  • 981. Data: 2013-05-01 10:23:43
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Aby na pewno piszesz o ZACYTOWANYM przypadku, czy masz zamiar (kolejny
    > raz) flejmować przy zmienianych przez siebie założeniach?

    No to podkręć ostrość wypowiedzi, bo nie rozumiem.

    ATPO: Pominąłeś pytanie o to czy kat. C+E oraz D też zlikwidować i
    wpuszczać na drogi gościa tirem z naczepą i przyczepą bez weryfikacji
    wstępnej.

    > Opis był w poście obok.

    Którym? OBOK rzecz względna, a wątek spory. Nie kojarzę technicznego
    opisu takiego systemu. Może coś mi nie doszło.

    > Odpowiedź masz WYŻEJ.

    Czyli gdzie?

    > Czytasz na co odpowiadasz czy nie?

    Staram się. Ale przyznam się, że twój styl wypowiedzi bardzo często jest
    dla mnie zupełnie niezrozumiały. Więc możliwe, że po prostu potrzebuję
    podkręcenia jasności wypowiedzi, abym zrozumiał.

    > Znaczy polega ona na tym, że masz wolność wprowadzania w błąd
    > innych kierujących (błędnym sygnalizowaniem, w tym jego brakiem)?

    Nie. Że nie jestem śledzony na każdym kroku. Że mnie wyszkolono,
    zweryfikowano i teraz już mogę funkcjonować bez ,,szkolenia'' mnie
    mandatami i inwigiliacją.

    > A to, że piszę o mechaniźmie, nie częstości, zauważyłeś?
    > Nie, nie comiesięczne.
    > Nie trzeba.
    > Raz na kilkanaście lat starczy.

    No wiesz, trochę się przekrętów w swojej karierze życiowej naoglądałem,
    a jakoś głęboko w biznesie nie siedzę. Więc śmiem twierdzić, że nie jest
    to skuteczne.

    > I co proponujesz?
    > :P

    Zaproponowałbym kontrole częstsze, ale zaproponowałbym też szkolenia z
    przedsiębiorczości. Niestety popełniam wiele błędów, w tym części w
    ogóle nie jestem świadom, bo wszystkiego się muszę sam uczyć.

    Tyle, że moje ew. drobne błędy w księgowości nie są tak szkodliwe, jak
    błąd kierowcy tira wśród ludzi na przystanku. Więc jest to nieco inna
    opowieść.

    > Jest jeszcze wersja z pozwoleniem strzelania do błędnie
    > migających :>
    > Mówisz, że NIE JESTEŚ pod obserwacją tych którym wadzisz,
    > a czasami zagrażasz bimbając sobie z zasad sygnalizacji?
    > Dziwne.

    Czyli twój system ma opierać się na donoszeniu przez innych?

    Ja już nic nie rozumiem.

    > I co proponujesz zrobić z "niemigającymi"?
    > Pogłaskać?

    Zacząć od porządnych szkoleń.

    Weryfikacja na drodze owszem, ale to co innego niż ,,szkolenie uwalaniem
    na błędach''. Lepiej szkolić pozytywnie a nie negatywnie.

    > Bywa. Nie widzę problemu.

    Czasami mam wrażenie, że jesteś kobietą :D
    Tak jak z tą gimnastyką. Coś sobie stworzyłeś w głowie i denerwujesz
    się, że ja tego nie widzę. Po prostu nijak twojego systemu nie rozumiem,
    nie łapię i nie wiem jak to widzisz. Sorry.

    > No i to jest przypadek, kiedy powinien zostać ukarany.
    > Chyba umiesz czytać - dlaczego złośliwie wyciąłeś, że "szkodliwość
    > prawdopodobna" *MA* być karana?

    Tylko systemu monitoringu który to wszystko uwzględnia to już całkiem
    nie umiem sobie wyobrazić.

    > Ma.
    > Ale KARANY powinien być wyłącznie w przypadku istnienia "możliwego
    > zagrożenia".

    No więc możliwym zagrożeniem jest złe wytrenowanie mózgu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 982. Data: 2013-05-01 10:32:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > ale zaproponowałbym też szkolenia z przedsiębiorczości

    Długo czekać nie musiałem :) Dodaj jeszcze: obowiązkowe.

    --
    Liwiusz

  • 983. Data: 2013-05-01 11:01:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > A ty do mnie przyprowadź swojego szefa... Bo ja tak chcę...

