1. Data: 2004-11-21 21:50:36
Temat:Czas oczekiwania na dowod osobisty.
Od:"Dawid T." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam nastepujace pytanie, istnieje mozliwosc skrocenia okresu oczekiwania
na wyrobienie nowego dowodu osobistego? W moim miescie czas
oczekiwania to minimum 2 do 3 tyg. Z pewnych powodow bardzo mi zalezy na
tym abym ten dowod otrzymal jak najszybciej. Prosze o konkretne
odpowiedzi. Z pewnoscia jest jakies rozwiazanie o ktorym pewnie sie nie
dowiem od urzednika w Urzedzie Miejskim:)

Pozdrawiam,
Dawid

2. Data: 2004-11-21 22:36:37
Temat:Re: Czas oczekiwania na dowod osobisty.
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid T." <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odpowiedzi. Z pewnoscia jest jakies rozwiazanie o ktorym pewnie sie nie
> dowiem od urzednika w Urzedzie Miejskim:)

Jedynym praktycznym ograniczeniem czasu jest czas przesyłki. dawniej, jak
sie dowód osobisty wypisywało na miejscu i ręcznie, to za kawę sie dało
powalczyć. Teraz, to jedynie możesz sie dogadać, ze będziesz dzwonił do nich
i pytał, czy przyszedł. Bo termin dają na wyrost, a faktycznie dowody trochę
wcześniej przychodzą z reguły. Drukują je w Warszawie, więc jednak chwilę to
musi trwać.

3. Data: 2004-11-22 09:31:51
Od:"Dawid T." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
> wcześniej przychodzą z reguły. Drukują je w Warszawie, więc jednak chwilę to

Chwile zapewne, ale czy koniecznie 3 tyg?
A moze jakas inna mozliwosc? Przykladowo prosba skierowana prosto do
Wawy zeby potraktowac sprawe priorytetowo. Moze w UM mozna taki wniosek
wystosowac?
Czasu mam nie wiele wiec prosze o szybkie odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Dawid

4. Data: 2004-11-22 09:46:49
Od:mamado <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystosowac?
> Czasu mam nie wiele wiec prosze o szybkie odpowiedzi.

Mozesz napisac stosowne pismo, w ktorym wyjasnisz sprawe.
A najlepiej jak zadzwonisz do UM i sie zapytasz.

--
mamado(gg:349135)

5. Data: 2004-11-22 10:15:51
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystosowac?
> Czasu mam nie wiele wiec prosze o szybkie odpowiedzi.

Z UM dane są wysyłane niemal on-line. Przyspieszyć można tylko odbiór. A w
Warszawie? Podejrzewam, że dłużej zajmie szukanie odpowiedniej osoby, niż
wykonanie dowodu osobistego.

6. Data: 2004-11-22 11:36:14
Od:"Dawid T." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Warszawie? Podejrzewam, że dłużej zajmie szukanie odpowiedniej osoby, niż

Masz racje, wlasnie z tego powodu, ze dane sa wysylane prawie
natychmiast online a wyrobienie dowodu przypuszczam nie zajmuje tak
wiele czasu, pomyslalem ze da sie ten okres skrocic. Domyslam sie ze
przesylka dowodow jest dostarczana pewnymi partiami, czyli przykladowo
moj dowod bedzie gotowy od tygodnia a wysla go razem z innymi dopiero po
tygodniu lub dwoch.
Bede z tym walczyl w UM. Jeszcze dzisiaj postaram sie cos zalatwic i
napisze jak poszlo;)

Dzieki za szybkie odpowiedzi,
Pozdrawiam,
Dawid

7. Data: 2004-11-22 13:29:35
Od:"Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ja po zawarciu zwiazku malzenskiego czekalam na odbior prawie 2 miesiace ! a
moj maz 3 tygodnie pomimo, ze dokumenty zlozylismy tego samego dnia !
Wiem, ze nie bylo go w Urzedzie dzielnicy...moze podrozowal ???

Pozdrawiam,
Ewa