  • 1. Data: 2015-08-09 12:21:48
    Temat: moze dziwne pytanie
    Od: Max <j...@g...com>

    jestem pelnoletni i czatowalem z 17 latka.nagle zagdala zebym wyslal swoje erotyczne
    foto.odpisalem ze nie robie tego i poza tym ma 17 lat.ona ze za 3 miesiace 18stka
    blablabla.oczywiscie nie wyslalem. Jednak ciekawi mnie czy moze pelnoletnia osoba
    takie zdjecie wyslac do niepelnoletniej.Z tego co wiem np.porno strony sa tylko dla
    powyzej 18 lat.To roznica ale jak to jest prawnie?

  • 2. Data: 2015-08-09 21:00:17
    Temat: Re: moze dziwne pytanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Max wrote:
> [...]
    osoba takie zdjecie wyslac do niepelnoletniej.Z tego co wiem np.porno strony sa tylko
    dla powyzej 18 lat.To roznica ale jak to jest prawnie?

    odpisz jej, zeby wysala ci skan dowodu.

    A w ogole najepiere wez walek do ciasna, wejdz pod prysznic, pusc zimna
    wode na maksa, walnij sie tym walkiem trze razy w golwe, potem sie przez
    tydzien zastanawiaj, czy na pewno chcesz byc na pierwszje stronie
    wyborczej z relacji procesu pedofila co podrywal nieletnia (bo nie masz
    zielonego pojecia ile tak naprawde lat ma ta panienka) a ojciec przeczytal.

    Jak dojdzies do wniosku ze chcesz wyslac, to znaczy ze jestes bezmozgim
    idiotą.

  • 3. Data: 2015-08-10 09:31:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 9 Aug 2015 14:00:17 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > z relacji procesu pedofila co podrywal nieletnia (bo nie masz
    > zielonego pojecia ile tak naprawde lat ma ta panienka) a ojciec
    przeczytal.

    A to, że mogła.go okłamać, że ma 17 to się już nie liczy? Mógł w
    dobrej wierze wysłać, skoro stwierdziła, że ma > 15.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-08-10 09:33:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-10 o 09:31, Marek pisze:
    > przeczytal.
    >
    > A to, że mogła.go okłamać, że ma 17 to się już nie liczy? Mógł w dobrej
    > wierze wysłać, skoro stwierdziła, że ma > 15.

    Raczej nie. Jak będziesz pieprzył 14-latkę, która cię okłamie, że ma 22,
    to też odpowiadasz. Trzeba uważać na małe k*rewki.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-08-10 10:59:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:
    > przeczytal.
    >
    > A to, że mogła.go okłamać, że ma 17 to się już nie liczy? Mógł w dobrej
    > wierze wysłać, skoro stwierdziła, że ma > 15.

    Liczy sie ile ma lat a nie ile powiedziala.

  • 6. Data: 2015-08-10 11:00:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:
    > przeczytal.
    >
    > A to, że mogła.go okłamać, że ma 17 to się już nie liczy? Mógł w dobrej
    > wierze wysłać, skoro stwierdziła, że ma > 15.

    Rownie dobrze moze sie okazac, ze ma 40 lat i pracuje w policji a reszta
    to przykrywka.

    Ostatnio bylo glosno o podrywaniu wirutalnego dziecka, ale siedzi sie w
    realu.

  • 7. Data: 2015-08-10 11:37:42
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.08.2015 o 12:21, Max pisze:
> [...]
    > do niepelnoletniej.Z tego co wiem np.porno strony sa tylko dla
    > powyzej 18 lat.To roznica ale jak to jest prawnie?

    Zacznijmy od tego, że to że nawet jak laska ma 18 lat, to wysyłanie jej
    nagich zdjęć to gruba naiwność.

    p. m.

  • 8. Data: 2015-08-10 12:28:53
    Od: Jozef Stanin <g...@g...com>

    W dniu 09.08.2015 o 12:21, Max pisze:
    > jestem pelnoletni i czatowalem z 17 latka.

    Po tym zdaniu już można stwierdzić, że "coś nie tego" z tobą.
    Idź się leczyć!

    --
    Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
    Roślinożerni, roślinożerni

    (Zenon Laskowik, ,,Z tyłu sklepu", 1980 r.)

  • 9. Data: 2015-08-10 12:31:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-10 o 12:28, Jozef Stanin pisze:

    > Po tym zdaniu już można stwierdzić, że "coś nie tego" z tobą.
    > Idź się leczyć!

    "Ojciec powiedział, że jak dla pana jędrne pośladki 17-latni nie są
    rarytasem, to pan jest pedał i żebym z panem nie gadał!".

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-08-10 14:04:05
    Od: Jozef Stanin <g...@g...com>

    W dniu 10.08.2015 o 12:31, Liwiusz pisze:

    > "Ojciec powiedział, że jak dla pana jędrne pośladki 17-latni nie są
    > rarytasem, to pan jest pedał i żebym z panem nie gadał!".

    Słusznie ci prawił ojciec.
    Nie wiem kto to max, a jego wątpliwości dotyczą chyba ekshibicjonizmu.
    To on chce przesłać swoje zdjęcie, a nie zobaczyć pośladki 17-latki.