    Ale ja nie mam szefa :)

    > Dlatego właśnie Słowo Boże jest spisane i niezmienne.

    ROTFL

    Ale OK... Regularnie pracuję w tak czy inaczej rozumiany szabas.
    Powinieneś mnie zabić.

    Swoją drogą - czy twoje ubranie ma więcej jak jedną nić?

    > Jak zechce to przyjdzie. Do wielu ludzi przychodzi.

    Jeszcze się nie zdarzyło.

    [ciach]

    > Nigdy. Powołuję się na prawdziwe Słowo Boże.

    Którego nie jesteś w stanie udowodnić. CBDO

    > Grawitacja stworzyła świat? Masz na to dowody?

    Owszem, to jedna z sił tworzących naszą rzeczywistość. Jej istnienie i
    działanie są dość dobrze udokumentowane. Skocz z 10 piętra, to się
    przekonasz i uczynisz świat nieco lepszym.

    > Masz dowody, że nie jest napędzana przez Boga?

    Znowu popełniasz ten sam błąd logiczny. Używając analogii prawnej: to TY
    musisz udowodnić, że bóg jest winny istnienia i sterowania światem.

    > Ty tak twierdzisz.

    Ja nie twierdzę, ja wiem - i ty też musisz wiedzieć, ale wypierasz z
    siebie, że ta twoja biblia była WIELOKROTNIE tłumaczona, była
    WIELOKROTNIE redagowana (wiele nadal oficjalnie świętych pism do niej
    nie trafiło), żadne inne źródła nie potwierdzają wielu głównych
    biblijnych historii (chociażby ucieczki całego narodu niewolników z Egiptu).

    Twierdzisz inaczej?

    > Ja twierdzę, że to jest spisane pod natchnieniem
    > Ducha Świętego Słowo Boże.

    Udowodnij.

    > A ty udowodnij swój dogmat.

    Ale ja nie mam dogmatu. Powiem więcej: chciałbym, żeby istniał jakiś
    stwórca oraz życie po śmierci, aczkolwiek pod warunkiem, żeby to nie był
    taki pojebany psychopata jak twój "bóg". Ale nie będę zakładał istnienia
    czegoś tylko dlatego, że chciałbym by to coś istniało.

    Ty potrzebujesz przyjaciół, których najwyraźniej nie masz, potrzebujesz
    jakiegoś pocieszenia, bo najwyraźniej nie radzisz sobie z bólem
    egzystencji, więc sobie wymyślasz wielkiego przyjaciela, który kiedyś
    (po śmierci) da ci wszystko, czego teraz ci brakuje.

    Ja nie. I ja jestem otwarty na poznawanie rzeczywistości. Ty nie.

    > Nie dawałem takiego argumentu.

    Och? Ciągle się powołujesz na biblię jako "dowód". co jest dowodem na
    rzetelność biblii?

    > Proszę bardzo. Otwieram Pismo Św. i już w 1 rozdziale mam:
    >
    > (1) Na początku stworzył Bóg niebo i ziemię.

    Udowodnij rzetelność biblii. Masz jakieś materiały porównawcze? Badania
    archeologiczne?

    > Dalej mi się nie chce, bo i tak to odrzucasz, bo twoje dogmaty są
    > sprzeczne z moimi dogmatami.

    No beton... NIE MAM DOGMATÓW. Ja jestem otwarty na nową wiedzę. RZETELNĄ
    wiedzę.

    > ,,Obiektywnie'' czyli po ateistycznemu. A to się nie da.

    Jak się nie da obiektywnie udowodnić, to obiektywnie nie jest to
    rzetelne źródło. Czyli wierzysz w bajki. CBDO

  • 984. Data: 2013-05-01 11:03:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.05.2013 06:46, Liwiusz pisze:

    > Faktem jest, że problemem są państwowe szkoły realizujące państwowy
    > program, a nie "przemycanie" religii do szkół. Byłyby prywatne i
    > dobrowolne, to by się nic nie "przemycało", bo wyboru dokonywałby rodzic
    > lub uczeń.

    Ja generalnie skłaniałbym się ku zdaniu Dawkinsa, że indoktrynacja
    dzieci religią jest złem.

  • 985. Data: 2013-05-01 11:20:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-01 11:03, Andrzej Lawa pisze:

    > Ja generalnie skłaniałbym się ku zdaniu Dawkinsa, że indoktrynacja
    > dzieci religią jest złem.

