    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Wed, 01 May 2013 11:01:31 +0200
    <klmfjb$5ns$1@node1.news.atman.pl>
    <517ec434$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <klmhge$7oi$1@node1.news.atman.pl>
    <517f6c06$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <klo5qs$kjo$1@node2.news.atman.pl>
    <517f9ea4$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <517fa1a4$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <kloeuf$69t$1@node1.news.atman.pl>
    <517febea$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <klov55$e8v$1@node2.news.atman.pl>
    <518009c5$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klp5br$u8b$1@node1.news.atman.pl>
    <5180cd23$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>

    > A ty do mnie przyprowadź swojego szefa... Bo ja tak chcę...

    Ale ja nie mam szefa :)

    > Dlatego właśnie Słowo Boże jest spisane i niezmienne.

    ROTFL

    Ale OK... Regularnie pracuję w tak czy inaczej rozumiany szabas.
    Powinieneś mnie zabić.

    Swoją drogą - czy twoje ubranie ma więcej jak jedną nić?

    > Jak zechce to przyjdzie. Do wielu ludzi przychodzi.

    Jeszcze się nie zdarzyło.

    [ciach]

    > Nigdy. Powołuję się na prawdziwe Słowo Boże.

    Którego nie jesteś w stanie udowodnić. CBDO

    > Grawitacja stworzyła świat? Masz na to dowody?

    Owszem, to jedna z sił tworzących naszą rzeczywistość. Jej istnienie i
    działanie są dość dobrze udokumentowane. Skocz z 10 piętra, to się
    przekonasz i uczynisz świat nieco lepszym.

    > Masz dowody, że nie jest napędzana przez Boga?

    Znowu popełniasz ten sam błąd logiczny. Używając analogii prawnej: to TY
    musisz udowodnić, że bóg jest winny istnienia i sterowania światem.

    > Ty tak twierdzisz.

    Ja nie twierdzę, ja wiem - i ty też musisz wiedzieć, ale wypierasz z
    siebie, że ta twoja biblia była WIELOKROTNIE tłumaczona, była
    WIELOKROTNIE redagowana (wiele nadal oficjalnie świętych pism do niej
    nie trafiło), żadne inne źródła nie potwierdzają wielu głównych
    biblijnych historii (chociażby ucieczki całego narodu niewolników z Egiptu).

    Twierdzisz inaczej?

    > Ja twierdzę, że to jest spisane pod natchnieniem
    > Ducha Świętego Słowo Boże.

    Udowodnij.

    > A ty udowodnij swój dogmat.

    Ale ja nie mam dogmatu. Powiem więcej: chciałbym, żeby istniał jakiś
    stwórca oraz życie po śmierci, aczkolwiek pod warunkiem, żeby to nie był
    taki pojebany psychopata jak twój "bóg". Ale nie będę zakładał istnienia
    czegoś tylko dlatego, że chciałbym by to coś istniało.

    Ty potrzebujesz przyjaciół, których najwyraźniej nie masz, potrzebujesz
    jakiegoś pocieszenia, bo najwyraźniej nie radzisz sobie z bólem
    egzystencji, więc sobie wymyślasz wielkiego przyjaciela, który kiedyś
    (po śmierci) da ci wszystko, czego teraz ci brakuje.

    Ja nie. I ja jestem otwarty na poznawanie rzeczywistości. Ty nie.

    > Nie dawałem takiego argumentu.

    Och? Ciągle się powołujesz na biblię jako "dowód". co jest dowodem na
    rzetelność biblii?

    > Proszę bardzo. Otwieram Pismo Św. i już w 1 rozdziale mam:
    >
    > (1) Na początku stworzył Bóg niebo i ziemię.

    Udowodnij rzetelność biblii. Masz jakieś materiały porównawcze? Badania
    archeologiczne?

    > Dalej mi się nie chce, bo i tak to odrzucasz, bo twoje dogmaty są
    > sprzeczne z moimi dogmatami.

    No beton... NIE MAM DOGMATÓW. Ja jestem otwarty na nową wiedzę. RZETELNĄ
    wiedzę.

    > ,,Obiektywnie'' czyli po ateistycznemu. A to się nie da.

    Jak się nie da obiektywnie udowodnić, to obiektywnie nie jest to
    rzetelne źródło. Czyli wierzysz w bajki. CBDO