  • 21. Data: 2009-02-23 12:14:36
    Temat: Re: niebieski olej napędowy
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 08:54:52 +0100, Patryk Włos napisał(a):

    > Widzisz, to jest tak: paliwo do samochodów jest obłożone akcyzą,
    >
    > Jeśli okrada budżet, to skutek jest taki, że po odliczeniu stałych
    > kosztów redystrybucji mniej pieniędzy zostaje na medycynę,

    Przepraszam bardzo. Do kurwy nędzy - z każdej zarobionej złotówki, obecnie
    9 groszy (od stycznia będzie 10 groszy) "idzie" na NFZ. To pytam do chuja
    walca:
    - jak to się dzieje że służba zdrowia jest ciągle dofinasowywana z
    budżetu??
    - jaki inne resort, dziedzina jest beneficjentem tak ogromnego para-podatku
    zdzieranego od pracujących ludzi??

    > oświatę i inne rzeczy finansowane z budżetu. I później taki sprytny polaczek
    > narzeka, jak to zły NFZ daje mało pieniędzy szpitalom

    I ten polaczek nie jest głupcem. Skoro NFZ daje zamiast szpitalom i na
    kontrakty po zdroworozsądkowych cenach zarabiać zagranicznym konsorcjom i
    producentom leków które "automagicznie" wskakują na listę leków
    refundowanych po BAJOŃSKICH cenach, gdy tymczasem polskie odpowiedniki są
    identyczne o podobnym działaniu. To polaczki dobrze kombinują.

    > - nie pamięta już jednak z reguły, że państwo to system naczyń połączonych
    > i to on sam przyczyna się do takiego właśnie stanu rzeczy.

    To stan idealny. A takim niestety nie jest obecny stan. I dłuuugo nie
    będzie.

    > Czy teraz rozumiesz już, gdzie ta patologia?

    W polityce i dążeniu osłów do nabicia kabzy póki są przy korycie.

  • 22. Data: 2009-02-23 12:20:50
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 20:00:30 +0100, Czabu napisał(a):

    > Ja rozumiem... Tutaj:
    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/1adb00307cd0933b

    > Kombinowanie jak nie zapłacić VAT-u nie jest naganne, a unikanie akcyzy już
    > jest?
    > Masz rozdwojenie jaźni?

    Brawo Czabu :)
    Pojechałeś fagasowi po uszach :))))
    Ciekawe czy "zniknie" i pojawi się pod innym nickiem :)

  • 23. Data: 2009-02-23 12:40:20
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    read/thread/1adb00307cd0933b

    > Brawo Czabu :)
    > Pojechałeś fagasowi po uszach :))))
    > Ciekawe czy "zniknie" i pojawi się pod innym nickiem :)

    Widzisz misiu, ja się nie wstydzę swoich wypowiedzi.

    A nicka przez 3.5 roku zmieniłem tylko raz - gdyż wiele osób zarzucało
    mi, że jako Any User piszę ponoć anonimowo. Tak więc piszę z imienia i
    nazwiska - i nie widzę absolutnie powodu, aby to zmieniać.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 24. Data: 2009-02-23 13:54:03
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Widzisz misiu, ja się nie wstydzę swoich wypowiedzi.

    Skoro się nie wstydzisz, to może wyjaśnisz, jak się ma tamten post do Twoich
    dosyć radykalnych poglądów, jakie ostatnio prezentujesz na tej grupie? Wg
    Ciebie, np. korzystanie z telefonu służbowego w celach prywatnych za
    nieformalną zgodą pracodawcy jest kradzieżą (okradaniem państwa z należnych
    podatków), niezapłacenie akcyzy za paliwo również jest kradzieżą.
    Nie zapłacenie VAT-u już nią nie jest? Może wagę wykroczenia oceniasz na
    podstawie tego, kto je popełnia?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 25. Data: 2009-02-23 14:06:13
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > jest kradzieżą.
    > Nie zapłacenie VAT-u już nią nie jest? Może wagę wykroczenia oceniasz na

    Nie, po prostu czasem, jak każdy, patrzę z perspektywy samego siebie i
    swoich osobistych korzyści. Każdy w końcu jest tylko człowiekiem.