    Posiadanie takiego zdania nie jest niczym złym, musi być różnorodność,
    jeśli jednak ten Dawkins chciałby być władnym decydować kto czym swoje
    dzieci może indoktrynować, to do tego prawa pad D. mieć oczywiście nie może.

    --
    Liwiusz

  • 986. Data: 2013-05-01 15:35:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.05.2013 11:01, Andrzej Lawa pisze:

    > Jeszcze się nie zdarzyło.

    Może do ciebie nie chce. Albo jeszcze nie czas.
    Jego wola. Przychodzi do tych, do których chce.

    > Którego nie jesteś w stanie udowodnić. CBDO

    A Ty obalić.

    > Znowu popełniasz ten sam błąd logiczny. Używając analogii prawnej: to TY
    > musisz udowodnić, że bóg jest winny istnienia i sterowania światem.

    No więc dowodzę. A ty odrzucasz dowody. Wolno ci. Bóg dał ci wolność i
    możesz te dowody odrzucać.

    > Ja nie twierdzę, ja wiem - i ty też musisz wiedzieć, ale wypierasz z
    > siebie, że ta twoja biblia była WIELOKROTNIE tłumaczona,

    Owszem. Są specjalne organizacje, które wręcz mają na celu tłumaczenie
    na jak najwięcej języków świata, bo mało kto zna języki oryginału.

    >była
    > WIELOKROTNIE redagowana (wiele nadal oficjalnie świętych pism do niej
    > nie trafiło),

    nie wiem co rozumiesz przez oficjalnie święte pisma. Jest kanon Słowa
    Bożego, a wszystko pozostałe musi być z nim zgodne. I na bazie tej
    zgodności badacze uznają prawdziwość lub fałszywość innych pism.

    > żadne inne źródła nie potwierdzają wielu głównych
    > biblijnych historii (chociażby ucieczki całego narodu niewolników z
    > Egiptu).

    Nie wiem, nie badałem tego nigdy. Wiem, że są prowadzone różne
    historyczne badania i wiele rzeczy już zostało potwierdzone. A że coś
    jeszcze nie, to i tak nie zostało obalone.

    > Och? Ciągle się powołujesz na biblię jako "dowód". co jest dowodem na
    > rzetelność biblii?

    Słowa osób, które w tym uczestniczyły oraz badania badaczy.

    > Udowodnij rzetelność biblii. Masz jakieś materiały porównawcze? Badania
    > archeologiczne?

    I znów chcesz ateistycznych dowodów. Nie chce mi się w to bawić, bo nie
    jestem specjalistą od tego. Nie potrzebuję udowadniać ateistom swoich
    dogmatów. Są tacy, co się tym zajmują, ale jako niespecjalista nie
    jestem do tego powołany.

    > No beton... NIE MAM DOGMATÓW. Ja jestem otwarty na nową wiedzę. RZETELNĄ
    > wiedzę.

    Której rzetelność oceniasz swoim ateistycznym systemem metodologii.

    > Jak się nie da obiektywnie udowodnić, to obiektywnie nie jest to
    > rzetelne źródło. Czyli wierzysz w bajki. CBDO

    Nie używaj słowa obiektywnie jako synonimu do ateistycznie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 987. Data: 2013-05-01 15:36:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.05.2013 10:32, Liwiusz pisze:

    > Długo czekać nie musiałem :) Dodaj jeszcze: obowiązkowe.

    To jest do dyskutowania, jak zwykle, wszystkich za i przeciw. Nie są tak
    jasne, jak za i przeciw szkoleniu kierowcy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 988. Data: 2013-05-01 15:57:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Może do ciebie nie chce.

    NIKOMU się nie zdarzyło.

    > Albo jeszcze nie czas.
    > Jego wola. Przychodzi do tych, do których chce.

    LOL

    A ja jednak jak nie widzę ubrania na cesarzu zakrzyknę: cesarz jest nagi!

    > A Ty obalić.

    Primo: ciężar dowodu spoczywa na tym, kto twierdzi że coś istnieje, że
    coś jest faktem.

    Secundo: książka zwana biblią była wielokrotnie obnażana jako fikcja.

    > No więc dowodzę.

    Nie. Nie dowodzisz - powołujesz się na biblię żeby udowodnić biblię. To
    argument kołowy i jest nieważny.

