  • 11. Data: 2015-08-10 15:06:44
    Temat: Re: moze dziwne pytanie
    Od: Max <j...@g...com>

    Am Montag, 10. August 2015 11:37:38 UTC+2 schrieb m:

    > Zacznijmy od tego, że to że nawet jak laska ma 18 lat, to wysyłanie jej
    > nagich zdjęć to gruba naiwność.
    >
    > p. m.

    chciala zdjecie tylko bez twarzy.nie wyslalem ale chcialem wiedziec czy to byloby
    wogole legalne.

  • 12. Data: 2015-08-10 15:12:20
    Od: Max <j...@g...com>

    Am Sonntag, 9. August 2015 21:00:19 UTC+2 schrieb witek:
> [...]
    dla powyzej 18 lat.To roznica ale jak to jest prawnie?

    > odpisz jej, zeby wysala ci skan dowodu.
    >
    > A w ogole najepiere wez walek do ciasna, wejdz pod prysznic, pusc zimna
    > wode na maksa, walnij sie tym walkiem trze razy w golwe, potem sie przez
    > tydzien zastanawiaj, czy na pewno chcesz byc na pierwszje stronie
    > wyborczej z relacji procesu pedofila co podrywal nieletnia (bo nie masz
    > zielonego pojecia ile tak naprawde lat ma ta panienka) a ojciec przeczytal.
    >
    > Jak dojdzies do wniosku ze chcesz wyslac, to znaczy ze jestes bezmozgim

    widzialem zdjecia i troche czatowalem.15 to napewno niema tylko 17 napewno nie
    klamala .czatowalem i wiem co pisala ,nie klamala.Swoich zdjec nie wysylam osoba
    ktorych nie znam osobiscie a erotycznych to juz wcale.Mam sie stuknc bo zadalem
    pytanie jak to jest prawnie? fajnie

  • 13. Data: 2015-08-10 15:17:35
    Od: Max <j...@g...com>

> [...]
    >
    > Jak dojdzies do wniosku ze chcesz wyslac, to znaczy ze jestes bezmozgim

    poza tym ona jest z ameryki poludniowej ,i moze sie spotkamy w realu we
    wrzesniu.niemam watpliwosci ze ma 17.

  • 14. Data: 2015-08-10 15:27:00
    Od: Max <j...@g...com>

    >A to, że mogła.go okłamać, że ma 17 to się już nie liczy? Mógł w
    >dobrej wierze wysłać, skoro stwierdziła, że ma > 15.

    Moze tez sie liczy.np byl jakis dosc glosny proces gdy pilkarz Ribery uprawial seks
    za pieniadze z niepelnoletnia i sad uniewinil bo pilkarz nie wiedzial ze jest
    niepelnoletnia gdyz ta sklamala ze ma 18.

  • 15. Data: 2015-08-10 15:42:05
    Od: Max <j...@g...com>

    Am Montag, 10. August 2015 12:28:54 UTC+2 schrieb Jozef Stanin:

    > Po tym zdaniu już można stwierdzić, że "coś nie tego" z tobą.
    > Idź się leczyć!
    >
    > --
    > Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
    > Roślinożerni, roślinożerni
    > Nam polędwica, ani schab
    > Nie smakuje tak jak szczaw
    >
    > (Zenon Laskowik, "Z tyłu sklepu", 1980 r.)

    na co sie mam leczyc?co mam powiedziec lekarzowi?jaka twoja diagnoza?musisz cos
    wiedziec skoro piszesz.wiec co mam powiedziec?

  • 16. Data: 2015-08-10 15:43:31
    Od: Max <j...@g...com>

    > Zacznijmy od tego, że to że nawet jak laska ma 18 lat, to wysyłanie jej
    > nagich zdjęć to gruba naiwność.
    >
    > p. m.

    czesto naiwnosc ale pewnie robi to dziennie miliony.

  • 17. Data: 2015-08-10 15:46:57
    Od: Max <j...@g...com>

    >Słusznie ci prawił ojciec.
    >Nie wiem kto to max, a jego wątpliwości dotyczą chyba ekshibicjonizmu.
    >To on chce przesłać swoje zdjęcie, a nie zobaczyć pośladki 17-latki.
    chcesz tekst czatu?ale jest po hiszpansku moze nie zrozumiesz.

  • 18. Data: 2015-08-10 18:32:12
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.08.2015 o 15:43, Max pisze:

    > czesto naiwnosc ale pewnie robi to dziennie miliony.

    A potem wielu z tych milionów traci grube tysiące. I nie chodzi o
    legalność, ale o stalking lub szantaż.

    Przecież to JASNE jest, że kiedy mamy wyspecjalizowane portale
    wojerystyczne (czy jak tam to się nazywa) gdzie jest nadpodaż gołych
    męskich zdjęć, to laska która prosi faceta na czacie o gołe zdjęcie w
    najlepszym wypadku jest znajomym który to potem chce rozpowszechnić dla
    jaj.

    p. m.

  • 19. Data: 2015-08-10 18:33:49
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.08.2015 o 15:27, Max pisze:

> [...]
    > uprawial seks za pieniadze z niepelnoletnia i sad uniewinil bo
    > pilkarz nie wiedzial ze jest niepelnoletnia gdyz ta sklamala ze ma

    Taka sugestia - może byś tak na jeden post nie odpowiadał po 3 razy? To
    nie chat że osobno wysyłasz każdą myśl. Czekaż aż zbierze się ich kilka
    i wysyłasz w jednym poście.

    p. m.

  • 20. Data: 2015-08-10 19:35:03
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2015 o 09:33 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Trzeba uważać na małe k*rewki.

    Trzeba też uważać na wielkich niedorozwojów z małymi peniskami.
    Mam nadzieję, że Liwiusz nie dopracuje się córki.
    Bo syn pewnie odziedziczyłby po nim IQ, więc pewnie byłby szczęśliwcem!

    --
    Trefniś