  • 491. Data: 2013-04-24 08:37:32
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nigdy nie trollowałem. Po prostu widzę po sobie, jak szkodliwy był dla
    > mojego zdrowia brak gimnastyki i jak nie udało mi się zmobilizować
    > samodzielnie. I widzę to także po wielu osobach otaczających mnie. I tak
    > se myślę, że może i taka gimnastyka poranna przymusowa by wywołała
    > oburzenie wolnościowe, ale nie powiem, korzystna dla zdrowia by była.

    Wszystko mi opadło, nie tylko ręce...

  • 492. Data: 2013-04-24 08:41:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2013 07:59, Dominik & Co pisze:

    > Specyfika mojej pracy nie pozwala na tworzenie dzieł.

    Oj, praktycznie wszystko można robić na umowę o dzieło... no, chyba że
    jesteś stróżem czy innym ochroniarzem ;)

    Pamiętaj, że to nie umowa o "dzieło" w sensie artystycznym, tylko umowa
    rezultatu - umawiasz się na spowodowanie jakiegoś konkretnego rezultatu
    (np. "posprzątanie pomieszczenia do określonego dnia") a nie wykonywanie
    jakichś czynności (np. "sprzątanie pomieszczenia w godzinach od-do przez
    ileś dni").

  • 493. Data: 2013-04-24 09:12:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.04.2013 08:41, Andrzej Lawa pisze:

    > Oj, praktycznie wszystko można robić na umowę o dzieło... no, chyba że
    > jesteś stróżem czy innym ochroniarzem ;)

    A ja wiem czy stróżować się nie da z rezultatem? Masz umowę nie na
    PILNOWANIE na na UPILNOWANIE , nie przejdzie? Bo jak nie, to może
    Dominiki mają pracę np. Pilnowacza Czy Serwer działa. I jak faktycznie
    nie można na Upilnowanie, że zadziałał...

> [...]
    > (np. "posprzątanie pomieszczenia do określonego dnia") a nie wykonywanie
    > jakichś czynności (np. "sprzątanie pomieszczenia w godzinach od-do przez

    Mi PolSl kiedyś wystawiała Dzieło na przeprowadzenie zajęć ze studentami.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 494. Data: 2013-04-24 09:17:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Nie jest. Zwłaszcza odkąd rządzi Czarny Czerwony.

    A jest jakieś miejsce na świecie, gdzie ci pasuje?

    Zawsze mi żal było osób, które wszędzie widziały wrogów albo plugastwo.
    Taki Maruda np. wszędzie widzi motłoch. Do tego sam pisze, że jest
    stary, że zmarnował życie, że nie udało mu się działać w sprawach dla
    niego istotnych, że pozostaje mu teraz jojczyć w nadziei, że jakieś
    młode gniewne zaskoczą i ruszą do boju w jego imieniu.

    Ty raczej mi się kojarzyłeś bardziej z normalnością.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 495. Data: 2013-04-24 09:25:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Mi PolSl kiedyś wystawiała Dzieło na przeprowadzenie zajęć ze studentami.

    Nie wstyd Ci? Grzmisz, że inni chcą leczyć się za swoje (bo młodzi, zdrowi i
    bogaci), bez NFZ (skazując na pewną śmierć biednych, których nie stać, np
    Ciebie), a sam pracowałeś unikając wrzucania składki do wspólenego wora???

    J.

    www.kontestacja.com

  • 496. Data: 2013-04-24 09:29:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2013 09:25, krys pisze:

> [...]
    > Ciebie), a sam pracowałeś unikając wrzucania składki do wspólenego wora???

    Co nie jest zabronione - jest dozwolone.

    Więc w czym problem?

    Swoją drogą odzywają się głosy oskładkowania tych umów.

  • 497. Data: 2013-04-24 09:31:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A ja wiem czy stróżować się nie da z rezultatem? Masz umowę nie na
    > PILNOWANIE na na UPILNOWANIE , nie przejdzie? Bo jak nie, to może

    Ni dudu.

    > Dominiki mają pracę np. Pilnowacza Czy Serwer działa. I jak faktycznie
    > nie można na Upilnowanie, że zadziałał...