    [ciach]

    > nie wiem co rozumiesz przez oficjalnie święte pisma. Jest kanon Słowa
    > Bożego, a wszystko pozostałe musi być z nim zgodne. I na bazie tej
    > zgodności badacze uznają prawdziwość lub fałszywość innych pism.

    Tylko że ten "kanon" został zebrany z istniejących przekazów ustnych i
    tworzonych (przez ludzi) pism przez redaktorów będących ludźmi.

    > Nie wiem, nie badałem tego nigdy. Wiem, że są prowadzone różne

    Wiem, że nie badałeś, bo to badanie naruszałoby twoje dogmaty wiary.
    Więc nie badasz.

    > historyczne badania i wiele rzeczy już zostało potwierdzone.

    Niby jakich, kłamczuszku? Nieruchomość Ziemi? Powstanie roślin PRZED
    powstaniem światła niezbędnego dla roślin?

    > A że coś jeszcze nie, to i tak nie zostało obalone.

    Mnóstwo zostało obalonych. Chociażby ta brednia o Noe i jego arce ze
    wszystkim zwierzętami świata.

    > Słowa osób, które w tym uczestniczyły

    "W tym"? W czym?

    > oraz badania badaczy.

    Jakie badania jakich badaczy?

    > I znów chcesz ateistycznych dowodów.

    REALNYCH dowodów.

    Nie przedstawiasz żadnych poza biblią, którą udowadniasz biblią.

    [ciach]

    > Której rzetelność oceniasz swoim ateistycznym systemem metodologii.

    Systemem obiektywnym.

    > Nie używaj słowa obiektywnie jako synonimu do ateistycznie.

    obiektywny
    1. <<odznaczający się obiektywizmem, wolny od uprzedzeń>>
    2. <<istniejący niezależnie od poznającego podmiotu>>

    Nie wypaczaj znaczenia słów, kłamco.

  • 989. Data: 2013-05-01 17:14:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.05.2013 15:57, Andrzej Lawa pisze:
    > NIKOMU się nie zdarzyło.

    Wielu się zdarzyło.

    > Secundo: książka zwana biblią była wielokrotnie obnażana jako fikcja.

    Przez Dodę i Nergala? Nigdy nie została obalona.

    > Wiem, że nie badałeś, bo to badanie naruszałoby twoje dogmaty wiary.
    > Więc nie badasz.

    Bynajmniej. Wyjście z Egiptu jest ważne, wręcz bardzo ważne w Judaizmie,
    bo pokazuje jak Bóg uratował swój naród wybrany. Jednak nie jest
    dogmatem w chrześcijaństwie. To zdarzenie historyczne. Badane przez
    badaczy, ale nie przeze mnie, bo nie jestem badaczem historycznym.

    Są tacy, co je badają, sam akurat tym tematem się nie interesowałem, bo
    nie ma on na mnie większego wpływu. Wymaganie od każdego chrześcijanina,
    żeby zapierdzielał po pustyni i szukał dowodów na wyjście z egiptu, żeby
    przekonać ateistów, jest dość słabe. Każdy ma swoje zadania w życiu.

    > Mnóstwo zostało obalonych. Chociażby ta brednia o Noe i jego arce ze
    > wszystkim zwierzętami świata.

    No więc nie zostało obalone. Pisałem już tu o różnych opcjach jego
    przebiegu.
    Znów przykładasz ateistyczną miarę do rzeczy Boskich.

    W skrócie przypomnę

    a) Wersja pasująca do ateistycznych założeń bardziej:
    Zdarzenie jest opisem sprzed tysięcy lat, tuż po powstaniu świata.
    Zalana została ich ziemia ich świat. Wybacz, ale oni nie znali Ameryki
    czy Antarktydy, więc opis o zalaniu świata, ich świata nie uwzględnia
    informacji o tym, że zalane zostały tylko tereny pomiędzy Morzem
    Śródziemnym a Morzem Martwym. Zaś ślady takiego ogromnego potopu,
    zostały znalezione i określone technikami akceptowanymi także przez
    ateistów.

    b) Wersja sprzeczna z dogmatami ateistycznymi:
    Zalana została faktycznie cała Ziemia i Bóg swoją mocą sprawił, że
    wygląda ona teraz tak, jak wygląda i że nie ma śladów globalnego
    zatopienia (choć spotkałem się i tu z twierdzeniami, że takie ślady są,
    więc nawet ta wersja nie do końca wymyka się ateistycznym metodom badania)

    > "W tym"? W czym?

    W zdarzeniach opisanych w Piśmie Św.

