    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Date: Tue, 01 May 2012 16:04:37 +0200

    W dniu 01.05.2012 15:41, Andrzej Lawa pisze:
    > Widać siedzisz cały czas w domu.

    Bynajmniej.

    > No to możesz zaraz trafić do sądu,

    No tak, charakterek na bank.

    > jak będziesz te pomówienia powtarzał.
    > Odszczekaj.

    No jak, przecie miałeś przepychankę z ochroniarzem i sąd z tego co
    pamiętam, przyznał rację ochroniarzowi. Nicht wahr? Wybacz jeżeli
    szczegółów nie spamiętałem dość precyzyjnie. Może to było nie o pobicie?
    Nie jestem twoim biografem.

    > Może w twojej okolicy ludzie z natury dbają o swoje mienie i starają
    > się, by nie tworzyło zagrożenia dla innych.

    Może. W końcu mieszkam daleko od DC.

    > Z drugiej strony może odwrotnie i dla ciebie byłoby normalnie wszystko
    > włącznie z doniczkami spadającymi z balkonów ludziom na głowy oraz
    > zdewastowane windy z uszkodzonymi czujnikami, miażdżącymi wskutek tego
    > ludzi, więc ukryte ogrodzenie z drutu kolczastego to dla ciebie pikuś.

    O! To i sprawę windy miałeś i sprawę doniczek... Te epizody z twojego
    życia przegapiłem. To faktycznie musiało być ci przykro, jak ja cię nie
    pozwałem po ostatnich twoich wyczynach w moją stronę, skoro tak lubisz
    sądy zwiedzać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek