  • 11. Data: 2009-02-22 11:37:46
    Temat: Re: niebieski olej napędowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ufdqvygsgazh.dlg@kapselek.net...
    > A czy państwo planując bezzwrotną pomoc dla kredytobiorców, którzy nie
    > radzą sobie ze spłatą mieszkań, będzie mnie okradać?

    Można to tak ująć i wiele w ttym prawdy. Z tym, ze państwo raczej nie ma
    zamiaru Cię okraść a zapobiec sytuacji, gdy kredytobiorca niefrasobliwy
    zostanie wywalony na ulicę i nie dość, ze będzie trzeba w imię
    humanitaryzmu mu dać całe mieszkanie, to jeszcze wyżywić.

    > A czy na NFZ to czasem nie ma osobnej składki?
    > Akcyza miała bodaj iść na budowy i remonty dróg, ale jakoś nie widać
    > przełożenia pobranych podatków na efekty prac.

    Bo zdaje się trafia do wspólnego gara i idzie też na inne rzeczy.

  • 12. Data: 2009-02-22 11:39:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > patologią jest stosowanie różnych "cen" na ten sam produkt, co pociąga za
    > sobą patologię kombinowania.
    > Jak już chcieli komuś pójść na rękę z ceną to należało to zrobić w inny
    > sposób.
    > Patologiczne pomysły pociągają patologiczne rozwiązania.

    Tu też wiele racji, ale przesunięcie tej pomocy na inny sposób otwiera
    kolejne możliwości kombinacji. Paliwo jest stosunkowo najprostsze do
    kontroli.

  • 13. Data: 2009-02-22 12:48:09
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 08:54:52 +0100, Patryk Włos napisał(a):

    > Co więcej, jest to patologia w imię zwykłego zysku własnego. Użytkując
    > takie paliwo, kierowca okrada państwo, budżet i docelowo innych obywateli.

    Bzdura. Nie okrada, tylko nie pozwala sie okradac.

  • 14. Data: 2009-02-22 16:49:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > To co piszesz, zawiera wiele racji. Ale czy to argument, by i pozostali
    > zaczęli kraść? Bo mnie nie przekonałeś.
    Oni nie kradną, oni nie dają sie okradać.
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2009-02-22 17:40:04
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Bzdura. Nie okrada, tylko nie pozwala sie okradac.
    Dokładnie: Tylko obywatel może byc złodziejem, Państwo nigdy.

  • 16. Data: 2009-02-22 19:00:30
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

> [...]
    > właśnie stanu rzeczy.
    >
    > Czy teraz rozumiesz już, gdzie ta patologia?

    Ja rozumiem... Tutaj:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/1adb00307cd0933b

    Kombinowanie jak nie zapłacić VAT-u nie jest naganne, a unikanie akcyzy już
    jest?
    Masz rozdwojenie jaźni?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 17. Data: 2009-02-22 19:38:10
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > pojebało cie? Mowisz na głos, ze nizsze podatki pobudzaja gospodarke?
    > Chcesz w ryja...? ;-)

    Czyżbyś był beneficjentem kasy budżetowej?
    Do roboty prawdziwej się weź :)))

  • 18. Data: 2009-02-22 22:21:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czyżbyś był beneficjentem kasy budżetowej?

    jakos nieszczegolnie - nawet nigdy ze swiadczenia chorbowego nie
    korzystałem.
    Bardziej zwracałem uwage ze juz pare razy rzad ze zdziwieniem skonstatował
    ze obnizenie podatku podniosło przychody...

    > Do roboty prawdziwej się weź :)))

    Do roboty czy do placenia podatków?

    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
    jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"

  • 19. Data: 2009-02-23 00:47:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gns7sc$e7o$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    read/thread/1adb00307cd0933b

    > Kombinowanie jak nie zapłacić VAT-u nie jest naganne, a unikanie akcyzy

    Hehe - dobre!!!!
    Gratulacje. Najlepiej zalatwic przeciwnika jego wlasna bronia :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2009-02-23 07:43:34
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Oni nie kradną, oni nie dają sie okradać.

    Nie podoba Ci się obowiązujące w tym kraju prawo? Oraz ludzie, którzy je
    tworzą?
    Stwórz własną partię, wygraj wybory i je zmień.
    Albo wyemigruj.
    Ale już nie pisz więcej takich głupot.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i