    > Jakie badania jakich badaczy?

    Różniste. Potwierdzające zarówno sferę naukową i fizyczną jak i sferę
    duchową i metafizyczną (aczkolwiek ty to odrzucasz)

    > REALNYCH dowodów.

    A to świat duchowy. Realne nie udowodnią duchowości. Wszystkie
    przedstawione ci realne dowody możesz obalić. Nawet jakbyś żył 2000 lat
    temu i stanął twarzą w twarz z Jezusem, widziałbyś w nim tylko
    człowieka. Świat duchowy przenika się z ziemskim, fizycznym, ale nie
    jest z nim tożsamy. Część wspólna zawsze może zostać przez ciebie
    sprowadzona do części fizycznej (jest w końcu to część wspólna tych
    zbiorów, więc jest to zbiór fizyczny również), a to co jest poza częścią
    wspólną wystaje poza zbiór fizyczny, więc nie poddaje się fizycznym
    regułom, bo jakby się poddawał, to by należał do części wspólnej.

    > Nie przedstawiasz żadnych poza biblią, którą udowadniasz biblią.
    > [ciach]

    Mówiłem, żebyś zaczął od Biblii. Ale możesz iść dalej. Ja nie jestem
    badaczem i naukowcem z tej dziedziny. Tak samo jak nie jestem
    psychiatrą, więc w sprawie psychozy odeślę cię do podręcznika
    psychiatrii, a nie dalej, bo dalej to już nie moja działka. Za to ktoś
    siedzący w temacie zapewne chętnie zaproponuje ci różne dalsze materiały
    i źródła. Opracowania, wyniki badań itp. Poszukaj jakiegoś doktora czy
    profesora teologii. Jeżeli chcesz, mogę ci w tym pomóc. Ja nie jestem
    doktorem czy profesorem ani nawet magistrem teologii, więc odsyłam cię
    do podstawowego źródła, jakim jest Słowo Boże.

    > Systemem obiektywnym.

    no zrobiłeś sobie

    alias obiektywny=ateistyczny

    i się nim posługujesz. A wszystko co wykracza poza to odrzucasz jako
    nieobiektywne.

    > obiektywny
    > 1. <<odznaczający się obiektywizmem, wolny od uprzedzeń>>

    No. A ty jesteś uprzedzony do religii i wiary, co wielokrotnie
    manifestowałeś , nawet w naszej trwającej tu rozmowie.

    > 2. <<istniejący niezależnie od poznającego podmiotu>>

    Ano. Bóg istnieje niezależnie od ciebie.

    Więc dałeś sobie dobrą radę:

  • 990. Data: 2013-05-01 18:06:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 May 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No to podkręć ostrość wypowiedzi, bo nie rozumiem.

    Napisałem w poprzednim poście - nie tnij tendencyjnie,
    to zrozumiesz.

    W tej części z mojej strony EOT, ale dla wyjątkowo
    nierozumiejących przywracam wycięty tekst, do którego
    się odniosłem:
    +++
    ---

    > ATPO: Pominąłeś pytanie o to czy kat. C+E oraz D też zlikwidować i wpuszczać
    > na drogi gościa tirem z naczepą i przyczepą bez weryfikacji wstępnej.

    Przyznaję, że pytanie jest trudne :]
    Ale prawo sobie radzi z takimi przypadkami, konkretnie skarbówka
    ma opracowaną stosowną procedurę dla kas rejestrujących
    i remanentów.
    Po prostu pierwszy wyjazd zgłaszasz do ITD, kto, czym,
    ładunek, dokładne miejsce, dokładny czas :P

    Trudność pytania sprowadza się do kosztu transporterów
    opancerzonych dla ITD :|

    > Którym? OBOK rzecz względna, a wątek spory. Nie kojarzę technicznego opisu
    > takiego systemu.

    "technicznego" nie było.
    Na mój gust zadanie nie jest trudniejsze niż identyfikacja twarzy.

    > Czyli gdzie?

    Wyżej, tam gdzie jest EOT, tam gdzie wyciąłeś.

    > Staram się. Ale przyznam się, że twój styl wypowiedzi bardzo często jest
    > dla mnie zupełnie niezrozumiały.

    Słuch... czytaj :), zostawiłem we własnych cytatach samo źródło,
    czyli jedno zdanie Liwiusza, wyraźnie "źródło reszty", tak czy nie?
    No to DO CZEGO mogłem się odnosić?