    Ale za to można mieć umowę na konserwację/konfigurację.

    Tylko wtedy faktycznie nie da się umówić na siedzenie i pilnowanie.

    > Mi PolSl kiedyś wystawiała Dzieło na przeprowadzenie zajęć ze studentami.

    No to właśnie jest jedno z popularniejszych dzieł.

  • 498. Data: 2013-04-24 09:35:01
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 24.04.2013 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Pamiętaj, że to nie umowa o "dzieło" w sensie artystycznym, tylko umowa
    > rezultatu - umawiasz się na spowodowanie jakiegoś konkretnego rezultatu

    Wiem. Ale o ile skonfigurowanie LDOMa można spokojnie nazwać dziełem,
    o tyle "utrzymanie usługi" ciężko (wiem, dziełem jest poprawnie działająca
    usługa...).

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 499. Data: 2013-04-24 09:38:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Niezależnie od dyskusyjności "nacisków", IMO to jest w miarę
    > akceptowalne rozwiązanie - sprowadza się do nacisków właśnie,
    > a nie do karania (jak np. za niezapięcie pasów).

    Ale to jest kwestia tylko logiki i podejścia. To tak jak z kartami
    płatniczymi. Nie wolno doliczać prowizji za płatność kartą ale wolno
    rabat za płatność gotówką.

    Zamiast walnąć karę za jazdę samochodem można dać nagrodę za jazdę
    rowerem. Na to samo sumarycznie wyjdzie, a nie trzeba zatrudniać ludzi
    do ścigania jeżdżących samochodem, bo ci na rowerach sami się po nagrodę
    zgłoszą. No i postrzeganie społeczne inne, jak widać sam się na to
    złapałeś.

    > Oj, to takie trudne do zauważenia, że u WSZYSTKICH którzy
    > czegoś nie robią działa "niedasię"?

    Nie. Wiele rzeczy, których nie robię, nie robię albo dlatego, że Mi Się
    Nie Chce, Ale Dałoby Się albo po prostu nie mam bladego pojęcia. Np.
    moje zniszczone plecy są wynikiem tego, że w pewnym momencie nie miałem
    wiedzy, którą mam teraz i nie stosowałem się do zasad, które mogły mnie
    uchronić przed uszkodzeniem. Więc już zacząć by trzeba od edukacji,
    której przez lata nie miałem i dopiero doszkoliłem się, jak mi siadło i
    temat drążyłem. I wdrożenie podstawowej gimnastyki dla wszystkich nie
    byłoby takie złe (pomijam tu niuanse realizacji)

    > E, to symylacja gimnastyki jest. Chyba.
    > 5 minut to kwalifikuje się na rozruch.
    > Źle myślę?

    Na mój gust źle. Bo nie mowa o treningu albo nawet rehabilitacji, a o
    profilaktyce 5-10 minut dziennie na profilaktykę lepsze niż 0 minut
    dziennie.

    > Po prostu widzę jak działają takie mechanizmy w innych miejscach.
    > Prawdą jest, że większość obserwowanych przypadków sprowadza się
    > do kija, nie do marchewki.

    No więc dyskutujmy jakieś projekty wdrożone albo choć zaplanowane do
    wdrożenia. Bo na razie to

    Ja: Fajnie byłoby zbudować dom.
    Gotfryd: ale wiesz, ten płaski dach to słaby pomysł, bo śnieg będzie
    zalegał.

    > Idea sama z siebie raczej nie chce działać :(

    No ale oczekujesz, że teraz ci z palca przedstawię zatwierdzony projekt
    domu? Bo się rozmarzyłem gdzieś i westchnąłem ,,fajnie byłoby mieć dom''?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 500. Data: 2013-04-24 09:40:17
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 24.04.2013 Maruda <m...@n...com> napisał/a:

    > Jakąż-to karierę zrobiła MT? Że została błogosławioną?

    Sława swoją drogą.

    > Czego się dorobiła?

    Kasy.

    Nawet w Polsce ostatnio raczono zauważyć, że jak ten
    mit trochę poskrobać, to brud wyłazi. Na co główniejszych
    portalach się pojawiło, nie czytałeś?

    Choć oczywiście to żadna nowość.