  • 1. Data: 2009-02-21 17:10:27
    Temat: Re: Celnik znalazł olej opałowy w baku
    Od: "B.Z." <bolivar@bleble.....autograf.pl>

    1. Czy gość coś podpisał? Jakieś potwierdzenie kontroli?
    2. Czy została zabezpieczona próbka do analizy? Czy potwierdził pisemnie (ma
    potwierdzenie), że została takowa pobrana?
    3. Gość prowadzi DG czy jest osobą fizyczną?
    4. Był ostatnio za granicą (przed kontrola)?

    Pozdrawiam

    B.Z.

    --
    http://bolivar.cal.pl

  • 2. Data: 2009-02-21 17:51:50
    Temat: Celnik znalazł olej opałowy w baku
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam.
    Proszę o info o procedurze karnej w takie sprawie.
    Zatrzymali gościa, wsadzili rurkę do baku i zassali.
    Uznali,że opał.
    Miał tam ze 4 litry na dnie baku.
    Nie wystawili żadnego mandatu.
    Minęło 3 miesiące i gość dostał wezwanie do Urzędu kontroli skarbowej.Nie znam
    paragrafów, na które
    sie powołali, gdzieś zgubił wezwanie.
    Policja może w takim wypadku ukarać mandatem do 500zł.Ale wygląda na to,że poszło
    dalej.
    Jakie są teraz linie obrony?Czy są?
    Pozdr.
    R.

  • 3. Data: 2009-02-21 18:46:43
    Od: Rentier <f...@g...com>

    B.Z. pisze:

    > 1. Czy gość coś podpisał? Jakieś potwierdzenie kontroli?
    Tak.Protokół.Przyznał,że wlał jakieś popłuczyny po pędzlach ;-)i jechał zatankować.
    > 2. Czy została zabezpieczona próbka do analizy? Czy potwierdził pisemnie
    > (ma potwierdzenie), że została takowa pobrana?
    Tak.
    > 3. Gość prowadzi DG czy jest osobą fizyczną?
    Fizyczny
    > 4. Był ostatnio za granicą (przed kontrola)?
    >Nie był.
    > Pozdrawiam
    Wzajemnie:-)
    R.

  • 4. Data: 2009-02-21 19:42:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rentier wrote:
> [...]
    > wygląda na
    > to,że poszło dalej. Jakie są teraz linie obrony?Czy są?

    jestem ciekaw jak chcą mu udowodnić że świadomie wlał olej opałowy do baku.

    a po kilku miesiącach to nawet nie bedzie pamietał gdzie tankował paliwo.

  • 5. Data: 2009-02-21 20:37:32
    Od: "B.Z." <bolivar@bleble.....autograf.pl>

    > Tak.Protokół.Przyznał,że wlał jakieś popłuczyny po pędzlach ;-)i jechał
    > zatankować.
    Nie wiem czy to nie będzie najlepsze rozwiązanie - brakło paliwa, wlał to co
    miał w jakiejś bańce by dojechać do stacji - bańka już jakiś czas stała. Jednak
    mimo wszystko skonsultował by to z jakimś doradcom prawnym.

    Pozdrawiam

    B.Z.

    --
    http://bolivar.cal.pl

  • 6. Data: 2009-02-21 21:05:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rentier wrote:

    > Przecież mógł kupić 3 litry do kanistra, bo np. płukał starą głowicę od
    > silnika..A nie może przecież resztek wylać do kanału;-)

    ale do baku też wlać nie wolno.

  • 7. Data: 2009-02-21 21:17:31
    Od: mt <m...@m...pl>

    Rentier pisze:
> [...]
    > wezwanie.
    > Policja może w takim wypadku ukarać mandatem do 500zł.Ale wygląda na

    Powiedz ze nasikales do baku, na bezczelnego jak te qrwy z rzadu zrob.

  • 8. Data: 2009-02-21 21:29:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mt wrote:

    > Powiedz ze nasikales do baku, na bezczelnego jak te qrwy z rzadu zrob.

    4 litry?
    i na tym da się jeździć?

  • 9. Data: 2009-02-21 21:36:30
    Od: mt <m...@m...pl>

    witek pisze:

    > 4 litry?
    > i na tym da się jeździć?

    Widocznie sie da !
    :):):)

    Oni jezdza to dlaczego ty nie mozesz?

  • 10. Data: 2009-02-21 21:57:00
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Marek Dyjor pisze:

    > jestem ciekaw jak chcą mu udowodnić że świadomie wlał olej opałowy do baku.
    Sądzę,że nie muszą czepiać sie świadomości.Stwierdzili fakt pobytu O.O. w baku i
    tyle.A akcyzy tam
    nie znaleźli;-)

    Może w ten deseń?