    Generalnie jednak potrafię patrzeć z pozycji globalnej, obiektywnej, czy
    nawet altruistycznej - i ten właśnie punkt widzenia staram się tu
    prezentować, gdyż zdaję sobie sprawę, że jest on globalnie właściwy.

  • 26. Data: 2009-02-23 14:29:59
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Paweł pisze:
    > Nie podoba Ci się obowiązujące w tym kraju prawo? Oraz
    > ludzie, którzy je tworzą?
    Prawo jak prawo, ale dobrze by było, by ono tez dotyczyło
    tych którzy je tworzą.
    > Stwórz własną partię, wygraj wybory i je zmień.
    I być jednym z tych kutasów co tworzą prawo i ustawy pod
    siebie i swoje partie, by legalnie rozkradać majątek lub
    robić milionowe przekręty. Nie nadaje sie do tego.
    > Albo wyemigruj.
    Po co, mnie tu dobrze:)
    > Ale już nie pisz więcej takich głupot.
    Zabronisz mi?
    --
    Krzysiek

  • 27. Data: 2009-02-23 14:51:55
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 08:31:11 +0100, Adameo napisał(a):

> [...]
    > lokomotywowy jest chyba trudniej dosępny od opałowego. Co, jeśli ktoś nie ma
    > swojej łodzi i zostanie przyłapany? Będą dociekać skąd się wzięło? A co do
    > tego barwnika, to znalazłem projekt ustawy z 11 lutego br., w którego
    > uzasadnieniu możemy wyczytać:
    >
    > "Celem wprowadzanych zmian jest przeciwdziałanie _patologicznym_jawiskom
    > nieuprawnionego wykorzystywania zwolnionych od akcyzy olejów przeznaczonych
    > docelów żeglugowych jako paliw do napędu pojazdów samochodowych."
    >
    > Ciekawe, gdzie ta patologia! Projekt ten mówi o wprowadzenia nakazu barwienia

    A mnie państwo okrada. Kupuję na stacji diesela do generatora prądu
    (awaryjnego) i MUSZĘ zapłacić podatek drogowy, choć większe szanse w moim
    gospodarstwie na wyturlanie się na autostradę ma mućka.

    Co do oleju - będą wiedzieć. Problemem może być jednak to, że kolor nie
    jest żadnym dowodem, tylko przesłanką (możesz dolać 1/20 mixolu - będie
    czarny).

  • 28. Data: 2009-02-23 15:00:38
    Od: "Adameo" <r...@b...pl>

> [...]
    > Co do oleju - będą wiedzieć. Problemem może być jednak to, że kolor nie
    > jest żadnym dowodem, tylko przesłanką (możesz dolać 1/20 mixolu - będie

    Mixol nie jest czarny, ma normalny, zloty kolor ;)

  • 29. Data: 2009-02-23 15:45:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "cranky" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A mnie państwo okrada. Kupuję na stacji diesela do generatora prądu
    > (awaryjnego) i MUSZĘ zapłacić podatek drogowy, choć większe szanse w moim
    > gospodarstwie na wyturlanie się na autostradę ma mućka.

    A nie mozna w zgodzie z prawem opalowym generatora zasilac?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 30. Data: 2009-02-23 15:47:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Generalnie jednak potrafię patrzeć z pozycji globalnej, obiektywnej, czy
    > nawet altruistycznej - i ten właśnie punkt widzenia staram się tu
    > prezentować, gdyż zdaję sobie sprawę, że jest on globalnie właściwy.

    czyli smialo mozesz zostac wielkim politykiem :)
    Oni tez potrafia spojrzec obiektywnie i dostrzec sprawy globalnie sluszne.
    Potrafia takze pieknei o tym mowic i pisac...
    A jak sie trafi okazja przekrecic pare milionow dla siebie - a to na vacie,
    a to na akcyzie, a to na lapowkach, to tez potrafia skutecznie patrzec z
    perspektywy samego siebie :)

    Pozdrawiam
    SDD