    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: moze dziwne pytanie
    Date: Sun, 9 Aug 2015 14:00:17 -0500

    Max wrote:
    > jestem pelnoletni i czatowalem z 17 latka.nagle zagdala zebym wyslal swoje
    erotyczne foto.odpisalem ze nie robie tego i poza tym ma 17 lat.ona ze za 3 miesiace
    18stka blablabla.oczywiscie nie wyslalem. Jednak ciekawi mnie czy moze pelnoletnia
    osoba takie zdjecie wyslac do niepelnoletniej.Z tego co wiem np.porno strony sa tylko
    dla powyzej 18 lat.To roznica ale jak to jest prawnie?

    odpisz jej, zeby wysala ci skan dowodu.

    A w ogole najepiere wez walek do ciasna, wejdz pod prysznic, pusc zimna
    wode na maksa, walnij sie tym walkiem trze razy w golwe, potem sie przez
    tydzien zastanawiaj, czy na pewno chcesz byc na pierwszje stronie
    wyborczej z relacji procesu pedofila co podrywal nieletnia (bo nie masz
    zielonego pojecia ile tak naprawde lat ma ta panienka) a ojciec przeczytal.

    Jak dojdzies do wniosku ze chcesz wyslac, to znaczy ze jestes bezmozgim
    idiotą.