    > Nie. Że nie jestem śledzony na każdym kroku. Że mnie wyszkolono,
    > zweryfikowano i teraz już mogę funkcjonować bez ,,szkolenia'' mnie mandatami
    > i inwigiliacją.

    Widzę.
    I "dzięki" temu nidy nie wiem gdzie pojedzie facio wjeżdżający
    na skrzyżowanie. Bo on bardzo efektywnie korzysta z faktu
    że "był wyszkolony i starczy".

    > No wiesz, trochę się przekrętów w swojej karierze życiowej naoglądałem,
    > a jakoś głęboko w biznesie nie siedzę. Więc śmiem twierdzić, że nie jest to
    > skuteczne.

    Znaczy co, więcej fotoradarów i kamer?

    > Zaproponowałbym kontrole częstsze,

    I tyle.

    > ale zaproponowałbym też szkolenia

    Szkoda czasu.

    > Niestety popełniam wiele błędów

    Na pytanie czy czytasz ustawy odpowiadasz że nie.
    Po co Ci w takim razie szkolenia, skoro wiesz czego
    Ci trzeba?

    > Tyle, że moje ew. drobne błędy w księgowości nie są tak szkodliwe

    Nie są.

    > jak błąd kierowcy tira wśród ludzi na przystanku. Więc jest to nieco inna opowieść.

    Nie jest.
    To co jest krytyczne, to pytanie co on uważa za "mniejszy błąd".
    I tego szkoleniem NIE nauczysz.

    Choć... może... pod warunkiem, że będzie to wyciąganie trupów
    z miejsca wypadku, własnopalczaste, wtedy być może tak.
    W odróżnieniu od gadania można to uznać za "doświadczenie".

    > Czyli twój system ma opierać się na donoszeniu przez innych?

    Jeszcze nie powiedziałem, pracowicie zbieram argumenty
    za tym, żeby wyszło iż sam to proponujesz :P

    Na razie stwierdzam fakt: Twoja teza iż "nie jesteś
    pod obserwacją" to co najmniej nieporozumienie.

    > Ja już nic nie rozumiem.

    Faktów?
    Fakty kompletuję ;)

    > Zacząć od porządnych szkoleń.

    Oni są w ZNACZNEJ większości *PO* takich szkoleniach!
    Szkolenia NIE POMAGAJĄ.

    Szkolenia pomogłyby wtedy, jakby Z WŁASNEJ WOLI uznali,
    że muszą na nie iść.

    > Weryfikacja na drodze owszem, ale to co innego niż
    > ,,szkolenie uwalaniem na błędach''

    Ja czegoś nie rozumiem - egzamin na PJ na tym nie polega?
    Znaczy coś przeoczyłem i proponujesz TYLKO szkolenia,
    bez egzaminu?

    > Lepiej szkolić pozytywnie a nie negatywnie.

    Wtedy szkolony na 100% nie wie, po co mu to.

    > Czasami mam wrażenie, że jesteś kobietą :D

    Nie, odnoszę wrażenie że Ty jesteś jednocześnie
    nieomylny i potrzebujący szkolenia.

    To proste - człowiek popełnia błędy, każdy, kropka.
    Zmotywowanie aby SAM minimalizował te błędy leży
    w interesie innych.
    A na pewno przez szkolenia nie wypleni się błędów
    których szkolony NIE CHCE nie popełniać.

    > Tylko systemu monitoringu który to wszystko uwzględnia to już całkiem nie
    > umiem sobie wyobrazić.

    Nie twiedziłem że *te* przypadki ma rozstrzygać monitoring.
    Monitoring nie umożliwia stwierdzenia "braku prawdopodobnej
    szkodliwości" - brak winy.
    Wystarczy przypadków z udowodnioną szkodliwością bezpośrednią,
    a do tego najczęściej to wyłacznie kwestia strony w którą jadą
    pojazdy aby "prawdopodobna" niekiedy była widoczna (akurat
    widać ten jednoślad za samochodem).

    > No więc możliwym zagrożeniem jest złe wytrenowanie mózgu.

    Podejrzewam, że nie nie tylko mnie korci żeby trening zrobić ;>

    FYI: owszem, jak najbardziej uważam że powinienem "migać
    profilaktycznie". *JA*.
    Ale jestem zdecydowanie przeciw karaniu innych za nie mogące
    powodować szkody przekroczenia prawa. A siebie przy okazji ;>

    pzdr, Gotfryd