezwanie.
> Policja może w takim wypadku ukarać mandatem do 500zł.Ale wygląda na

Powiedz ze nasikales do baku, na bezczelnego jak te qrwy z rzadu zrob.

8. Data: 2009-02-21 21:29:32
Od:witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

mt wrote:

> Powiedz ze nasikales do baku, na bezczelnego jak te qrwy z rzadu zrob.

4 litry?
i na tym da się jeździć?

9. Data: 2009-02-21 21:36:30
Od:mt <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

witek pisze:

> 4 litry?
> i na tym da się jeździć?

Widocznie sie da !
:):):)

Oni jezdza to dlaczego ty nie mozesz?

10. Data: 2009-02-21 21:57:00
Od:Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor pisze:

> jestem ciekaw jak chcą mu udowodnić że świadomie wlał olej opałowy do baku.
Sądzę,że nie muszą czepiać sie świadomości.Stwierdzili fakt pobytu O.O. w baku i
tyle.A akcyzy tam
nie znaleźli;-)

Może w ten deseń?