  • 1. Data: 2004-11-22 07:56:51
    Temat: nie wydanie decyzji adm. w terminie
    Od: "Binio" <w...@g...pl>

    Odwoławcza Komisja Stypendialna do której się zwróciłem o uchylenie decyzji
    Wydziałowej K. S. działa na podstawie KPA (przynajmniej tak jest napisane w
    regulaminie). Jest też napisane że na wydanie decyzji ma 30 dni. Minęło 30
    dni, a ja żadnej decyzji nie mam. Nie ma jej też na tablicy ogłoszeń. W
    związku z tym mam 2 pytania:
    Co mogę zrobić jeśli nie wydano tej decyzji w terminie? Jakaś skarga na
    opieszałość? Czy jest jakiś konkretny art w KPA który mówi o takim
    przypadku?
    Czy te 30 dni odnosi się do dni w ogóle, czy też do dni roboczych (było
    napisane po prostu 30 dni - bez doprecyzowania)

  • 2. Data: 2004-11-24 16:30:19
    Temat: Re: nie wydanie decyzji adm. w terminie
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > Czy te 30 dni odnosi się do dni w ogóle, czy też do dni roboczych (było
    > napisane po prostu 30 dni - bez doprecyzowania)

    skarga na bezczynnosć do WOjewódkiego Sadu Administracyjnego.
    30 dni - bez wzgledu na dni robocze i ustaowo wolne od pracy.