  • 1. Data: 2015-08-10 10:37:21
    Temat: zobowiązania firmy a oferta konsultanta
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Konsultant w przedstawianiu konkretnej oferty telekomunikacyjnej
    potwierdził w e-mailu dostępność usługi X w tej ofercie. Po kupnie
    okazało się, że usługi X nie ma. Czy jako konsument mogę domagać się
    zrealizowania oferty przedstawionej przez konsultanta tj. aktywacji
    usługi X zgodnie z przedstawioną ofertą?

    JaceK

  • 2. Data: 2015-08-10 11:01:30
    Temat: Re: zobowiązania firmy a oferta konsultanta
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JaceK wrote:
> [...]
    > zrealizowania oferty przedstawionej przez konsultanta tj. aktywacji
    > usługi X zgodnie z przedstawioną ofertą?

    mozesz zrezygnowac z uslugi

  • 3. Data: 2015-08-10 11:12:35
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 10.08.2015 11:01, witek wrote:

    > mozesz zrezygnowac z uslugi

    Trochę nie o to pytam, ale skoro mogę zrezygnować to czy taka rezygnacja
    jest wtedy bez konsekwencji dla mnie jeśli zobowiązanie wynikające z
    oferty jest na 24 miesiące a zrezygnuję np. po pierwszym miesiącu
    uzasadniając to wprowadzeniem w błąd przez konsultanta?

    JaceK