  • 21. Data: 2012-05-01 11:57:53
    Temat: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Od: <news>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:
    > Zastanawiam się, co jest takiego w tobie, że ciągle się po
    > sądach włóczysz... Kwestia charakteru czy pecha.

    Normalny żywot bandziora co to na dodatek obwinia swoje ofiary za
    nieszczęścia swojego życia!

  • 22. Data: 2012-05-01 13:08:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Zastanawiam się, co jest takiego w tobie, że ciągle się po sądach
    > włóczysz... Kwestia charakteru czy pecha.

    Ciągle??

  • 23. Data: 2012-05-01 13:18:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2012 11:41, news pisze:

    > Ty bandyto skazany prawomocnym wyrokiem za psiknięcie gazem i pobicie
    > 60cio letniego ochroniarza supermarketu z grupą inwalidzką!
    > Znowu nam tutaj swoje bajeczki i morały opowiadasz, a faktycznie to
    > pewnie wlazł ci ten drut słusznie w dupę jak pewnie kogoś okradałeś, ale
    > mentalność bandziora jest taka że teraz szukasz winnego bo jak to tobie
    > uczciwemu bandycie mogła się stać krzywda i pewnie ciągasz człowieka po
    > sondach wraz ze swą bandą kumpli milicjantów!

    No, to już jesteś nagrywany:

    http://www.youtube.com/watch?v=l6u_c_gG-hk

    ;->

  • 24. Data: 2012-05-01 14:59:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.05.2012 13:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Ciągle??

    Czyli jednak kwestia charakteru... Skoro nie zauważasz, że ciągle. Ja
    jeszcze nigdy po sądach się nie włóczyłem, a ty już i pobicie
    ochroniarza i teraz drut kolczasty....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2012-05-01 15:41:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Czyli jednak kwestia charakteru... Skoro nie zauważasz, że ciągle. Ja
    > jeszcze nigdy po sądach się nie włóczyłem,

    Widać siedzisz cały czas w domu.

    > a ty już i pobicie ochroniarza

    No to możesz zaraz trafić do sądu, jak będziesz te pomówienia powtarzał.
    Odszczekaj.

    > i teraz drut kolczasty....

    Może w twojej okolicy ludzie z natury dbają o swoje mienie i starają
    się, by nie tworzyło zagrożenia dla innych.

    Z drugiej strony może odwrotnie i dla ciebie byłoby normalnie wszystko
    włącznie z doniczkami spadającymi z balkonów ludziom na głowy oraz
    zdewastowane windy z uszkodzonymi czujnikami, miażdżącymi wskutek tego
    ludzi, więc ukryte ogrodzenie z drutu kolczastego to dla ciebie pikuś.

  • 26. Data: 2012-05-01 16:04:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.05.2012 15:41, Andrzej Lawa pisze:
    > Widać siedzisz cały czas w domu.

    Bynajmniej.

    > No to możesz zaraz trafić do sądu,

    No tak, charakterek na bank.

    > jak będziesz te pomówienia powtarzał.
    > Odszczekaj.

    No jak, przecie miałeś przepychankę z ochroniarzem i sąd z tego co
    pamiętam, przyznał rację ochroniarzowi. Nicht wahr? Wybacz jeżeli
    szczegółów nie spamiętałem dość precyzyjnie. Może to było nie o pobicie?
    Nie jestem twoim biografem.

    > Może w twojej okolicy ludzie z natury dbają o swoje mienie i starają
    > się, by nie tworzyło zagrożenia dla innych.

    Może. W końcu mieszkam daleko od DC.

> [...]
    > zdewastowane windy z uszkodzonymi czujnikami, miażdżącymi wskutek tego
    > ludzi, więc ukryte ogrodzenie z drutu kolczastego to dla ciebie pikuś.

    O! To i sprawę windy miałeś i sprawę doniczek... Te epizody z twojego
    życia przegapiłem. To faktycznie musiało być ci przykro, jak ja cię nie
    pozwałem po ostatnich twoich wyczynach w moją stronę, skoro tak lubisz
    sądy zwiedzać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2012-05-01 16:12:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No jak, przecie miałeś przepychankę z ochroniarzem i sąd z tego co
    > pamiętam, przyznał rację ochroniarzowi. Nicht wahr? Wybacz jeżeli

    Nie do końca. I proszę - to grupa polskojęzyczna, więc pisz po polsku.

