  • 1. Data: 2004-11-22 08:07:11
    Temat: Wada w mieszkaniu a akt wlasnosci
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Witam

    Kilka miesiecy temu odebralam nowe mieszkanie, podpisalam protokol
    zdawczo-odbiorczy - bo wydawalo sie wszystko okej. Teraz gdy wlaczyli
    ogrzewanie + dochodzi do tego wiatr to strasznie huczy mi w kominie -
    umiemozliwiajac mi funkcjonowanie, budzi mnie w nocy itp.

    W czwartek mam podpisac u natariusza akt wlasnosci i teraz zastanawiam
    sie czy go podpisywac, czy uzaleznic to od usuniecia tej wady (nie wiem
    uszczelnienia tego kominia, czy cos podobnego), czy niepodpisanie
    takiego aktu przez jednego z mieszkancow zmusi spoldzielnie do szybszego
    usuniecia usterki - czy to nie ma znaczenia?

    pozdrawiam
    olga

    --
    http://www.olga.dobczyce.net -> o podróżach mych do Rosji [głównie]
    oraz innych krajach byłego ZSRR

  • 2. Data: 2004-11-22 14:41:29
    Temat: Re: Wada w mieszkaniu a akt wlasnosci
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cns6qo$bfn$1@nemesis.news.tpi.pl>, Wilhelmina wrote:
> [...]
    > takiego aktu przez jednego z mieszkancow zmusi spoldzielnie do szybszego
    > usuniecia usterki - czy to nie ma znaczenia?

    Podpisanie aktu własności jest w twoim najlepiej pojętym interesie, a na
    wady budynku ustawodawca przewiduje 3-letnią rękojmię (art. 568 § 1. KC).

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-22 22:09:37
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > zdawczo-odbiorczy - bo wydawalo sie wszystko okej. Teraz gdy wlaczyli
    > ogrzewanie + dochodzi do tego wiatr to strasznie huczy mi w kominie -
    > umiemozliwiajac mi funkcjonowanie, budzi mnie w nocy itp.

    http://dom.gazeta.pl/dom/1,50821,39594.html

    Zrob prosty test. Zdejmij kratke od wentylatora. Otworz na 5 min
    okna w pomieszczeniu. U mnie pomoglo.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2004-11-23 09:10:22
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    rezist.com napisał(a):

    > http://dom.gazeta.pl/dom/1,50821,39594.html
    >
    > Zrob prosty test. Zdejmij kratke od wentylatora. Otworz na 5 min
    > okna w pomieszczeniu. U mnie pomoglo.

    Niestety mi huczy w kominie, i nie ma z niego wyjscia do mnie do mieszkania.
    Podobno to jakas wentylacja z kotlowni.