  • 1. Data: 2004-11-21 21:50:36
    Temat: Czas oczekiwania na dowod osobisty.
    Od: "Dawid T." <t...@o...pl>

    Witam

    Mam nastepujace pytanie, istnieje mozliwosc skrocenia okresu oczekiwania
    na wyrobienie nowego dowodu osobistego? W moim miescie czas
    oczekiwania to minimum 2 do 3 tyg. Z pewnych powodow bardzo mi zalezy na
    tym abym ten dowod otrzymal jak najszybciej. Prosze o konkretne
    odpowiedzi. Z pewnoscia jest jakies rozwiazanie o ktorym pewnie sie nie
    dowiem od urzednika w Urzedzie Miejskim:)

    Pozdrawiam,
    Dawid

  • 2. Data: 2004-11-21 22:36:37
    Temat: Re: Czas oczekiwania na dowod osobisty.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dawid T." <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedzi. Z pewnoscia jest jakies rozwiazanie o ktorym pewnie sie nie
    > dowiem od urzednika w Urzedzie Miejskim:)

    Jedynym praktycznym ograniczeniem czasu jest czas przesyłki. dawniej, jak
    sie dowód osobisty wypisywało na miejscu i ręcznie, to za kawę sie dało
    powalczyć. Teraz, to jedynie możesz sie dogadać, ze będziesz dzwonił do nich
    i pytał, czy przyszedł. Bo termin dają na wyrost, a faktycznie dowody trochę
    wcześniej przychodzą z reguły. Drukują je w Warszawie, więc jednak chwilę to
    musi trwać.

  • 3. Data: 2004-11-22 09:31:51
    Od: "Dawid T." <t...@o...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > wcześniej przychodzą z reguły. Drukują je w Warszawie, więc jednak chwilę to

    Chwile zapewne, ale czy koniecznie 3 tyg?
    A moze jakas inna mozliwosc? Przykladowo prosba skierowana prosto do
    Wawy zeby potraktowac sprawe priorytetowo. Moze w UM mozna taki wniosek
    wystosowac?
    Czasu mam nie wiele wiec prosze o szybkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Dawid

  • 4. Data: 2004-11-22 09:46:49
    Od: mamado <m...@g...pl>

> [...]
    > wystosowac?
    > Czasu mam nie wiele wiec prosze o szybkie odpowiedzi.

    Mozesz napisac stosowne pismo, w ktorym wyjasnisz sprawe.
    A najlepiej jak zadzwonisz do UM i sie zapytasz.

    --
    mamado(gg:349135)

  • 5. Data: 2004-11-22 10:15:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > wystosowac?
    > Czasu mam nie wiele wiec prosze o szybkie odpowiedzi.

    Z UM dane są wysyłane niemal on-line. Przyspieszyć można tylko odbiór. A w
    Warszawie? Podejrzewam, że dłużej zajmie szukanie odpowiedniej osoby, niż
    wykonanie dowodu osobistego.

  • 6. Data: 2004-11-22 11:36:14
    Od: "Dawid T." <t...@o...pl>

> [...]

    > Warszawie? Podejrzewam, że dłużej zajmie szukanie odpowiedniej osoby, niż

    Masz racje, wlasnie z tego powodu, ze dane sa wysylane prawie
    natychmiast online a wyrobienie dowodu przypuszczam nie zajmuje tak
    wiele czasu, pomyslalem ze da sie ten okres skrocic. Domyslam sie ze
    przesylka dowodow jest dostarczana pewnymi partiami, czyli przykladowo
    moj dowod bedzie gotowy od tygodnia a wysla go razem z innymi dopiero po
    tygodniu lub dwoch.
    Bede z tym walczyl w UM. Jeszcze dzisiaj postaram sie cos zalatwic i
    napisze jak poszlo;)

    Dzieki za szybkie odpowiedzi,
    Pozdrawiam,
    Dawid

  • 7. Data: 2004-11-22 13:29:35
    Od: "Ewusek" <e...@p...com>

    ja po zawarciu zwiazku malzenskiego czekalam na odbior prawie 2 miesiace ! a
    moj maz 3 tygodnie pomimo, ze dokumenty zlozylismy tego samego dnia !
    Wiem, ze nie bylo go w Urzedzie dzielnicy...moze podrozowal ???

    Pozdrawiam,
    Ewa