    > szczegółów nie spamiętałem dość precyzyjnie. Może to było nie o pobicie?
    > Nie jestem twoim biografem.

    Zatem nie pomawiaj mnie o czyny, co do których nie wiesz, że miały miejsce.

    Wycofujesz swoje pomówienie, czy chcesz zrobić kilka wycieczek do Pruszkowa?

    > Może. W końcu mieszkam daleko od DC.

    > O! To i sprawę windy miałeś i sprawę doniczek... Te epizody z twojego

    Tak, winda mnie zabiła i teraz piszę z zaświatów... Idź się może lecz,
    tirstanku...

    > życia przegapiłem. To faktycznie musiało być ci przykro, jak ja cię nie
    > pozwałem po ostatnich twoich wyczynach w moją stronę, skoro tak lubisz
    > sądy zwiedzać.

    Jakich wyczynach?

  • 28. Data: 2012-05-01 16:17:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.05.2012 16:12, Andrzej Lawa pisze:
    > Nie do końca. I proszę - to grupa polskojęzyczna, więc pisz po polsku.

    Nie wiem do jakiego końca, nie jest to istotne. (patrz niżej)

    > Zatem nie pomawiaj mnie o czyny, co do których nie wiesz, że miały miejsce.

    Nie pomawiam o żadne czyny. Zastanawia mnie tylko częstotliwość wizyt w
    sądzie.

    > Tak, winda mnie zabiła i teraz piszę z zaświatów... Idź się może lecz,
    > tirstanku...

    Nie mówię, że cię zabiła. Nie wiem, co zrobiła, to ty o tym wspominasz.
    Ja słowem o żadnej windzie ani doniczkach nie pisałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 29. Data: 2012-05-01 16:25:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie pomawiam o żadne czyny. Zastanawia mnie tylko częstotliwość wizyt w
    > sądzie.

    Pomawiasz mnie o pobicie kogoś.

    Ja rozumiem, że język polski może nie być twoim językiem ojczystym, ale
    sprawia ci jakieś kłopoty - zatrudnij tłumacza.

    Dodatkowo - pomawiasz mnie o jakieś bliżej nieustalone czyny zabronione,
    w których ty rzekomo jesteś pokrzywdzony.

    Może przestań chlapać na lewo i prawo pomówieniami, hmm?

    > Nie mówię, że cię zabiła. Nie wiem, co zrobiła, to ty o tym wspominasz.
    > Ja słowem o żadnej windzie ani doniczkach nie pisałem.

    To były, drogie dziecko, przykłady z prasy o przypadkach zaniedbania
    przez właściciela swojej "świętej własności".

    Jakby ktoś wcześniej zwrócił na to uwagę i zmusił, chociażby "ciągając
    po sądach" (jeśli normalne zwrócenie uwagi nie zadziała) do naprawienia
    problemów, to parę osób nie straciłoby życia lub zdrowia.

    Ale że świat jest pełen takich, jak ty, co chowają głowę w piasek i
    tylko lamentują, jak im osobiście coś na głowę spadnie, to niestety jest
    tak jak jest - myślicie tylko o sobie.

  • 30. Data: 2012-05-01 16:33:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.05.2012 16:25, Andrzej Lawa pisze:
    > Pomawiasz mnie o pobicie kogoś.

    Nie pomawiam. Nie wiem za co pozywałeś tego ochroniarza albo za co on
    cię pozywał. Jest mi to wszystko jedno. Zapamiętałem, że przegrałeś
    rozprawę sądową o przepychanki z ochroniarzem. Pytanie dotyczyło tylko
    częstotliwości twoich wizyt w sądzie i ich powodu.

    Z poniższego wywnioskowałem, że powodem jest twoje poczucie powołania do
    wyszukiwania uchybień i ich pozywania przed sądem. OK, to mam odpowiedź
    na moje pytanie i tyle.

> [...]
    >
    > Ale że świat jest pełen takich, jak ty, co chowają głowę w piasek i
    > tylko lamentują, jak im osobiście coś na głowę spadnie, to niestety jest

    No nie mam powołania do misji chodzenia, szukania i pozywania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek