  • 31. Data: 2009-02-23 15:50:41
    Temat: Re: niebieski olej napędowy
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    SDD pisze:
    > A nie mozna w zgodzie z prawem opalowym generatora zasilac?
    Pewnie że można, w końcu po coś go barwią.
    --
    Krzysiek

  • 32. Data: 2009-02-23 16:50:06
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Co więcej, jest to patologia w imię zwykłego zysku własnego. Użytkując
    > takie paliwo, kierowca okrada państwo, budżet i docelowo innych obywateli.

    Ciekawe co by było, gdyby się okazało, że mocz jest palny i nadaje się do
    napędzania aut. Zakaz szczania do baku by wprowadzono? Ja uważam, że moje
    auto=mój bak=moja sprawa co do niego wleję.

    *

  • 33. Data: 2009-02-23 17:10:38
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Ciekawe co by było, gdyby się okazało, że mocz jest palny i nadaje się do
    > napędzania aut. Zakaz szczania do baku by wprowadzono? Ja uważam, że moje
    > auto=mój bak=moja sprawa co do niego wleję.

    Można sobie wyobrazić cos takiego. Na dobra sprawę to masz też podatek od
    oddychania, opłaty klimatyczne czy jakoś tak się to nazywa.

  • 34. Data: 2009-02-23 17:40:06
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > opłaty klimatyczne czy jakoś tak się to nazywa.

    Ale tylko w wybranych miejscach i tylko dla obcych - tubylców to niedotyczy.

    *

  • 35. Data: 2009-02-23 18:03:49
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    *piotr'ek* pisze:
    > Ciekawe co by było, gdyby się okazało, że mocz jest palny
    > i nadaje się do napędzania aut. Zakaz szczania do baku
    > by wprowadzono? Ja uważam, że moje auto=mój bak=moja
    > sprawa co do niego wleję.

    Jeżeli mogą zaglądać do baków, a to mogą, to analogicznie
    powinni zaglądać w kichy żuli i po stwierdzeniu że łykają
    coś bez akcyzy powinni ponosić konsekwencje prawno skarbowe.
    Palaczy też, co jarają, czy paczka w kieszeni ma akcyzę.
    --
    Krzysiek

  • 36. Data: 2009-02-23 18:04:32
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    > Nie, po prostu czasem, jak każdy, patrzę z perspektywy samego siebie i
    > swoich osobistych korzyści. Każdy w końcu jest tylko człowiekiem.
    >
    > Generalnie jednak potrafię patrzeć z pozycji globalnej, obiektywnej, czy
    > nawet altruistycznej - i ten właśnie punkt widzenia staram się tu
    > prezentować, gdyż zdaję sobie sprawę, że jest on globalnie właściwy.

    Nazywajmy rzeczy po imieniu. To jest hipokryzja. Wg Ciebie to jest właściwa
    postawa? Taką należy prezentować?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 37. Data: 2009-02-23 19:45:41
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

> [...]
    > konsekwencje prawno skarbowe.
    > Palaczy też, co jarają, czy paczka w kieszeni ma akcyzę.

    Doskonale to ująłeś!!! Prawnikiem zapewne jesteś. Ale takim z prawdziwego
    zdarzenia co to wie jak klientowi doradzić, a nie takim co się paragrafów na
    pamięć wyuczł.

    *

  • 38. Data: 2009-02-23 20:37:29
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gnua9q$rm7$1@mx1.internetia.pl...

    > Skoro się nie wstydzisz, to może wyjaśnisz, jak się ma tamten post do
    > Twoich dosyć radykalnych poglądów, jakie ostatnio prezentujesz na tej
    > grupie? Wg Ciebie, np. korzystanie z telefonu służbowego w celach
    > prywatnych za nieformalną zgodą pracodawcy jest kradzieżą (okradaniem
    > państwa z należnych podatków), niezapłacenie akcyzy za paliwo również jest
    > kradzieżą.
    > Nie zapłacenie VAT-u już nią nie jest? Może wagę wykroczenia oceniasz na
    > podstawie tego, kto je popełnia?

    Oj przestan. On sie rozwija (ewentalnie dojrzewa).

    I dobrze, ze w tym kierunku. Bo cele ma okreslone jasno:

    sz.

  • 39. Data: 2009-02-23 21:09:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

> [...]
    > do napędzania aut. Zakaz szczania do baku by wprowadzono? Ja uważam, że
    > moje auto=mój bak=moja sprawa co do niego wleję.

    pod warunkiem, ze wyjedziesz na marsa

  • 40. Data: 2009-02-23 22:35:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > pod warunkiem, ze wyjedziesz na marsa

    Nie wiadomo. Kosmos - jak wiadomo - pozostaje w sferze wplywow i jurysdykcji
    Stanow Zjednoczonych :)

    Pozdrawiam
    SDD